XXL Nutrition

Minos Strongman Log

Ik zet me geld in op een blessure :D

ik zeg Geen blessure mino!
iig niet voor 20 juni :P

• Topic Starter Topic Starter
Ach.. Ik zeg sick medley, en als we dan allebei nog leven en niet geblesseerd zijn dan zien we wel verder..

Even kijken wie de beste conditie heeft dus. Goede manier om te kijken wie het opperhoofd is idd.

Ach.. Ik zeg sick medley, en als we dan allebei nog leven en niet geblesseerd zijn dan zien we wel verder..

Ben ik mee eens. :)

Even kijken wie de beste conditie heeft dus. Goede manier om te kijken wie het opperhoofd is idd.

Doorzettingsvermogen en wilskracht zijn ook nog belangrijk, op een gegeven moment is het de verzuring of jij die zal overwinnen.
Bij me 1e medley had ik dat ook mogen ervaren en had ik tevens jou als voorbeeld genomen bij de keg! :)

Ik ruik een walm van sarcasme, afkomstig uit het noorden.

Ben ik mee eens. :)

Doorzettingsvermogen en wilskracht zijn ook nog belangrijk, op een gegeven moment is het de verzuring of jij die zal overwinnen.
Bij me 1e medley had ik dat ook mogen ervaren en had ik tevens jou als voorbeeld genomen bij de keg! :)

Misschien moeten jullie dan een marathon gaan lopen.

Ik weet niet over wat de 'discussie' gaat maar goeie strongman train, had u graag gehad op de Newcommers cup had goed gegaan :)

Ik weet niet over wat de 'discussie' gaat maar goeie strongman train, had u graag gehad op de Newcommers cup had goed gegaan :)

Hehe had ook graag mee willen doen maar geeft niet, zijn zat wedstrijden. :p
Alleen lastig om in Belgie mee te doen en wederzijds vast ook. :o

Training van vandaag:

Deadlift

5x60kg
3x100kg
1x140kg
5x160kg (vanaf hier belt & magnesium)
5x160kg
5x160kg
5x160kg
5x160kg
5x160kg (dood, laatste rep van elke set vanaf set 4 was bijna kotsen en sterretjes)

Front Squat

5x60kg (voelde totaal niet goed, maar gewoon doorgaan!)
3x80kg
1x100kg
1x120kg PR (met belt, maar ik vond het best heerlijk omdat me FSQ de laatste tijd niet lekker gaat)

Incline Bench Press

15xbarbell
5x50kg
5x60kg
5x70kg
4x80kg 1 REP PR(laatste rep te scheef dus moest gespot worden, maar het zat erin alleen was de vorm soms ver te zoeken doordat ik de incline al een tijdje niet heb gedaan)

Hammer Curls

12x12kg
12x16kg
10x20kg

Close Grip Bench Press

20xbarbell
5x40kg
5x60kg
5x80kg 2 REPS PR

Plank Holds (omdat ik me core nog meer aanpakken)

2 sets van 1:30.

Kapeut..

Ik heb besloten na vrijdag te kappen met de Russian Peak schema omdat me onderrug naar de klote is en ik niet echt meer van dit shit aan kan. Zeker niet naast strongman en rekening houden met mijn beginners wedstrijd in mei wil ik niet ervoor zorgen dat mijn onderrug gesloopt is.
Dus nog even vrijdag heavy Squats, daarna 2 weken FB met veel speed en paused shizzle en daarna UB/LB schema. (eerst maar me stage afmaken zodat ik meer uren beschikbaar heb :))

Laatst bewerkt:
good train mino.
maar misschien kan je wel gewoon meedoen op de NCC.. zullen wel een paar zijn die niet op komen dagen/afzeggen volgens mij

good train mino.
maar misschien kan je wel gewoon meedoen op de NCC.. zullen wel een paar zijn die niet op komen dagen/afzeggen volgens mij

Er zijn veel reserves en Belgen gaan voor dus ik schat me kansen minimaal. :p

G3rr3 ziet af van de wedstrijd in verband met een blessure.

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

nou Basiclove weet ik bijna zeker dat ie niet komt.
g3rr3 waarschijnlijk niet.

dat is al 2

Er zijn 3 Nederlanders en waarschijnlijk een handvol Belgen als reserves genoteerd, dus ik zie me kansen daar niet zo groot in Mike. :p

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Damn me linkertrap nagged heel de dag al, net alsof er een mes erin is gepropt en hij blijft maar steken.. Morgen even lekker ontspannend zwemmen, heb er alweer zin in moet ik zeggen. :)

Zwemmen, wat een leven!
Nice front squat trouwens, crossed of clean grip?

dat is egt ****ing sick XD zeker die laatste truc met die buis..
ohjah en wrom doet basiclove niet mee mikeo ?

Laatst bewerkt:
goeie front squat afwas

Terug
Naar boven