- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat dacht ik ook net, maar ja, niet echt belangrijk
Weet wel dat vooral me rug aan gort is![]()

ik ben gelukkig redelijk ongevoelig voor spierpijn in m'n rug![]()

Ik weet niet, maar volgens mij waren corpaul en ik de enige die geen last hadden met grip?
Had geen enkel moment het idee dat die uit me armen zou glippen voor me gevoel, misschien dat het als toeschouwer er anders uit zag?
Ik vond het eerlijk gezegd gewoon een zwaar teringding hoor.
---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------
Ik ook niet nee, alleen op het eind is je lucht op en dan verlies je meteen alle spanning op je spieren. Zag er bij jou ook solide uit. Kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen hoe iemand hier snel z'n grip verliest, als je zorgt dat je hem goed in je elleboog 'opsluit' scheelt het al heel veel. Volgens mij pakken de meesten hem al fout uit.

Inderdaad, op het moment dat ik echt niet meer kon, kon ik niet anders dan dat ding laten vallen omdat die spanning weg is.
Maar even heel iets anders, beetje rare vraag, maar krijg je van die conans wheel spierpijn in je biceps van het omhoog houden?
Of zou dit eerder van der farmer walks zijn?
Hmm geen flauw idee, ik heb nergens last vanFarmers zijn meestal meer traps (of je moet ze vanuit je biceps oppakken en dan pak je ze gewoon verkeerd uit
). Misschien van het cleanen van de boom?

Ja dat dacht ik ook net, maar ja, niet echt belangrijk
Weet wel dat vooral me rug aan gort is![]()

Wie toevallig gisteren sterkste man op tv heeft gekeken die conanswheel die je daar zag dat is die uit raalte. Nog niet mee gewerkt maar er is de mogelijkheidVoor de rest lijkt me retezwaar maar niet onmogelijk

Naja die 200kg kon in ieder geval iedereen minimaal 1 rondje mee lopen, dus onmogelijk is het zeker niet.
ik ben gelukkig redelijk ongevoelig voor spierpijn in m'n rug![]()

Heb er niet zo'n moeite mee, alleen gister bij uitgaan kon ik wel slecht bewegen, voel me dan altijd zo lomp als je tussen iedereen als een stijve hark op de dansvloer staat.
En me onderarmen doen eigenlijk ook veel minder pijn dan wanneer ik zercher squats heb gedaan![]()

Haha, ik heb altijd al zo'n norse indruk bij uitgaan, dat komt de sociale skills niet ten goede he. Ik kijk altijd beetje te serieus om me heen, krijg heel vaak de vraag of ik het wel naar me zin heb.
Dus moet er wel een beetje wat van maken
En ja met spierpijn in rug me onderrug he, heb niet veel met me lats gedaan
Maar dat van die stootplekken op je onderarmen bedoelde ik juist dat dat met zercher squats veel meer was, omdat die stang natuurlijk dunner is.
Maarja voortaan wel je veters strikken he, dan kom je wel tot minimaal 360°.

, dus omdat een barbell dunner is doet het meer pijn.Nee de barbell is niet moeilijker te controleren omdat die dunner is, maar ik heb ooit geleerd bij natuurkunde dat kracht = massa : oppervlakte of zo, weet neit precies hoe de formule was.
Maar bijv. een man van 150kg die op je voet gaat staan doet minder pijn dan een vrouw van 40kg met pumps die met der hak op je voet staat.
Als je begrijpt wat ik bedoel, dus omdat een barbell dunner is doet het meer pijn.
*zucht*
**** it, door jou gelul ga ik gewoon woensdag Zercheren!

dat zit ik al 7 posts te zeggenMino.. paar tips..
Leer dingen aannemen van mensen. Probeer de boodschap te snappen. D'r worden je in de afgelopen 5 pagina's zat tips gegeven, doe er wat mee. Anders ga je snoeihard op je bek..
Op ons niveau weten we gewoon niks. Laten we daar ff vanuit gaan. We denken het te weten, maar dat doen we niet.
Kalm aan met de gear. Niemand is onder de indruk van een 200 suited squat. en 140 in een shirt banken ook niet. Hou het voorlopig bij belt+wraps, en blijf lekker doorbuffelen tot een 600 totaal, en begin dan eens na te denken over gear.

dat zit ik al 7 posts te zeggen
ik weet niet waarom hij opeens zo gefasineerd is door suited powerlifting, maar goed![]()
wow...lijkt net alsof me boodschap voor suited opeens door begint te dringen bij sommigen. Nais![]()
Mino.. paar tips..
Leer dingen aannemen van mensen. Probeer de boodschap te snappen. D'r worden je in de afgelopen 5 pagina's zat tips gegeven, doe er wat mee. Anders ga je snoeihard op je bek..
Op ons niveau weten we gewoon niks. Laten we daar ff vanuit gaan. We denken het te weten, maar dat doen we niet.
Kalm aan met de gear. Niemand is onder de indruk van een 200 suited squat. en 140 in een shirt banken ook niet. Hou het voorlopig bij belt+wraps, en blijf lekker doorbuffelen tot een 600 totaal, en begin dan eens na te denken over gear.
dat zit ik al 7 posts te zeggen
ik weet niet waarom hij opeens zo gefasineerd is door suited powerlifting, maar goed![]()

Omdat alles snel moet, zo snel mogelijk, zo makkelijk mogelijk.
wow...lijkt net alsof me boodschap voor suited opeens door begint te dringen bij sommigen. Nais![]()

ik heb dat gedacht al van voor jij met je propaganda begon hoor![]()
Naja, als je zonder gear (dus alleen belt+wraps) niet eens, 200-150-250 kan tillen, dan sta je uberhaupt gewoon voor lul, laat staan als je in gear zulke gewichten tilt. In onze gewicht klasses is dat sowieso kansloos. Vandaar dat ik pas aan de gear ga bij 225-165-275 ofzo.. tot die tijd lekker raw door buffelen. En eerst mijn vorige wedstrijd goed maken.. schaamte alom.
Gelukkig heb ik jou niet nodig om een mening ergens over te vormen.. al heb je wel gelijk.
Ik neem juist tips aan en ga niet beginnen met suited voor een tijdje, maar ik kan er niet tegen dat er word gezegd wraps en belt heb je niks aan pas tot je 200kg kan Squaten..
Ik had nog een poging om te proberen voor de records te gaan in de subs maar dat lukt sowieso niet doordat ik dit kalanderjaar 19 word.
Makkelijk zekers niet, maar snel inderdaad want ik dacht dat ik tot me laatste dag van 18 nog mocht meedoen maar goed.
Valt ook nog mee. Turben Olssen lift ook bijvoorbeeld suited en heeft dat op z'n 18e al gedaan.
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb op de NK's suited ergere lifts gezien. Ook in mijn gewichtsklasse viel het mee moet ik zeggen.