Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie progressie mike. Een jaartje geleden gingen doubletjes op 220 deadlift nog moeizaam en nu 330 met gas derop. En dat voor een naturel !!
was zeker een goeie training. heb er nu nog flinke spierpijn van snap er niks van hahawas een goeie training, thx!
erg onder de indruk van jullie opwarmsetjes haha
abbo
Goeie progressie mike. Een jaartje geleden gingen doubletjes op 220 deadlift nog moeizaam en nu 330 met gas derop. En dat voor een naturel !!
Lineaire progressie en carbs eten voor het leven ftw.
was zeker een goeie training. heb er nu nog flinke spierpijn van snap er niks van haha
Lineaire progressie en carbs eten voor het leven ftw.
Nu al de 4e dag met weinig carbs, wat een hongergevoel steeds
Omdat ik een zwijn begin te worden. wil er een paar % vet vanaf hebben. dan maar even iets minder kracht.. zolang ik volgend jaar maar sterker ben dan dit jaar.
Het valt nu nog mee denk, maar een % of 15 is misschien wat aangenamer
---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 12:57 ----------
zit nu rond de 3500kcal denk. en sochtends pak ik 150gr havermout. voor de training het avondeten en na de training nog 150gr havermout.
verder geen carbs en alleen kipfilet, eieren, kwark
Op je rug foto van juni dit jaar, valt het niet op.
Dikke buffe brute rug man
ja aan de achterkant valt het mee idd. maar mn wangen beginnen ook aardig bol te worden. buik valt op zich ook wel mee

Tot en met 23 denk. Dus als het goed is nog 3 keer meedoen.

Hey Mike! Idd bloedheet om te trainen, ik ging ook bijna van mijn stokje.. Leuk je even te ontmoeten gisteren.