g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
te vroeg beginnen met gear is dan ook weer niet goed he mino
zorgen dat de RAW basis en techniek goed zitten en dan kan je overwegen om suited te liften

ik train toch raw...Nouja, er bestaat niet iets als te vroeg lijkt mij. Je kan ook op je 16e geweldige RAW techniek hebben en in suited haal je veel kg's eruit. Ben je dan ook te vroeg begonnen?
Er zijn niet voor niks gastjes op de IPF die op hun 17e al 300kg's Squaten en Deadliften.. 200kg Bench is ook nog voor te stellen..
Je hebt wel gelijk, ik wil ook eerst me RAW techniek verbeteren.
Maar onder RAW versta ik in ieder geval belt en wraps, dat wilt Falstyr denk ik nog niet begrijpen.![]()

)

Is die conanwheel zo zwaar dan? Ik wil deze ook snel eens trainen.

Is die conanwheel zo zwaar dan? Ik wil deze ook snel eens trainen.
Ademhaling is wel lastig als je het voor het eerst doet, had zelf het geluk dat ik vrij zware zercher squats heb gedaan.
Het gewicht is wel te doen, grip is even wennen als je nog nooit dat/zercher squats hebt gedaan denk ik.
Valt op zich nog mee, het k*tste is dat de bar snel geneigd is uit je onderarmen te glijden, maar is vooral een kwestie van goed ademhalen en stevig vast grijpen.
Ik weet niet, maar volgens mij waren corpaul en ik de enige die geen last hadden met grip?
Had geen enkel moment het idee dat die uit me armen zou glippen voor me gevoel, misschien dat het als toeschouwer er anders uit zag?
Ik vond het eerlijk gezegd gewoon een zwaar teringding hoor.
---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------
Ik ook niet nee, alleen op het eind is je lucht op en dan verlies je meteen alle spanning op je spieren. Zag er bij jou ook solide uit. Kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen hoe iemand hier snel z'n grip verliest, als je zorgt dat je hem goed in je elleboog 'opsluit' scheelt het al heel veel. Volgens mij pakken de meesten hem al fout uit.
Hmm geen flauw idee, ik heb nergens last vanMaar even heel iets anders, beetje rare vraag, maar krijg je van die conans wheel spierpijn in je biceps van het omhoog houden?
Of zou dit eerder van der farmer walks zijn?
Farmers zijn meestal meer traps (of je moet ze vanuit je biceps oppakken en dan pak je ze gewoon verkeerd uit
). Misschien van het cleanen van de boom?