XXL Nutrition

Minos Strongman Log

• Topic Starter Topic Starter
als je conventional sterker bent is het gewoon dom over te willen schakelen naar sumo (voor die 2cm ROM dat je wint...) aangezien je sumo nu al een pak zwakker is, zou ik je aanraden gewoon conventional te blijven liften ;)

waarom? als je wil overschakelen naar sumo zou je sumo nu al ongeveer gelijk moeten liggen met je convetional om er zelfs nog maar over na te kunnen denken om over te schakelen, bij jou is dit niet het geval.

nu ga je 'kijken of het voordeel heeft' terwijl je sumo nu al 50kg achter ligt (je failde op de derde rep van 140...) dus ipv je tijd te verspillen met sumo te testen, blijf gewoon conventional liften.

enfin ik zit m'n tijd hier te vertypen want je gaat toch niet luisteren

Heb je wel gelijk in ja, ik dacht eerst ook van '**** dit sumo gelul het gaat toch 10x lastiger', maar ik wou het nog een kans geven. Qua snelheid is het wel beter en me lockout gaat stukken makkelijker alleen de liftoff is lastig. (kortom zwakke hamstrings en glutes)
Ik heb ook zoiets van conventional is beter voor mij.

Tijdverspilling Gerrit!

@mino: :fuu:
@makro: :fuu:!

je bent een dwerg...dwergen doen conventioneel deadliften
chreiz is een reus...reuzen hebben meer aan sumo-deadlift

Heb je wel gelijk in ja, ik dacht eerst ook van '**** dit sumo gelul het gaat toch 10x lastiger', maar ik wou het nog een kans geven. Qua snelheid is het wel beter en me lockout gaat stukken makkelijker alleen de liftoff is lastig. (kortom zwakke hamstrings en glutes)
Ik heb ook zoiets van conventional is beter voor mij.

Blah blah blah!

Vandaag getraind. :)
Ik volg nu het Russian Peak schema die Mike mij verstuurd heeft.
Om rekening te houden met de eventuele pieken heb ik maar week 1 overgeslagen. (pieken komen op de week van de PL meet)

Bench Press (all paused)

20xbarbell
3x40kg
3x60kg
4x82,5kg
4x82,5kg
4x82,5kg
4x82,5kg
4x82,5kg
4x82,5kg

Squat

5x60kg
1x100kg
2x135kg 1 REP PR :roflol:
2x135kg
2x135kg
2x135kg
2x135kg
2x135kg

Rackpulls

5x60kg
5x100kg
1x150kg (onderrug en hamstrings waren kapeut)
5x100kg

Dumbbell Shoulder Press

12x12kg
8x16kg
8x20kg
8x24kg

Dumbbell Curls (zzzzzz)

8x12kg
8x16kg
8x20kg

Cable shizzle supersets voor triceps.

Ziet er best degelijk uit:).

@ Falstyr: nooit sumo gedaan, maar ik geloof nooit dat ik daar meer mee pak (op dit moment)

nice train Mino!
nu volhouden en dan worden het PR's aan de lopende band.

en zelfs de light day is pittig he met squats? zo ervaar ik het iig wel (omdat je je gedachte daarop instelt)

Ziet er best degelijk uit:).

@ Falstyr: nooit sumo gedaan, maar ik geloof nooit dat ik daar meer mee pak (op dit moment)

You never know it untill you try it.

nice train Mino!
nu volhouden en dan worden het PR's aan de lopende band.

en zelfs de light day is pittig he met squats? zo ervaar ik het iig wel (omdat je je gedachte daarop instelt)

Thanks, ja het is niet echt licht te noemen maar wel goed vol te houden. :D

huh? een 170 SQ maar nog nooit 2x135 gedaan? ga je schamen :D
maar ben benieuwd wat je met je nieuwe schema gaat pakken

K*t t**fus klote hondenzooi, ik heb nog steeds lichte irritaties in me rechterknie van de Squats van maandag. Woensdag had ik me training ook al gecanceld vanwege this nonsense, maar vandaag ook besloten rust te nemen aangezien er een kleine last nog aanwezig is, morgen kijken hoe het zal gaan, ik verwacht wel gewoon volop te kunnen meedoen.

verstandig, strongman training gaan doen terwijl je knie naar de klote is!

Wat heb je dan precies aan je knie?

verstandig, strongman training gaan doen terwijl je knie naar de klote is!

Ik kijk er tegen aan Cor.
Ik beoordeel morgen hoe me knie ervoor is het geheel goed, dan mooi. Zoniet, dan zit ik even uit en kijk ik maandag weer of het lukt.
Ik hoop wel dat ik morgen geheel okiedokie ben want heb wel behoefte aan een brutale strongman training. :D

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Wat heb je dan precies aan je knie?

Beetje last.
Had tijdens het Squatten per ongeluk me mp3 kabel voor me knie gekregen en had daardoor met me rechterbeen 1 stap naar voren gezet en er kwam lekker wat druk erop. :p

Terug
Naar boven