AndroidHealthClinic

Minos Strongman Log

Ik ga ff niet in op je training van vandaag.. maar al dat gebazel wat je daarvoor allemaal postte..

Mino.. je slaat de plank echt finaal mis! Get a clue!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga ff niet in op je training van vandaag.. maar al dat gebazel wat je daarvoor allemaal postte..

Mino.. je slaat de plank echt finaal mis! Get a clue!

Lol jij denkt ook dat je alles weet met je 1 strongman training achter de rug.

Lol jij denkt ook dat je alles weet met je 1 strongman training achter de rug.

Toch dwarf ik je ass waar en met wat je maar wil, smerig stuk inteelt. Het waren er twee.

Maaaaaarrr.. Om terug te komen op mijn eerste punt.

Je praat echt poep. Compounds, isolatie, assistance.. je gebruikt termen dwars door elkaar, en je vergelijkt dingen met elkaar die echt niet kloppen.

Ik denk dat wat je bedoeld is:

- Main lift, de hoofdoefening dus, sq, bp, dl, een event, oh, of whatever variant.
- Assistance, en dat kan compound of isolatie zijn.

*drama*

Lekker getrained mino. Btw het is wel een medley ;)

Super medley (Duck walk 120 kg 15 m, wheel flip 250 kg 4 flips, farmers walk 75 kg 15 m)

Toch dwarf ik je ass waar en met wat je maar wil, smerig stuk inteelt. Het waren er twee.

Maaaaaarrr.. Om terug te komen op mijn eerste punt.

Je praat echt poep. Compounds, isolatie, assistance.. je gebruikt termen dwars door elkaar, en je vergelijkt dingen met elkaar die echt niet kloppen.

Ik denk dat wat je bedoeld is:

- Main lift, de hoofdoefening dus, sq, bp, dl, een event, oh, of whatever variant.
- Assistance, en dat kan compound of isolatie zijn.

Dwarf mijn ass met de Squat..
Mhm, dacht ik al.
En **** it, ik kreeg een heleboel discussie over me cable curls en daar zag ik sowieso het nut niet van in, maar ik vind het een assistance.
Dus wat klopt daar niet aan, mister genius?

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

*drama*

Lekker getrained mino. Btw het is wel een medley ;)

Super medley (Duck walk 120 kg 15 m, wheel flip 250 kg 4 flips, farmers walk 75 kg 15 m)

Excuses ik dacht dat Duck Walk een geheel event opzich was. Dat werd ook volgens mij gezegd @ RDP maar dat was onjuist, my bad. :o

Dwarf mijn ass met de Squat..
Mhm, dacht ik al.
En **** it, ik kreeg een heleboel discussie over me cable curls en daar zag ik sowieso het nut niet van in, maar ik vind het een assistance.
Dus wat klopt daar niet aan, mister genius?

Jij squat ondiep, met knijterstrakke bandages. Ik niet. Ik squat diep en zonder bandages.

Wat je nu zegt klopt helemaal. Wat je daarvoor zei niet. Wat klopt daar niet aan, Mister Mino?

Jij squat ondiep, met knijterstrakke bandages. Ik niet. Ik squat diep en zonder bandages.

Wat je nu zegt klopt helemaal. Wat je daarvoor zei niet. Wat klopt daar niet aan, Mister Mino?

Dat weet ik niet want bij mijn weten had ik het juist, jij bent degene die het weet dus dan mag jij mij uitleggen wat er niet klopt want aan gelul zoals 'je praat stront want wat je zegt klopt niet' heb ik niks aan want dat is niet onderbouwd. Of zit je gewoon te wachten tot iemand zegt 'ja jij hebt gelijk want..' en dat die het mij uitlegt?

En mijn 160 was dieper dan jou 150, zekers weten. Ik kan het anders zonder bandages doen want dat heb ik al eerder gedaan.

Battle of the ego's.

Dat weet ik niet want bij mijn weten had ik het juist, jij bent degene die het weet dus dan mag jij mij uitleggen wat er niet klopt want aan gelul zoals 'je praat stront want wat je zegt klopt niet' heb ik niks aan want dat is niet onderbouwd. Of zit je gewoon te wachten tot iemand zegt 'ja jij hebt gelijk want..' en dat die het mij uitlegt?

