Fitness Seller

Minos Strongman Log

Mooi dat je bent gekomen vandaag. Wel erg jammer dat je geen pr's hebt gepakt.
Trouwens bij de 2e beurt squat heb je geluk dat niemand je beurt afkeurde. Je verzette je voeten tijdens het locken. Bij Roy keurde we zijn beurt op dezelfde reden af. ;)

Wat waren je beurten mino?

• Topic Starter Topic Starter
Mooi dat je bent gekomen vandaag. Wel erg jammer dat je geen pr's hebt gepakt.
Trouwens bij de 2e beurt squat heb je geluk dat niemand je beurt afkeurde. Je verzette je voeten tijdens het locken. Bij Roy keurde we zijn beurt op dezelfde reden af. ;)

Oh lol, normaal heb ik daar geen problemen mee. :p

SQ: 130-150-170F
BP: 80-95-105F
DL: 170-190-205F

:p

log jij alleen maar gymtrainingen? je had je strongman training ook niet gelogd...
of log je alleen trainingen waarin je pr's zet :P

jammer van de fails trouwens... maar volgende keer beter :)

Laatst bewerkt:
log jij alleen maar gymtrainingen? je had je strongman training ook niet gelogd...
of log je alleen trainingen waarin je pr's zet :P

jammer van de fails trouwens... maar volgende keer beter :)

Nee soms heb ik gewoon geen puf meer om me log up te daten. :p
Tja, fails zijn er om gemaakt te worden, volgende keer beter!

Check jou voeten eens op de bench filmpjes. Jij hebt mazzel gehad. :D

Je mist daardoor stabiliteit.

Laatst bewerkt:
Check jou voeten eens op de bench filmpjes. Jij hebt mazzel gehad. :D

Je mist daardoor stabiliteit.

Klopt, moet ik aan werken. :p
Bij de 105 heb ik dat echt geprobeerd goed te krijgen en dat was me redelijk gelukt alleen heb ik op de top denk ik last hiermee. :p

gewoon zorgen dat je flinke grip op de grond hebt met je voeten zodat ze niet zo snel weg glijden. als je ze verzet valt ook de kracht weg dus zonde. maar nette lifts hoor.

gewoon zorgen dat je flinke grip op de grond hebt met je voeten zodat ze niet zo snel weg glijden. als je ze verzet valt ook de kracht weg dus zonde. maar nette lifts hoor.

True, verlies er veel spanning en kracht mee. :p
Thanks, vond het magertjes maar ach. :p

Het is niet weg glijden, hij verzet gewoon echt zijn voeten. Eigenlijk hadden al zijn bench presses afgekeurd moeten worden.

Het is niet weg glijden, hij verzet gewoon echt zijn voeten. Eigenlijk hadden al zijn bench presses afgekeurd moeten worden.

Als je uitgaat van échte pl regels natuurlijk wel, maar ik geloof niet dat je meer kilo's kan drukken als je je voeten verzet. Het gaat meer om veiligheid(stabiliteit).

nee klopt, hier verzet hij ze gewoon egt. maar als je zorgt dat je niet kan wegglijden dus goede grip hebt en je ze goed die grond in drukt dan zal het wel beter gaan. maar ja als je ze echt blijft optillen zal het niet veranderen natuurlijk.

Ja klopt, powerlifting wijs zouden ze afgekeurd moeten worden inderdaad. Beetje werken daar aan en aan de spanning op me borst in combinatie met archen en de kg's zullen omhoog vliegen. Ik denk dat ik met een coach wel verder zou komen. Nu nog 1 zoeken, hehe. :D

Als je uitgaat van échte pl regels natuurlijk wel, maar ik geloof niet dat je meer kilo's kan drukken als je je voeten verzet. Het gaat meer om veiligheid(stabiliteit).

Ja, het kost me juist kg's aangezien ik de spanning verlies. :p

:roflol:

nee klopt, hier verzet hij ze gewoon egt. maar als je zorgt dat je niet kan wegglijden dus goede grip hebt en je ze goed die grond in drukt dan zal het wel beter gaan. maar ja als je ze echt blijft optillen zal het niet veranderen natuurlijk.

Ik zal hieraan werken, is echt belangrijk om dit aan te passen dus dit is wel een prioriteit van me. :)
Zoals hierboven aangegeven is een coach zoeken misschien het beste voor mij.

:thumbs:

daarvoor heb je geen coach nodig, zorg gewoon dat je het niet meer doet, film desnoods je lifts dan weet je waaraan je moet werken

daarvoor heb je geen coach nodig, zorg gewoon dat je het niet meer doet, film desnoods je lifts dan weet je waaraan je moet werken

Nee, ik heb daar inderdaad geen coach voor nodig. Maar toch is een coach wel handig als ik optimaal resultaat zou willen.
Ik blijf inderdaad wel gewoon filmpjes posten tot het helemaal goed gaat. :)
Eerst maar eens dat voetenissue oplossen en dan proberen het archen smoothly in te brengen en wie weet heb ik dan wel een goede bench voor de wedstrijd. :D

Terug
Naar boven