Fitness Seller

Minos Strongman Log

Nee, ik heb daar inderdaad geen coach voor nodig. Maar toch is een coach wel handig als ik optimaal resultaat zou willen.
Ik blijf inderdaad wel gewoon filmpjes posten tot het helemaal goed gaat. :)
Eerst maar eens dat voetenissue oplossen en dan proberen het archen smoothly in te brengen en wie weet heb ik dan wel een goede bench voor de wedstrijd. :D

Gap zo slecht ziet het er allemaal niet bij je uit hoor! bovendien ga je toch best lekker vooruit?

• Topic Starter Topic Starter
Gap zo slecht ziet het er allemaal niet bij je uit hoor! bovendien ga je toch best lekker vooruit?

Ja ik ga vooruit, maar dat moet ook zo aanhouden. Op een gegeven moment is het niet alleen kracht maar techniek wat mij kan helpen de gewichten te heffen.

dit bedoelde ik in het andere topic ;) je had plannen om die andere wedstrijd suited te doen terwijl je RAW techniek nog niet optimaal is :)

dit bedoelde ik in het andere topic ;) je had plannen om die andere wedstrijd suited te doen terwijl je RAW techniek nog niet optimaal is :)

Ja ik dacht dat me techniek er iets beter bijstond dan verwacht, foute gedachte dus. :p

Training van vandaag:

Bench Press (op techniek, voeten bleven plat :D)

20xbarbell
3x40kg
3x60kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg (alles paused)

Rackpulls

5x60kg
5x100kg
5x140kg
5x180kg 2 REPS PR (en toen kwam ik erachter dat ik me riem vergeten was om te doen :roflol:)

Pushpress

15xbarbell
3x40kg
3x50kg
3x60kg
3x70kg 2 REPS PR
0x80kg (balans fail, barbell ****ing hard tegen de squatrack laten vallen, gelul van een instructeur vanwege dat en magnesiumgebruik tijdens rackpulls, bladiebladiebla)

Front Plate Raises (love it!)

20x10kg
15x15kg
10x20kg

Close Grip Bench Press

15xbarbell
8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x70kg

Hammer Curls

12x12kg
12x16kg
10x20kg

20 mins. cardio.

That's it.

Goed bezig ouwe, maar lijkt het nu maar zo of ben je een beetje aan het provoceren in je gym? :D

Goed bezig ouwe, maar lijkt het nu maar zo of ben je een beetje aan het provoceren in je gym? :D

Ik doe gewoon wat ik moet doen om optimale trainingen neer te zetten of dat binnen of buiten de regels valt. :p
Ik provoceer helemaal niet want ik bemoei me niet met anderen, anderen bemoeien eerder met mij.

Ik doe gewoon wat ik moet doen om optimale trainingen neer te zetten of dat binnen of buiten de regels valt. :p
Ik provoceer helemaal niet want ik bemoei me niet met anderen, anderen bemoeien eerder met mij.

Ja oké, maar omdat ik je al meerdere keren heb zien vertellen over confrontaties met medewerkers van je gym.
Gelijk geef ik je hoor dat je gewoon volgas traint, maar vond het wel grappig als je echt opzettelijk die mensen op de kast wil jagen :D

Ja oké, maar omdat ik je al meerdere keren heb zien vertellen over confrontaties met medewerkers van je gym.
Gelijk geef ik je hoor dat je gewoon volgas traint, maar vond het wel grappig als je echt opzettelijk die mensen op de kast wil jagen :D

Oh nee hoor helemaal niet. Dat soort mensen zoeken de confrontatie met mij op en schelden me meestal de t**fus in, ik blijf kalm en ga gewoon rustig verder liften en trek er ook niks van aan. Ben een rustige jongen alleen tijdens de trainingen ben ik een kl***zak. :p

Gelijk heb je, maar je gaat wel weg toch bij die gym (dacht ik gelezen te hebben)?

Gelijk heb je, maar je gaat wel weg toch bij die gym (dacht ik gelezen te hebben)?

Yes sir, waarschijnlijk of naar Kneet's in Den Haag of een of andere sportschool in Katwijk waar verluid gericht op powerlifting getraind word. :D

Dat gaat dan vast wel goed komen met jou:thumbs:
Ik blijf je volgen met de hoop dat je krachtgains niet te hard op mij vooruit gaan ;)

je kan ook hier kijken, http://www.simson-kdo.nl/ (in Den Haag), daar trainen een hoop gewichtheffers. geloof dat er ook een aantal powerlifters trainen

Ik train bij Simson KDO. Wel wat gewichtheffers beneden. Maar powerlifters, heb er maar 2 gezien. Voor de rest veeeeeeel superdudes daar. Maar het is wel een goede gym, het heeft alles wat je nodig hebt.

Ik train bij Simson KDO. Wel wat gewichtheffers beneden. Maar powerlifters, heb er maar 2 gezien. Voor de rest veeeeeeel superdudes daar. Maar het is wel een goede gym, het heeft alles wat je nodig hebt.

OK, dat is dan veranderd, vroeger was het behoorlijk hardcore daar.

Nice Rek Poels Mino!

Dankje, ze gaan nu wel lekker ja. :)

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Besloten om vandaag toch maar geen LB te doen aangezien ik nog redelijk wat last merk van me knie sinds de fail op de PP. (een grote klap werd opgevangen door me rechter knie toen ik me balans verloorde)

Vandaag de grote 3 getild, voornamelijk techniek in de hoofdrol.

Squat

5x50kg
3x90kg
1x110kg
1x120kg
1x130kg (film)
12x110kg 4 REPS PR (met belt, film)

Bench Press

20xbarbell
3x40kg
3x60kg
3x80kg
1x90kg (film)
1x100kg (film)

Deadlift

5x60kg
5x100kg
3x140kg
3x160kg 2 REPS PR (film)

That's it, ik voel me benen nog na de set van 110kg.. :roflol:

Nu ben ik ook wel benieuwd naar de film:p.

Terug
Naar boven