- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Veel meer spanning waardoor het wat makkelijker gaat met hogere gewichten. En een klein beetje meer zekerheid he.
Laatste keer dat ik gesquat heb met wraps is alweer sinds de meet van 13 februari sindsdien ben ik alleen maar bezig geweest met me techniek. Weliswaar met riem en zwaar zo nu en dan, maar ik heb techniek als prioriteit gestempeld en vandaar dat ik ook regelmatig me Squats film.
Dus als jij denkt dat ik alleen maar max als een gek met alle gear wat er op de aarde beschikbaar is dan heb je het mis.
Iedereen lift anders maar vreemd want kneewraps werken over het algemeen bij de meeste wel. Ik ken alleen 1 persoon die daar geen voordeel uit haalt zogezegd.![]()
Gast.. je moet echt eens leren lezen.. Je pikt uit 6 zinnen maar 3 woorden op, en die onthoudt je, en vervolgens ga je er compleet mee aan de haal. Ik heb helemaal nergens gezegd dat ik denk dat jij constant maxt en dat je nu gear gebruikt en bla bla bla.. Lees alsjeblieft eens wat ik typ.
Je wil het graag, te graag.. en dat is doodnormaal, en heel goed.. maarja.. advies is advies, doe er mee wat je wilt.

!

)
?