AndroidHealthClinic

Mijn foto log (cut)

Misschien een gekke reactie...
Maar je bent 1,81 m en ca. 70 kg.
Als je nog veel verder afvalt blijft er niets van je over lijkt me....

• Topic Starter Topic Starter
Misschien een gekke reactie...
Maar je bent 1,81 m en ca. 70 kg.
Als je nog veel verder afvalt blijft er niets van je over lijkt me....
Zo voelt het in ieder geval wel.
Vandaag ook k*t dag gehad. Werkelijk iedere minuut honger, zelfs na een maaltijd.
Tevens ook zo'n licht gevoel in je hoofd alsof (nouja niet alsof) je te weinig hebt gegeten. Gewoon gegeten volgens geposte plan.

Niemand zei dat het leuk was...

• Like
Waarderingen: K82
Vandaag ook k*t dag gehad. Werkelijk iedere minuut honger, zelfs na een maaltijd.
Tevens ook zo'n licht gevoel in je hoofd alsof (nouja niet alsof) je te weinig hebt gegeten. Gewoon gegeten volgens geposte plan.

Wij geven advies wat je het beste kunt doen, wat je doet is aan jou.
Als jij liever weer 250kcals erbij wilt doen moet ke dat zelf weten.

• Like
Waarderingen: RLS
Dat was niet de strekking/intentie van mijn post ;)

• Like
Je zou ook een middenweg kunnen doen en in theorie nog x weken knallen en dan begin je een bulk op een wat hoger vet% en als je dan weer iets te bol begint te worden ga je cutten. Let er wel op dat je intensief traint dat je ook daadwerkelijk de grens opzoekt en je lichaam een prikkel geeft om te groeien.

Er zijn kcal-vrije drankjes man, Lidl heeft koolzuurvrij frisdrank, oranje en wit, merk is "Saskia", ok er zit misschien 1 kCal per 100ml dus 3 kcal per flesje. Word jij niet dikker van maar stilt wel even je honger.

Ben sinds vrijdag op vakantie, ik heb een lading eigen eten mee genomen in een koelbox om goed te kunnen blijven eten, restaurant skip ik als ze geen 'droge' steak (zonder saus) serveren, etc. Heb zelfs fitmeals bij me, die het hotel voor me opwarmt :D

Anyway, ik eet dus consistent 1650Kcal, beweeg veel (30k stappen plus zwemmen, calenistics, etc) en kom (op eigen) weegschaal gestaag 100 gram aan per dag :(

Wellicht zijn de eetmomenten wat later dan normaal, maar voor de rest heel clean zoals thuis.

Laatst bewerkt:
  • Like
Ben sinds vrijdag op vakantie, ik heb een lading eigen eten mee genomen in een koelbox om goed te kunnen blijven eten, restaurant skip ik als ze geen 'droge' steak (zonder saus) serveren, etc. Heb zelfs fitmeals bij me, die het hotel voor me opwarmt :D

Anyway, ik eet dus consistent 1650Kcal, beweeg veel (30k stappen plus zwemmen, calenistics, etc) en kom (op eigen) weegschaal gestaag 100 gram aan per dag :(

Wellicht zijn de eetmomenten wat later dan normaal, maar voor de rest heel clean tov thuis.
Fijne vakantie!

Wellicht zijn de eetmomenten wat later dan normaal, maar voor de rest heel clean tov thuis.
Als je idd 30k stappen pd doet, 1650 kcals eet en nog zwemt etc en dan aankomt gaat er ergens iets gruwelijk mis

Als je idd 30k stappen pd doet, 1650 kcals eet en nog zwemt etc en dan aankomt gaat er ergens iets gruwelijk mis
Warmte= vocht vasthouden. En 1650 is wel erg laag icm 30k stappen. Hoe lang denk je dit vol te gaan houden @RLS .

En vermoed dat het tracken niet foutloos is

• Like
Waarderingen: RLS
Tel je boter mee waarin je bakt? Olie? Suiker in je koffie/thee. Of rond je bijv grammen naar beneden af met wegen? Sommige dingen zijn silent killers hoor.

• Bicep
Gister bijv:

Ontbijt:
Volkoren bol (62 gram)
Kipfilet (48 gram)

Tussendoor:
Proteine reep XXL (216 kcal)

Lunch:
2 volkoren crackers
90 gram kipfilet
Kaiserbol (49 gram)

Avondeten:
365 Kcal maaltijd
55 gram rijst (ongekookt gewicht)
100 gram kipfilet
Wortels

Tussendoor:
20 gram whey
500 gram magere kwark (Jumbo, 230 kcal)
2x proteine pancakes XXL

Alles via bar code gescand en afgewogen kom ik op 1634 Kcal. Dan nog 12 Kcal erbij voor het bakken.

Laatst bewerkt:
30k stappen alleen al verbrandt 1200kcal, reken daarbij je BMR van 1600 en je zit al aan 2800kcal. Ik zou gewoon es een weekje naar 2800 kcal gaan! Nu eet je sowieso te weinig, dus dat "dagelijks 100g aankomen" kan gewoon niet kloppen!

Terug
Naar boven