Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee alleen de manier waarop.
Je kan het ook gewoon normaal overbrengen, maar goed jij kan alleen maar als een lul gedragen en vervolgens kom je lullen over me Squat terwijl je gewoon waarschijnlijk geen 160 parallel kan en daarom maar komt lullen over hoe geweldig je 150 wel niet was, big ****ing deal. En dat jij daarvoor geen wraps nodig had stelt bij wijze ook niks voor want het is ook geen boeiende getallen. Ik antwoord maar lullig terug want alleen dan snap je hoe je er zelf voor staat.![]()
Wat een gezelligheid weer!
Toch goed getraint vandaag mino, je hebt doorzettingsvermogen getoont!

Pff.. Ik heb er geen zin meer in.. The Closer is begonnen, m'n pizza is klaar, ik moet nog werk afmaken, douchen..
Je hebt volkomen gelijk, ik probeer mezelf te bewijzen tegenover een 18-jarige jongetje.. Is idd wel heel erg sneu!

Ga maar lekker eten jongen.. Sorry als ik op je tere zieltje heb getrapt, maar je mist m'n punt.. En dat dwarven van jouw ass dat komt wel. We komen elkaar gauw genoeg tegen op een wedstrijd of in baarn ofzo. Als gijs volgende week open is, dan ben ik van de partij.. aangezien ik dan niet hoef te werken.

Fawaz is niet altijd sociaal even handig met zijn uitspraken
Oh my god. Vechten is permban van RPB
Beide zijn altijd welkom. Fawaz is niet altijd sociaal even handig met zijn uitspraken maar ik vind het moedig dat hij gewoon komt trainen bij RawPowerBaarn en hij heeft laten zien net als iedereen hier dat hij geniet van deze sport zo'n instelling verdiend bij mij altijd respect omdat ik boven alles kan genieten van inzet.
En een discussie over een 150 squat oh brother please. Kom op jongens sport heeft de potentie te verbroederen. Mss juist de volgende keer samen trainen en juist door de competitie er een ongekende en genadeloze pr regen laten vallen. Zo onder het motto van: Actions speak louder dan words.
Ik vond het goed dat je er was Mino en ja je core is idd apart. Maar het is juist een uitdaging natuurlijk om dat aan te pakken. Till next time.
Groet Gijs.
Het is wel vermakelijk dit log, maar wat Gijs zegt.
Een van de redenen dat ikzelf niet log is omdat dat dat toch veel te vermakelijk wordt.
Ben wel benieuwd om je een keer tegen te komen met te trainen Mino maar ik zie al wel dat het niet waar is dat ik wel ff ook jouw gewichten kan pakken![]()

)Oh my god. Vechten is permban van RPB
Beide zijn altijd welkom. Fawaz is niet altijd sociaal even handig met zijn uitspraken maar ik vind het moedig dat hij gewoon komt trainen bij RawPowerBaarn en hij heeft laten zien net als iedereen hier dat hij geniet van deze sport zo'n instelling verdiend bij mij altijd respect omdat ik boven alles kan genieten van inzet.
En een discussie over een 150 squat oh brother please. Kom op jongens sport heeft de potentie te verbroederen. Mss juist de volgende keer samen trainen en juist door de competitie er een ongekende en genadeloze pr regen laten vallen. Zo onder het motto van: Actions speak louder dan words.
Ik vond het goed dat je er was Mino en ja je core is idd apart. Maar het is juist een uitdaging natuurlijk om dat aan te pakken. Till next time.
Groet Gijs.
Hehe ik spreek me soms te snel uit inderdaad.
Ik wil best samen met Marrkos dit oplossen op de mannelijke manier: Yoke of Medley!
Ik zeg Chain yoke, farmers, medley. Geen overhead of deadlift.
Nee, want qua deadlift zit ik in opbouw, en ga ik pas over enkele weken pieken, en op OH maakt iedereen me in.

Dan moet je niet tig posts lang verkondigen dat je hem anywhere op wat dan ook inmaakt![]()
Nice training mino. Maar ga wat aan die core doen, die is toch wel teleurstellend voor jou.
Schaf je die chain yoke aan en ga ook wat meer front squatten of probeer ook eens de OH squat.

Ooooh met zijn ass dwarven bedoel ik ook niet vechten haha! Ik bedoelde inmaken op yoke, medley, squat, whatever!
Vechten is nooit een probleem, maar daar is RPB niet de plek voor.
Discussie over 150 squat is ook wel pathetic. Eensch.
Ik zeg Chain yoke, farmers, medley. Geen overhead of deadlift.

Nee, want qua deadlift zit ik in opbouw, en ga ik pas over enkele weken pieken, en op OH maakt iedereen me in.

Dan moet je niet tig posts lang verkondigen dat je hem anywhere op wat dan ook inmaakt![]()

Owkay! Nou gooi deadlift en OH er dan maar lekker bij haha
True story, wel een volle wedstrijd tussen jullie he.