Fitness Seller

|MiGuEl|: The comeback

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Idd. Ik ken het gevoel man, ik wou dat ik de tijd terug kon draaien. :P

Bedankt! Err... ik kan er geen:o... Zelfs chin-ups gaan niet echt denderend, maar tot nu toe maak ik goede progressie! :)

Probeer je gewoon zo veel je kan op te trekken elke keer, al is dat maar 1 of twee keer...betert dan wel vanzelf ;)

Training zondag 6 juni 2010.

PUSH

Barbell overhead press

5 x 20kg
5 x 25kg
5 x 27,5kg
5 x 30kg
5 x 32,5kg - met moeite.
3 x 35kg = stop

Dumbbell seated lateral raises

8 x 6kg
8 x 6kg
8 x 6kg
8 x 6kg
8 x 6kg

Barbell bench press

5 x 30kg
5 x 35kg
5 x 40kg
5 x 40kg
5 x 40kg
5 x 40kg

Dumbbell incline flyes

12 x 9kg
10 x 9kg
8 x 9kg
8 x 9kg

Tricep dips

8 x lichaamsgewicht -10kg
6 x lichaamsgewicht -10kg
5 x lichaamsgewicht -10kg
6 x lichaamsgewicht -10kg

EZ-barbell triceps extension

4 sets - 17,5kg

Triceps pushdowns met assistance dip machine

3 sets - 40kg

Commentaar: Het was een zeer goede training! Ik begin steeds meer en meer auto-regulated te trainen, dus dat is goed.

zeker netjes getraind ja!

kijk dat kleine kindje op de achtergrond bij de bench press :roflol:

Imo zit je vorm eigenlijk be alles wel redelijk goed.

Inderdaad, uitvoering vind ik er niet slecht uit zien. Zou zelf bij de bench iets meer archen, maar dat is wellicht persoonlijke voorkeur

kijk dat kleine kindje op de achtergrond bij de bench press :roflol:

Imo zit je vorm eigenlijk be alles wel redelijk goed.

Inderdaad, uitvoering vind ik er niet slecht uit zien. Zou zelf bij de bench iets meer archen, maar dat is wellicht persoonlijke voorkeur
Bedankt beiden, ja dat kindje was van die toch wel buffe kerel die je ziet op het zittend dumbbell side raise filmpje.

OHp alleen bezien: ELBOWS UNDER THE BAR !!

Als je ellebogen niet onder de bar zitten kan je niet goed pressen. Dan is het curl / frontraise / press mix
Ok, heel erg bedankt! Ik zal volgende keer de techniek proberen toe te passen!

Misschien verklaart dit waarom ik zo zwak ben in mijn OH? Ik weet het niet zeker want ik ben ook niet zo sterk in bankdrukken...

Neen is niet uit verhouding. Gewoon ene keer Overhead als main pakken en andere bench.

Enkel OH en Bench gezien:

OH: wat koef zegt, goed letten op spanning te zetten op
schouders: naar voor zoals een oly lifter
lats: tucked in, heel tight houden

Bench: het lijkt alsof u schouderbladen niet dichtgeshrugged worden, en er dus niet veel spanning wordt opgebouwd bij het zakken? Misschien is dit filmpje wat overdreven op dit moment maar je kunt altijd de middenmaat pakken:
http://www.youtube.com/watch?v=DP3g-I9Sf9s

mooie tekst iig in het begin! en veel succes met je doelen (misschien beetje laat, maar ik zie je topic nu pas;)). ik ga je volgen bro.

goeie training hoor yos - leuke filmpjes ook

Enkel OH en Bench gezien:

OH: wat koef zegt, goed letten op spanning te zetten op
schouders: naar voor zoals een oly lifter
lats: tucked in, heel tight houden

Bench: het lijkt alsof u schouderbladen niet dichtgeshrugged worden, en er dus niet veel spanning wordt opgebouwd bij het zakken? Misschien is dit filmpje wat overdreven op dit moment maar je kunt altijd de middenmaat pakken:
http://www.youtube.com/watch?v=DP3g-I9Sf9s

Voor powerlifting natuurlijk de perfecte manier om te benchen, maar ik druk liever gewoon mijn schouderbladen tegen elkaar om schouderproblemen te voorkomen, archen doe ik niet (full rom ftw :))

Met alleen spieropbouw als doel is dat archen imo niet nodig, als je voor een 1 RM wilt gaan is het natuurlijk wel logisch dat je dat doet.

Voor powerlifting natuurlijk de perfecte manier om te benchen, maar ik druk liever gewoon mijn schouderbladen tegen elkaar om schouderproblemen te voorkomen, archen doe ik niet (full rom ftw :))

Met alleen spieropbouw als doel is dat archen imo niet nodig, als je voor een 1 RM wilt gaan is het natuurlijk wel logisch dat je dat doet.

Voor spieropbouw lijkt me het beste om zware gewichten te hanteren op de bench, en daarna gewoon volume te maken op DB Press.

Ik zou zeggen minimale arch, gewoon om te kunnen bereiken dat je bovenrug volledig tight is en de pec goed spanning kan dragen!

Training dinsdag 8 juni 2010.

PULL

Deadlift

5 x 60kg
5 x 70kg
5 x 75kg
5 x 80kg
5 x 85kg
3 x 90kg
5 x 95kg

Bent-over barbell row

4 x 50kg
5 x 50kg
5 x 50kg
5 x 50kg
5 x 50kg

T-bar row machine

4 werksets - 25kg

Cable pulldown

4 werksets variërend in greep - 45kg

Dumbbell rear lateral raises

4 werksets - 12kg

Barbell shrugs

2 werksets - 70kg
2 werksets - 75kg

Barbell curls

4 werksets

EZ-barbell preacher curls

3 werksets - 18kg

Cable curls (front biceps pose)

3 werksets - 10kg

Commentaar: Een goede training maar met haast. Ik heb volgende week examens en ik heb de tijd er nog niet voor gevonden om mijn leerstof te herhalen... Ik ben benieuwd hoe het vooruit gaat gaan met mijn biceps, nu ik lager in gewicht ga en de beweging beter voel.

Laatst bewerkt:
Waarom staan reps en gewicht er niet bij ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven