XXL Nutrition

Gestopt Mike's contestlog 2023, Rebound

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Legs( ben alvast aan het kijken wat ik ga doen in de bulk dus volgorde/manier van uitvoeren / stand kan weleens iets anders zijn komende weken)

45° leg press.
Warm up 160kg 12
240kg(plus slede, gewicht idk) 2x 12

RDL met dumbells
56kg dumbells: 3x10

Lying hack squat, hele smalle stand vd voeten
200kg 2x 10

Lying leg curl
Stand 14/20
3x12

Leg extension, voeten iets naar buiten gedraaid.
Stand 13/20
3x12

Adductor.
Stand 18/20
3x15

Kuiten.

Goede training , warm want geen airco🤡🤡

Ging achteraf gezien soepeler als ik dacht., pak alles nog even zwaar en dezelfde reps als einde bulk maar wel -7kg BW en na een deload.

Thuis eten en dan vanavond nog 3kilometer struinen met de hond, veel tempo zit er iig niet in na Legs.

20230606_174911.jpg

Laatst bewerkt:
Die stappers gaan aardige de goede kant op maat

Die stappers gaan aardige de goede kant op maat
Thanks. Ik heb gemerkt dat een combinatie van een krachtdag en volumedag bij mij goed werkt.
Ook vind ik het leuk om op deze manier te trainen dus powerbuilding it is .

Hams en adductoren moeten wel echt bijtrekken komende bulk🫠

Legs( ben alvast aan het kijken wat ik ga doen in de bulk dus volgorde/manier van uitvoeren / stand kan weleens iets anders zijn komende weken)

45° leg press.
Warm up 160kg 12
240kg(plus slede, gewicht idk) 2x 12

RDL met dumbells
56kg dumbells: 3x10

Lying hack squat, hele smalle stand vd voeten
200kg 2x 10

Lying leg curl
Stand 14/20
3x12

Leg extension, voeten iets naar buiten gedraaid.
Stand 13/20
3x12

Adductor.
Stand 18/20
3x15

Kuiten.

Goede training , warm want geen airco🤡🤡

Ging achteraf gezien soepeler als ik dacht., pak alles nog even zwaar en dezelfde reps als einde bulk maar wel -7kg BW en na een deload.

Thuis eten en dan vanavond nog 3kilometer struinen met de hond, veel tempo zit er iig niet in na Legs.

20230606_174911.jpg

Ik zou je oefeningen stuk langzamer uitvoeren en meer squeeze. Je gaat echt veels te snel bij beide oefeningen en vlamt er gewoon doorheen.

Innn

Ik zou je oefeningen stuk langzamer uitvoeren en meer squeeze. Je gaat echt veels te snel bij beide oefeningen en vlamt er gewoon doorheen.
Squeeze nergens voor nodig in de cut imo.

Mijns inziens is het gewicht en reps hetzelfde houden het belangerijkste om spieren te behouden.
Die intensiteits technieken stop ik er in de bulk weer in, dropsets, squeeze, paused etc.

Maar ietsje langzamer op de RDL kan wel idd. Hamstring curl vind ik zelf prima met de low negatives op het laatst.

Mijns inziens is het gewicht en reps hetzelfde houden het belangerijkste om spieren te behouden.
Die intensiteits technieken stop ik er in de bulk weer in, dropsets, squeeze, paused etc.

Maar ietsje langzamer op de RDL kan wel idd. Hamstring curl vind ik zelf prima met de low negatives op het laatst.
Ik zou uitvoering vooral lekker hetzelfde houden tijdens beiden fases.
Tijdens je set leg curls zie je op een gegeven moment tragere negatieven. Die zou ik het liefst de hele set zien.

Ik zou uitvoering vooral lekker hetzelfde houden tijdens beiden fases.
Tijdens je set leg curls zie je op een gegeven moment tragere negatieven. Die zou ik het liefst de hele set zien.

Het is idd een puntje.
Tijdens de oefening voelt het echt wel zwaar en voelt het minder snel. Maar terugkijkend gaat het dan toch aardig easy en sneller als ik wou. Vandaar de filmpjes, voor de feedback.
Ik blijf eraan werken.

De 3km is toch 5 km geworden.
Chill tempo gelopen , energy 0.
20230606_200047.jpg

Succes!

54kg dumbell row, ROM valt niet mee met die lange armen

Als je doel groter worden is zou ik beginnen met 15kg. Ik bedoel het niet als kritiek maar je doet nu werkelijk niks met je lats, film jezelf eens van de zijkant en kijk eens goed naar je vorm en waarmee je trekt nu.

Neemt niet weg dat evengoed je lats wat doen nu maar niet optimaal.

Maar je kunt toch niet zeggen dat gewicht en reps 't zelfde blijven als je hele vorm veranderd? Heb geen idee hoe je hiervoor trainde hoor maar als je bijv standaard een 3 seconde negatieve hanteerde en nu een halve seconde ben je wel degelijk kracht kwijt.

Maar je kunt toch niet zeggen dat gewicht en reps 't zelfde blijven als je hele vorm veranderd? Heb geen idee hoe je hiervoor trainde hoor maar als je bijv standaard een 3 seconde negatieve hanteerde en nu een halve seconde ben je wel degelijk kracht kwijt.

Andere vorm of dropset/paused etc zijn mijn inziens 2 verschillende dingen. De vorm van de oefening blijft hetzelfde alleen in de bulk zet ik naargelang de oefening backoffsets erachter of dropsets maar ook dat kan ik per training iets anders doen. Voor nu werkt het prima het zal vast %en efficienter kunnen maar het moet vooral leuk blijven voor mezelf dus ik ben iets losser geworden ipv autistisch zoals in het begin, dat haalde de lol wel een beetje eraf eerlijk gezegd.

Als je doel groter worden is zou ik beginnen met 15kg. Ik bedoel het niet als kritiek maar je doet nu werkelijk niks met je lats, film jezelf eens van de zijkant en kijk eens goed naar je vorm en waarmee je trekt nu.

Neemt niet weg dat evengoed je lats wat doen nu maar niet optimaal.

Omdat ik toch nu graag wat dikte wil creeëren komende bulk ga ik niet eigenwijs wezen en luisteren naar jullie tips en toch kijken wat ik anders kan om het beter te doen. Heb ik mooi de komende weken voor.

• Like
Waarderingen: BB_

Bij bodybuilding draait het in de eerste plaats toch wel vooral om spiercontracties.

In! Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven