Fitness Seller

Mike's road to NK sterkste man

harde sessie man

Mooi PR!

Goddamn, je gaat keihard man.

Dafuq, knetterhard mate !!

Pittige deadlifts.
Die MP haal je wel met andere opbouw. Denk gewoon dat er 90kg klaar ligt en je presst hem. 3x80 1x90 1x100 BAM zoiets

harde training

en sneeuwt het nou daarbinnen :) ?

Thanks. Filmpje komt er zo aan als het goed is.
Op de MP was de 3e rep al een redelijke strain. 100 was wel boven het hoofd maar helaas niet uit kunnen duwen. Hopelijk gaat ie er toch binnenkort aan.. LB gaat iig goed vooruit dat is ook wel fijn

Hard Mike!! Nice... maar 3x90 kg mp met de laatste strain is nog geen 100... ik heb er ook lang tegenaan gehikt. Maar jou kennende en gezien je progressie van de laatste tijd knal je daar zo doorheen.

Hard Mike!! Nice... maar 3x90 kg mp met de laatste strain is nog geen 100... ik heb er ook lang tegenaan gehikt. Maar jou kennende en gezien je progressie van de laatste tijd knal je daar zo doorheen.

Het maakt eerder uit wat je ervoor hebt gedaan, normaal gesproken als je voor een pr gaat ga je niet 3-tjes drukken op 90% van je 1 RM en 3-tjes op 80% van je 1 RM, en begin je ook met die oefening.

3x90 kg waarbij de laatste rep een strain is, is gewoon geen 1x100. Kun je voorbereiden wat je wilt.

• Topic Starter Topic Starter
We zullen het zien hé.. Bij 4 x 85 had ik 1 x 95 en hoe meer gewicht hoe minder reps om een nog hoger gewicht te kunnen

3x90 kg waarbij de laatste rep een strain is, is gewoon geen 1x100. Kun je voorbereiden wat je wilt.

Ik heb ook een 3tje met 90 gedaan ( en die laatste was ook niet gemakkelijk) en daarna nog 1x100kg. Dus het is niet geheel onmogelijk zoals je beschrijft, maar de setjes daarvoor doen er wel toe imo.

fake plates

Mike is wel goed in maxen, kijk maar naar deadlift! Hij deed 1x300 bij 3x230 :trollface:

Mike, wat voor schema hanteer je nu?
Je hebt ook alleen een powerrack / bankje toch? met wat losse gewichten?
Of heb je ook nog een abbo in een sportschooltje?

Gaat lekker hier, long time no speak

Getting real strong now Mike, ik zie hier 300 deadlift, 200+ squats op reps dam nice

Je gaat hard mike laatste tijd, nice!

t*ring zeg die squats!! Is dat raw??

• Topic Starter Topic Starter
Thanks heren

Training van net

Log lift
5 x 60
5 x 80
2 x 3 x 100
Viel t*ring zwaar, even uit die doorrol groove komen misschien

Paused squat (beltless)
5 x 20
5 x 60
5 x 100
3 x 5 x 150

CGBP
5 x 20
5 x 60
3 x 100
5 x 110
3 x 5 x 120

Seated db press (OH) + Rdl
5 x 25 +
4 x 40 (5 spot) + 8 x 110
2 x 10 x 30 +2 x 8 x 110

OH plate extensions
3 x 15 x 20

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 22:25 ----------

Mike is wel goed in maxen, kijk maar naar deadlift! Hij deed 1x300 bij 3x230 :trollface:
Yeah man haha

Mike, wat voor schema hanteer je nu?
Je hebt ook alleen een powerrack / bankje toch? met wat losse gewichten?
Of heb je ook nog een abbo in een sportschooltje?

Gaat lekker hier, long time no speak
Kan het schema wel even doorsturen. Nog steeds thuis. Soms andere locaties maar altijd gewoon basics

t*ring zeg die squats!! Is dat raw??
Raw as sushi zoals ze zeggen. Wel een belt aan

Terug
Naar boven