MuscleMeat

Minos Strongman Log

Veel meer spanning waardoor het wat makkelijker gaat met hogere gewichten. En een klein beetje meer zekerheid he. :p

Laatste keer dat ik gesquat heb met wraps is alweer sinds de meet van 13 februari sindsdien ben ik alleen maar bezig geweest met me techniek. Weliswaar met riem en zwaar zo nu en dan, maar ik heb techniek als prioriteit gestempeld en vandaar dat ik ook regelmatig me Squats film.
Dus als jij denkt dat ik alleen maar max als een gek met alle gear wat er op de aarde beschikbaar is dan heb je het mis. :p

Iedereen lift anders maar vreemd want kneewraps werken over het algemeen bij de meeste wel. Ik ken alleen 1 persoon die daar geen voordeel uit haalt zogezegd. :p

Gast.. je moet echt eens leren lezen.. Je pikt uit 6 zinnen maar 3 woorden op, en die onthoudt je, en vervolgens ga je er compleet mee aan de haal. Ik heb helemaal nergens gezegd dat ik denk dat jij constant maxt en dat je nu gear gebruikt en bla bla bla.. Lees alsjeblieft eens wat ik typ.

Je wil het graag, te graag.. en dat is doodnormaal, en heel goed.. maarja.. advies is advies, doe er mee wat je wilt.

• Topic Starter Topic Starter
Gast.. je moet echt eens leren lezen.. Je pikt uit 6 zinnen maar 3 woorden op, en die onthoudt je, en vervolgens ga je er compleet mee aan de haal. Ik heb helemaal nergens gezegd dat ik denk dat jij constant maxt en dat je nu gear gebruikt en bla bla bla.. Lees alsjeblieft eens wat ik typ.

Je wil het graag, te graag.. en dat is doodnormaal, en heel goed.. maarja.. advies is advies, doe er mee wat je wilt.

Lol what the ****?
Ik zeg toch niet voor niks dat ik bezig ben met techniek en dat constant film..
Ik heb juist de adviezen van sommige in de armen geslagen en ben daar verder mee gegaan..
Ik ben bezig met meer een zit beweging te maken, wijder te staan, lowbaar te gebruiken, me hamstrings en glutes meer te gebruiken etc. etc.
En dat geld ook voor de BP en DL. Ik ben echt bezig met het verbeteren van me techniek en dan geef ik aan dat me maxes van de afgelopen tijd alleen met riem of helemaal zonder riem zijn gedaan..

Lol what the ****?
Ik zeg toch niet voor niks dat ik bezig ben met techniek en dat constant film..
Ik heb juist de adviezen van sommige in de armen geslagen en ben daar verder mee gegaan..
Ik ben bezig met meer een zit beweging te maken, wijder te staan, lowbaar te gebruiken, me hamstrings en glutes meer te gebruiken etc. etc.
En dat geld ook voor de BP en DL. Ik ben echt bezig met het verbeteren van me techniek en dan geef ik aan dat me maxes van de afgelopen tijd alleen met riem of helemaal zonder riem zijn gedaan..

Dat zijn allemaal goede dingen! Blijf er mee bezig!

Train je ook volgens een vaste methode?

@mark: het is gert en niet gerrit :fuu:!

@mino: dus je wou in de subklasses een PR zetten met suit omdat je dan "recordhouder" zou zijn? man man, er lopen al genoeg trofeehunter rond die alleen maar voor de makkelijke prijzen gaan, wordt alsjeblieft niet een van hen...
lift in de eerste plaats voor jezelf, om je eigen grenzen te verleggen en sterker te worden, uiteindelijk komen die eventuele nederlandse/europese/wereldrecords misschien wel en dan is het een eer om die te breken, als je nu gewoon zomaar even een suit/shirt aantrekt omdat niemand daar een record op heeft is dat imo gewoon zielig.

@mark: het is gert en niet gerrit :fuu:!

@mino: dus je wou in de subklasses een PR zetten met suit omdat je dan "recordhouder" zou zijn? man man, er lopen al genoeg trofeehunter rond die alleen maar voor de makkelijke prijzen gaan, wordt alsjeblieft niet een van hen...
lift in de eerste plaats voor jezelf, om je eigen grenzen te verleggen en sterker te worden, uiteindelijk komen die eventuele nederlandse/europese/wereldrecords misschien wel en dan is het een eer om die te breken, als je nu gewoon zomaar even een suit/shirt aantrekt omdat niemand daar een record op heeft is dat imo gewoon zielig.

Klopt helemaal Gerrit! Zo was er zaterdag een lulletje die een NL record zette met een shirted bench van 148kg in de 90 klasse, gewoon omdat er in die klasse nooit een hoger record was gezet..

Dan denk ik echt.. man man.. fl**ker een eind op.. Ik ben zaterdag ook eerste van de 1 geworden in de junioren 125, who gives a shit.. Je gaat oor de PR's, voor jezelf, en wat voor eer is er te behalen aan een makkelijk record..

Falstyr is meestal full of crap, maar de afgelopen pagina's zegt hij een hoop zinnigs. Jij leest alleen maar dat wraps en belt nutteloos zijn, dat zegt hij dus niet. Lees het gerust nog eens. Hij geeft hele duidelijke argumenten waarom je niet te vroeg met gear moet beginnen, en voor de 100e keer, dat heeft niks te maken met je leeftijd, maar met je niveau. En dat is alles wat ik er over te zeggen hebt, als het kwartje nu nog niet valt, dan zoek je het maar uit.

Is toch mooi dat er mensen zijn die wel begrijpen wat ik deel ipv koppig domme opmerkingen te blijven roepen als "you're wrong" e.d. Dat soort gastjes komen zich vanzelf wel tegen. Been there, done that ;)

Vandaag een training wat ging op een max zetten met Squat (wrapped) en kijken wat een handige opener is. Ik weet het, de wedstrijd is pas over 2 maanden en 2 weken, maar ik wil even checken hoe ik er nu voor sta. Dus aub niet dat 'je maxt teveel, homo' of 'wraps op dit soort gewichten zijn crap'. :)

Squat

5x60kg
3x100kg
1x120kg
1x140kg (belt en wraps, ****ing easy, ik twijfel nog tussen 140 en 150, kijken hoe ik 3 weken ofzo voor de wedstrijd erbij sta met me Squat)
1x160kg (filmed, best nice)
1x170kg PR (wou filmen maar had per ongeluk een foto gemaakt :roflol:)

Power Cleans

10xbarbell
3x40kg
3x50kg
3x60kg
3x70kg

Zercher Squats (1st time)

5x50kg
5x70kg
5x90kg

Benen wouden en konden niet meer. :p

Calf Presses

20x100kg
15x200kg
15x200kg

Crunches

3x25xBW

And done. :)
Film zal ik morgen uploaden ik ga nu even beetje chillen en ps3en. :)

alweer singles?
nice pr maar je doet wel heeeeeeel vaak singles met squats man
zou je niet eens gaan reppen :P?

en wraps zijn nooit slecht.

alweer singles?
nice pr maar je doet wel heeeeeeel vaak singles met squats man
zou je niet eens gaan reppen :P?

en wraps zijn nooit slecht.

Singles deed ik vorige keer om me wide stance uit te testen. En me oly's. :D
Ik ga nu meer reppen, like I said, laatste keer maxen tot aan de wedstrijd. ;)

Je maxt teveel, homo en wraps op dit soort gewichten zijn crap!

Je squat is 30kg hoger dan ik ooit heb geunracked :)

Met uitzondering van smith calf raises :D

Terug
Naar boven