AndroidHealthClinic

Mijn foto log (cut)

Als Ts niet afvalt met dit soort praktijken kan ik wel zeggen waar het aan ligt, maar dan ben ik weer de boeman.
Maar ergens missen we nu wel de mooie directe en harde taal van @ak
Hoeft eigenlijk niet meer hoor. Hopelijk is TS hier een beetje mee geholpen.
Zo niet, horen we het graag.

• Topic Starter Topic Starter
Wat klopt er niet aan de 1650 Kcal van het lijstje dat ik vanochtend heb gepost dan?

Dat is wat ik heb gegeten. Afgewogen. Ik zou graag willen begrijpen wat daar niet aan klopt?

Ik heb de afgelopen 3 dagen dagelijks een route van 25km gelopen. Dat zijn +~ 30.000 stappen.

Ik vind de commentaren een beetje raar eerlijk gezegd. Ik post alle details, ik post het voor advies, en de tendens is dat de cijfers niet kloppen....

Wat klopt er niet aan de 1650 Kcal van het lijstje dat ik vanochtend heb gepost dan?

Dat is wat ik heb gegeten. Afgewogen. Ik zou graag willen begrijpen wat daar niet aan klopt?

Ik heb de afgelopen 3 dagen dagelijks een route van 25km gelopen. Dat zijn +~ 30.000 stappen.

Ik vind de commentaren een beetje raar eerlijk gezegd. Ik post alle details, ik post het voor advies, en de tendens is dat de cijfers niet kloppen....

Anyway, ik eet dus consistent 1650Kcal, beweeg veel (30k stappen plus zwemmen, calenistics, etc) en kom (op eigen) weegschaal gestaag 100 gram aan per dag :(
Hoe lang kom jij al 100gram per dag aan? Is dit één keer het geval geweest? Kom je iedere dag 100gram aan? Is je weegschaal wel goed?

Misschien moet je dan maar zakken met je kcals? En dan kijken wat er gebeurt, probeer 't 2 weken, weet je meteen waar het aan ligt.

Maar ga eerst vakantie vieren en genieten.

Omdat de dagelijkse 1650kcals en 30.000 stappen jou totale kcal inname bijna in de -- kcals moet brengen en alsnog val je niet af. Dus ergens gaat er iets niet goed, zo vreemd zijn de vragen toch kiet

Laatst bewerkt:
Hoe lang kom jij al 100gram per dag aan? Is dit één keer het geval geweest? Kom je iedere dag 100gram aan? Is je weegschaal wel goed?

Misschien moet je dan maar zakken met je kcals? En dan kijken wat er gebeurt, probeer 't 2 weken, weet je meteen waar het aan ligt.

Maar ga eerst vakantie vieren en genieten.
Sinds 24 april gaat het:
67,8 (+0.1)
67.9
67.7
67.9
68
68.1

Bewust eigen weegschaal meegenomen om daarin geen verschil te hebben.

Omdat de dagelijkse 1650kcals en 30.000 stappen jou totale kcal inname bijna in de -- kcals moet brengen en alsnog val je niet af. Dus ergens gaat er iets niet goed, zo vreemd zijn de vragen toch kiet
Ik vind het zelf ook vreemd, vandaar de post hier. Het komt op mij over alsof ik maar wat random cijfers post, dat is het niet ;)

• Like
Waarderingen: K82
Geniet van je vakantie en ga thuis weer aan de slag.

Overigens @Bullshark om terug te komen op weekgemiddelde;
Dat zakt van 68.5 tijdens vorige foto naar 68.0 vorige week. De huidige week is pas net begonnen.

Zou het kunnen dat je lichaam oververmoeid en ondervoed is. En daar op reageert door vocht vast te houden?

Is het warm daar?
Misschien ligt het aan waar je bent, hoogte etc.

• Like
Waarderingen: RLS
Zou het kunnen dat je lichaam oververmoeid en ondervoed is. En daar op reageert door vocht vast te houden?

Is het warm daar?
Misschien ligt het aan waar je bent, hoogte etc.
Het is hier 25 graden, geen noemenswaardige hoogte.

Ik voel me niet vermoeid overigens.

Dat is iets dat ik niet track.

Zo uit de losse pols:
2.5 liter water en 3 espresso's op een dag.
Doe eens 4 liter met dat weer👍, 2.5 is sowieso te weinig, ongeacht het weer. Voor sporters 3 liter minimum. Met 25/30 graden kom ik makkelijk aan 6 liter per dag incl trainingswater.

En niet uit de losse pols. Even goed bijhouden. 3x een 1.5 liter fles per dag.

Terug
Naar boven