- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Wraps werken tegen??
Dan moet je ze toch anders gaan gebruiken ik persoonlijk heb er heel veel profijt van en dat hebben alle powerlifters die ik ken.
Ja maar die last die komt vaak na lange tijd niet gebruiken van wraps. En als je wat aan je knie heb een pijntje of een dingetje loop je er wel vaak maanden mee. loop zelf nu ook al met 4 weken last aan me knie. Me onderste knieband is overbelast zei de dokter komt door de zware trainen in de gym en op de onderdelen.
Zodra ik 100 sqaut of meer voel ik hem al zelfs met de boom en dat is echt niet fijn.
1e issue was niet serieus.. Dat was Falstyrs opmerking over wraps. Ze zijn volgens hem alleen goed voor stabiliteit.

Inderdaad, last van de knieen bouw je op, het is een proces. Eenmaal de lul ben je gelijk voor een lange tijd weg. Of je moet echt monster herstel skills hebben.
---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------
ik weet prima dat Tate aan allerlei AS zat/zit ter herstel. Heeft niks te maken met belasting op gewrichten e.d. En met goede techniek heb je weinig tot geen problemen. Die gast geeft zelf aan dat box squats veel helpen met juiste techniek en hij nooit been problemen gehad heeft. En dat terwijl hij wel open is over zijn vele pec tears e.d.
Middelen wilt niet zeggen dat hij AS gebruikt. Hij slikt een hoop pillen ook voor de gewrichten. Veel meer dan een normaal mens en gewone sporter ooit zou.
Geloof je zelf dat hij nooit problemen gehad heeft?
Laatst bewerkt:

)