En mijn 160 was dieper dan jou 150, zekers weten. Ik kan het anders zonder bandages doen want dat heb ik al eerder gedaan.

Hoe weet jij in godsnaam hoe diep mijn 150 was hahaha.. Toch dwarf ik je ass met alles, anywhere, anywhat, any time.

Ik zei het mijn vorige post al: Je haalt allerlei termen door elkaar.

Waar jij op doelt met compounds en isolatie, is wat ik net zeg met main lifts en assistance. Alleen gebruik jij de term assistance, compound en isolatie door elkaar. Barbell rows zijn geen hoofdoefening, geen main lift, maar een assistance oefening.

Wat ik nu doe is mierennken over woordjes, en formuleringen, maarja.. Als je iets wil duidelijk maken, of op een bepaalde manier wilt overkomen, dan moet je nadenken over hoe je iets formuleert..

Maar zoals ik al 300 keer eerder heb gezegd, bij jou moet je eerst schelden en b**chen voordat het binnenkomt.

:orly:

Bij mij weten is hij degene die verstandig en macho probeert over te komen, ik zeg alleen wat ik denk dat het is en geef erbij duidelijk aan dat ik geen verstand van zaken heb. Heb ik het mis dan correcteer je mij maar dan hoef je niet gelijk als een lul te gedragen.

Zo, ik heb weer mijn hart opgelucht, ik ga nu even een ****ing grote maaltijd naar binnen gooien, damn dat strongman training verdoet je lichaam en eist veel kcal's ervoor terug. :p

lekker geknald Mino.
je ging lekker op de chain yoke :roflol:

Hoe weet jij in godsnaam hoe diep mijn 150 was hahaha.. Toch dwarf ik je ass met alles, anywhere, anywhat, any time.

Ik zei het mijn vorige post al: Je haalt allerlei termen door elkaar.

Waar jij op doelt met compounds en isolatie, is wat ik net zeg met main lifts en assistance. Alleen gebruik jij de term assistance, compound en isolatie door elkaar. Barbell rows zijn geen hoofdoefening, geen main lift, maar een assistance oefening.

Wat ik nu doe is mierennken over woordjes, en formuleringen, maarja.. Als je iets wil duidelijk maken, of op een bepaalde manier wilt overkomen, dan moet je nadenken over hoe je iets formuleert..

Maar zoals ik al 300 keer eerder heb gezegd, bij jou moet je eerst schelden en b**chen voordat het binnenkomt.

Dude, ik probeer toch duidelijk aan te geven dat een BOR naar mijn mening compounds is en is ZEKERS een mooie aanwinst voor ieder beginnend powerlifter, strongman en bodybuilder dus dat is niet iets wat iedereen moet vinden maar wat ik vind.
Je hoeft het niet mee eens te zijn maar dat wilt niet zeggen dat ik geen gelijk heb. Want het is ook een basic compound beweging.
En nogmaals je dwarft mij niet, ik beat je met die 150, anytime en anywhere.

En ga met je grote mond je 150 eens liften want ik zie daar niks van terug, alleen omdat je het op een meet lift wilt niet zeggen dat het dieper is dan mijn lift.

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

lekker geknald Mino.
je ging lekker op de chain yoke :roflol:

Rubberman in action!! :cool:

Laatst bewerkt:
Die farmers in de stromende regen vond ik toch wel úber ! Ik denk dat je morgen doodziek ben. Zoals iedereen.

Die farmers in de stromende regen vond ik toch wel úber ! Ik denk dat je morgen doodziek ben. Zoals iedereen.

Haha thanks, als het nou met 30kg extra gewicht was dan was ik tevreden, maar dit is gewoon pussyweight man!
Ik had jou graag met farmers gezien want ik heb je die nooit zien doen. :p

Puike training Mino!

Lol epic battle van 150 squats

Hoezo is die duckwalk eigenlijk een PR? Vorige week deed je 120kg bijna 15m zonder drops?

Terug
Naar boven