Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dump je belt en leer eerst je core fatsoenlijk aan te spannen

hij bedoelt dat het nutteloze oefeningen zijn. Als je al core oefeningen doe gebruik dan Plank Holds.

russian twists zijn verre van nutteloos als je ze goed doet
dus zo:
http://www.youtube.com/watch?v=54a37b2IFVk
of zo:
http://www.youtube.com/watch?v=Q11Uj_MpgP0
Dat viel wel mee, zo koud was het niet. Ik train sinds december weer buiten. De laatste tijd in de avond en dan is het aan het vriezen.Was een mooie training, op de kou na
Heb de hele avond met een gloeiend heet lichaam in bed gelegen en niks meer gegeten![]()
Flink die yoke blijven lopen, dat is een core killer.Moet je misschien een keer stoppen met die gekke crunches.. en echte oefeningen voor je core gaan doen!
Dat viel wel mee, zo koud was het niet. Ik train sinds december weer buiten. De laatste tijd in de avond en dan is het aan het vriezen.
Ik doe ze inclined met me handen op me borst. Ik weet niet of dat een verschil uitmaakt.
Dat viel wel mee, zo koud was het niet. Ik train sinds december weer buiten. De laatste tijd in de avond en dan is het aan het vriezen.
Flink die yoke blijven lopen, dat is een core killer.

True, maar ik voelde al dat ik een beetje ziek werd. Heb ook de hele avond met koorts op bed gelegen en ja dan heb je het kouder.
Kreeg tijdens de training ook al hoofdpijn, anders had ik wat meer stones gedaan.
absoluut, handen gestrekt met weights erin is veeeeeel zwaarder, stukken lastiger om goeie vorm te behouden

, veel superdudes vandaag aanwezig en dan is natuurlijk de Squatrack leeg, heerlijk!)
)
)
)
)

Ik had hetzelfde vandaag, heb toen de bar steeds terug gehangen op de lage en iemand laten helpen met uittillen zodat ik de spanning niet kwijt raak.
Ja dat is wat ik bedoel met plastic gelul.
http://www.youtube.com/watch?v=sPqFglR0NC0&fmt=18
Ik laat het maar gelijk door middel van een filmpje zien, het ziet er nog klein uit maar doordat ie scheef staat kan ik hem niet deruit trekken maar moet ik de barbell eerst omhoog duwen en dan pas trekken. Voordat je in positie bent zijn je schouders allang uit positie en verlies je veel van je arch.. Echt messed up.![]()
Je ligt compleet niet tight op die bench. Zorg dat je hele lichaam onder spanning staat. Voeten goed op de grond. Bovenrug aangespannen, benen aangespannen, rug archen, je abs en onderrug aanspannen, voordat je zakt stang laten zinken, bovenrug goed archen, en pas zakken.
Je ligt compleet niet tight op die bench. Zorg dat je hele lichaam onder spanning staat. Voeten goed op de grond. Bovenrug aangespannen, benen aangespannen, rug archen, je abs en onderrug aanspannen, voordat je zakt stang laten zinken, bovenrug goed archen, en pas zakken.