Heb wegens vakantie eigenlijk geen zin gehad constant log te updaten.
Daarnaast sowieso idee dat het aardig dood bloed en puur dubbel aan het loggen ben.
Ben nu met mijn krachtfase begonnen en dit gaat behoorlijk goed.
Eerste week was even inkomen door hogere workloads en switch naar de competitie lifts.
Heb wel echt gemerkt dat hypertrofie fase mij goed heeft gedaan wat zich ook toont qua fysiek.
Zit nu namelijk op 102.1 kg (zojuist gewogen), terwijl ik nog steeds aardig lean oog.
Dit is het hoogst wat ik in hele lange tijd heb gewogen en zeker op zo'n laag vet % (qua look).
Ik dat ik nu veel minder last heb van pijntjes en dergelijk dus dat is ook een grote plus.
Plus ik merk dat nu in de begin fase mijn kracht al goed voelt en dat kan alleen maar beter worden.
Train nu in een soort van upper / lower split zo'n 5 dagen in de week met low / med / high sessies.
Split ziet er nu als volgt uit:
- Squat
- Bench
- Deadlift
- rust
- Squat
- Bench
- rust
Door niet meer Full Body te trainen herstel ik veel beter en duren mijn sessies ook veel korter.
Daarnaast hou ik mijn rusttijden nu tussen sets op 1-2 min om zo herstel en conditie ook te bevorderen.
Ik ben dus ontzettend tevreden met mijn switch qua trainingsstijl en hoop dit ook te tonen op het NK.
Ga in september ook nog meedoen met de SBD Cup puur en alleen voor de ervaring.
Merkte dat ik namelijk met DRC Cup, mede door kwalificatie eis, behoorlijk zenuwachtig was.
Daarnaast is zeker in mijn begin stadium extra meets draaien erg goed voor de ervaring.
Mijn afgelopen trainingen kunnen terug gekeken worden op:
http://weightxreps.net/journal/deLohr
Daarnaast doe ik nu ook training videos posten op Instagram:
http://instagram.com/de_lohr/
Dus alle feedback daarop is altijd welkom!
Hieronder nog de sessie van vandaag
Light Deadlift Sessie
70-75% 1RM voor 6 reps per set.
Gewicht
102.1 kg
Sumo Deadlift
60 x 10
90 x 5
110 x 4
130 x 3
150 x 2
165 x 1
165 x 6 x 4
Stiff-legged Deadlift
155 x 6 x 3
Hanging Leg Raises
BW x 12 x 5
Feedback
Meer dan prima sessie met overall zo'n 9000 kg totaal volume op Deadlift variaties.
Ga waarschijnlijk morgen eind van de dag Squat sessie doen vanwege plannen dit weekend.
Nu mooi van het weer en mijn verdere vakantie genieten en kijken waar dit toe gaat leiden in december!