Fitness Seller

Minos Strongman Log

dump je belt en leer eerst je core fatsoenlijk aan te spannen

hij bedoelt dat het nutteloze oefeningen zijn. Als je al core oefeningen doe gebruik dan Plank Holds.

• Topic Starter Topic Starter
hij bedoelt dat het nutteloze oefeningen zijn. Als je al core oefeningen doe gebruik dan Plank Holds.

Is ook een goeie maar onderschat Russian Twists niet. :)

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Ik doe ze inclined met me handen op me borst. Ik weet niet of dat een verschil uitmaakt.

Was een mooie training, op de kou na :(
Heb de hele avond met een gloeiend heet lichaam in bed gelegen en niks meer gegeten :o
Dat viel wel mee, zo koud was het niet. Ik train sinds december weer buiten. De laatste tijd in de avond en dan is het aan het vriezen.
Moet je misschien een keer stoppen met die gekke crunches.. en echte oefeningen voor je core gaan doen!
Flink die yoke blijven lopen, dat is een core killer.

Dat viel wel mee, zo koud was het niet. Ik train sinds december weer buiten. De laatste tijd in de avond en dan is het aan het vriezen.

True, maar ik voelde al dat ik een beetje ziek werd. Heb ook de hele avond met koorts op bed gelegen en ja dan heb je het kouder.
Kreeg tijdens de training ook al hoofdpijn, anders had ik wat meer stones gedaan.

Flink die yoke blijven lopen, dat is een core killer.

Dan maar de volgende keer veeeeeeeel yokes op minder gewicht. :)

True, maar ik voelde al dat ik een beetje ziek werd. Heb ook de hele avond met koorts op bed gelegen en ja dan heb je het kouder.
Kreeg tijdens de training ook al hoofdpijn, anders had ik wat meer stones gedaan.

Ja echt klote voor je man. Je was wel lekker bezig moet ik zeggen!

absoluut, handen gestrekt met weights erin is veeeeeel zwaarder, stukken lastiger om goeie vorm te behouden

Oke, woensdag eens uitproberen. :)

Training van vandaag:

Rackpulls (bench was bezet :p, veel superdudes vandaag aanwezig en dan is natuurlijk de Squatrack leeg, heerlijk!)

8x70kg
5x100kg
5x120kg
5x140kg
3x160kg (was leeg :p)

Bench Press (op snelheid, nog elke set (geprobeert te) archen, het scheelt echt niks, maar gewoon doorgaan en wie weet kan ik me ROM halveren net als G3rr3 bijvoorbeeld :p)

20xbarbell
3x40kg
3x60kg
3x60kg
3x60kg
3x60kg
3x60kg
3x80kg (laatste rep was iets minder explosief)

Military Press

15xbarbell
5x40kg
5x50kg
3x60kg
0x70kg (k*t schouders wilden niet, 60 ging nog zo easy.. :mad:)

Close Grip Bench Press

20xbarbell
5x40kg
5x60kg
3x80kg (tot en met hier met pause, daarna touch&go)
1x90kg PR (****ing easy)
1x95kg PR (mideasy, gleed wel met 1 been weg maar been bleef wel op de grond :p)

Cable Curls jwt

3 sets x wat reps x wat gewicht.

En presto. :)

een flexibele bovenrug is niet iedereen gegeven :p

een flexibele bovenrug is niet iedereen gegeven :p

Zeer zekers niet!
Het is wel me onderrug die klaagt tijdens het archen moet ik zeggen. (waarschijnlijk daarom ook dat ze een speciale bench belt hebben, maar eerst maar aan de arching wennen voor ik het ga gebruiken)
Ik kan me bovenrug goed buigen alleen als ik de gewichten pak dan flaren me schouders en zak ik een stuk terug. (waardoor de ROM niet kleiner dan 3cm is)
Echt klotebench heb ik in me gym.. ****ing smalle bank en geen J-hooks, het zijn echt van die klote plastic bullshit dingen.

Liggen die vangers niet gewoon te hoog?

Liggen die vangers niet gewoon te hoog?

Ja dat is wat ik bedoel met plastic gelul. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=sPqFglR0NC0&fmt=18

Ik laat het maar gelijk door middel van een filmpje zien, het ziet er nog klein uit maar doordat ie scheef staat kan ik hem niet deruit trekken maar moet ik de barbell eerst omhoog duwen en dan pas trekken. Voordat je in positie bent zijn je schouders allang uit positie en verlies je veel van je arch.. Echt messed up. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik had hetzelfde vandaag, heb toen de bar steeds terug gehangen op de lage en iemand laten helpen met uittillen zodat ik de spanning niet kwijt raak.

Ik had hetzelfde vandaag, heb toen de bar steeds terug gehangen op de lage en iemand laten helpen met uittillen zodat ik de spanning niet kwijt raak.

Dat werkt een klein beetje maar toch verlies je je positie door de beweging.

Ja dat is wat ik bedoel met plastic gelul. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=sPqFglR0NC0&fmt=18

Ik laat het maar gelijk door middel van een filmpje zien, het ziet er nog klein uit maar doordat ie scheef staat kan ik hem niet deruit trekken maar moet ik de barbell eerst omhoog duwen en dan pas trekken. Voordat je in positie bent zijn je schouders allang uit positie en verlies je veel van je arch.. Echt messed up. :rolleyes:

Je ligt compleet niet tight op die bench. Zorg dat je hele lichaam onder spanning staat. Voeten goed op de grond. Bovenrug aangespannen, benen aangespannen, rug archen, je abs en onderrug aanspannen, voordat je zakt stang laten zinken, bovenrug goed archen, en pas zakken.

Je ligt compleet niet tight op die bench. Zorg dat je hele lichaam onder spanning staat. Voeten goed op de grond. Bovenrug aangespannen, benen aangespannen, rug archen, je abs en onderrug aanspannen, voordat je zakt stang laten zinken, bovenrug goed archen, en pas zakken.

slechte techniek idd

Weet ik, is geen video die ik vandaag heb gemaakt ofzo. :p
Ik let inderdaad meer op me voeten, ik probeer nu te archen en dan pas te zakken. (het spannen van me benen gebeurt toch ook beter als ik in arch positie zit?)

Ben ik met je eens!
Ik ben hard aan me bench aan het werken. (al me lifts to be honest)

Terug
Naar boven