Fitness Seller

Minos Strongman Log

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, nog excuses voor mijn ****up dat je niet had kunnen komen.
Excuse, ik dacht dat ik nog langs Den Haag Centraal zou komen, maar het blijkt dat die juist 2 haltes voor de mijne was. :o

Geeft niks, was ook deels mijn schuld. Dacht ik dat daar binnen 45 minuten zou zijn:P . Had op de site niet goed de tijden bekeken

Geeft niks, was ook deels mijn schuld. Dacht ik dat daar binnen 45 minuten zou zijn:P . Had op de site niet goed de tijden bekeken

Oh messed up, ik failde in principe ook qua tijd en toch kwam ik nog om 11:40 aan in Baarn samen met Spencer en Mikeo en was Gijs zelfs ietsjes later. :p

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

De afstand maakt de verschil.

:orly:

Bij mij weten is hij degene die verstandig en macho probeert over te komen, ik zeg alleen wat ik denk dat het is en geef erbij duidelijk aan dat ik geen verstand van zaken heb. Heb ik het mis dan correcteer je mij maar dan hoef je niet gelijk als een lul te gedragen.

Zo, ik heb weer mijn hart opgelucht, ik ga nu even een ****ing grote maaltijd naar binnen gooien, damn dat strongman training verdoet je lichaam en eist veel kcal's ervoor terug. :p

Ga maar lekker eten jongen.. Sorry als ik op je tere zieltje heb getrapt, maar je mist m'n punt.. En dat dwarven van jouw ass dat komt wel. We komen elkaar gauw genoeg tegen op een wedstrijd of in baarn ofzo. Als gijs volgende week open is, dan ben ik van de partij.. aangezien ik dan niet hoef te werken.

Ga maar lekker eten jongen.. Sorry als ik op je tere zieltje heb getrapt, maar je mist m'n punt.. En dat dwarven van jouw ass dat komt wel. We komen elkaar gauw genoeg tegen op een wedstrijd of in baarn ofzo. Als gijs volgende week open is, dan ben ik van de partij.. aangezien ik dan niet hoef te werken.

Heb jij even geluk dat ik volgend week niet kan komen. ;)
Maandag 6x2x135 en als ik nog iets over heb de 150 voor jou.

Laatst bewerkt:
El Minotauro `Rubberman´ Stupido vs. Marrkos El Indrecible

Live 10th of April, at Raw Power Baarn.

Minotauro rejected the challenge!

Laatst bewerkt:
Ga je dan bij RDP trainen Mino?

El Incredible.. Schei toch uit, gast is 5 jaar ouder maar gedraagt zich als een kind en wilt zichzelf bewijzen tegen een 18 jarige. :roflol:

Ken hem niet zo goed, dus moest iets verzinnen en dit kwam in me op.

Tja.. ligt natuurlijk geheel aan gijs.. Maarrrr

10 april
17 april
24 april

Ben ik aanwezig.

10 en 17 kan ik niet, 24 ben ik vast present als ik niet bij RDP aanwezig ben.
Dus ik ga maandag kijken of het kan en het filmen en dan maar nog even bij RPB laten zien hoe het moet.

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Ga je dan bij RDP trainen Mino?

Neen, heb zaterdag 10 en 17 april stage dus dat gaat niet lukken, of ik moet 1 uur later kunnen komen maar goed dat is natuurlijk vertiefd dan.

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Ken hem niet zo goed, dus moest iets verzinnen en dit kwam in me op.

Niceness. :p

Tis moeilijk he, als iemand commentaar heeft op alle domme dingen die je zegt en doet?

Nee alleen de manier waarop.
Je kan het ook gewoon normaal overbrengen, maar goed jij kan alleen maar als een lul gedragen en vervolgens kom je lullen over me Squat terwijl je gewoon waarschijnlijk geen 160 parallel kan en daarom maar komt lullen over hoe geweldig je 150 wel niet was, big ****ing deal. En dat jij daarvoor geen wraps nodig had stelt bij wijze ook niks voor want het is ook geen boeiende getal. Ik antwoord maar lullig terug want alleen dan snap je hoe je er zelf voor staat. ;)

En over bewijzen gesproken.. Je gaat je maandag training aanpassen om een internet-discussie te winnen?

En over bewijzen gesproken.. Je gaat je maandag training aanpassen om een internet-discussie te winnen?

Lol ik ga alleen maar iets simpels toevoegen, ik heb de 150 al vaker gesquat dus het stelt verder niet veel voor.
Ik hoef de discussie niet te winnen want ik heb het al gewonnen want ik weet gewoon dat ik jou kan uitsquaten, of het nou met of zonder wraps is en of het nou parallell of onder parallel is.

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Op zekers.

ik dwarf al jullie asses...waarom? omdat ik een dwarf ben mwahahhaha :D

2 gasten van 100+ die zichzelf aan het masturberen zijn op een 150kg. squat..; Sieg heil.

ik dwarf al jullie asses...waarom? omdat ik een dwarf ben mwahahhaha :D

Als jij al een dwarf bent.. :roflol:
Ik kan gewoon onder de yoke doorlopen op de hoogte waar de meeste ermee lopen.

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

2 gasten van 100+ die zichzelf aan het masturberen zijn op een 150kg. squat..; Sieg heil.

Heb je hem ook weer. :p

Terug
Naar boven