Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.395
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje. Het is niet gemakkeijk, zacht gezegd.mooie doelen heb je gesteld. Succes! Welke gym train je?
Welkom. En bedankt en ja daar heb je gelijk in. Ik doe het voornamelijk om een goed voorbeeld voor mn kinderen te zijn zodat hun niet dezelfde fout gaan maken.In! En als je echt stopt met roken heb je al gewonnen. Zowel financieel als qua gezondheid.
Welkom. Is met flinke pomp dus vertekend een beetje maar het gas staat open. Moet nog best wel wat vanaf imo
Onderrug en kont is altijd als laatste bij mij kan ik uit ervaring zeggen. Maar ik weet dat die laatste dingen ineens heel snel gaan, als ik gewoon consistent blijf, met enkele weken wel klaar vermoed ik.Front is al goed lean. (Onder)Rug lijkt een tikkeltje minder lean. Gaat wel lekker hier.
Thanks man❤️❤️
Ik moet die van mij ook eens aan de gang zettenEn wat het makkelijker maakt is dat mijn verloofde momenteel ook aan het cutten is.
Trots op der, van 85kg met amper spiermassa naar 63kg en een leuke shape aan het bouwen. Leuk om dit samen te doen.![]()
goeie traps!En wat het makkelijker maakt is dat mijn verloofde momenteel ook aan het cutten is.
Trots op der, van 85kg met amper spiermassa naar 63kg en een leuke shape aan het bouwen. Leuk om dit samen te doen.![]()
Scheelt zoveel in het falen als je elkaar op elkaars donder kan geven als je elkaar betrapt op extra eten. Dan hou je elkaar scherp, en lekker voor de competitie naar elkaar "Ik ben al 0.5 kwijt en jij?" Dan wil je wel een tandje bijzetten om niet onder te doen voor elkaar✌️