MuscleMeat

Minos Strongman Log

dat is egt ****ing sick XD zeker die laatste truc met die buis..
ohjah en wrom doet basiclove niet mee mikeo ?

waarom zou je denken?
hij laat niks meer van zich weten via sms, mail, pm, bellen, msn.

en dan zou hij wel op komen dagen?

ja da klopt. heb hem ook al hele tijd niet gesproken. maa miss dat jij wat meer wist ofzo bedoelde ik eigenlijk ;) dwing um gewoon :P

• Topic Starter Topic Starter

Lol'd.
Ja ik zie wel de reden in van de bijnaam. :o

dat is egt ****ing sick XD zeker die laatste truc met die buis..
ohjah en wrom doet basiclove niet mee mikeo ?

Die laat niks van zich weten en waarschijnlijk is hij of gestopt of doet hij nu een andere sport. (heb ik van Mike gehoord)

Thanks Erwin!

waarom zou je denken?
hij laat niks meer van zich weten via sms, mail, pm, bellen, msn.

en dan zou hij wel op komen dagen?

Wie weet, het kan zijn dat ie het laat afweten hoop wel dat hij netjes genoeg is om dat ook mee te delen aan Jimmy.

ja da klopt. heb hem ook al hele tijd niet gesproken. maa miss dat jij wat meer wist ofzo bedoelde ik eigenlijk ;) dwing um gewoon :P

Ja je weet het nooit he. :p

Mooie training zet je daar neer zeg! veel zwaar volume op je dead en een mooi frontsquat pr!

Mooie training zet je daar neer zeg! veel zwaar volume op je dead en een mooi frontsquat pr!

De volume op de Deadlift is echt niet normaal, klote Russen met hun abnormaal zware schema's. :o
Ik ben bang dat ik dus ga stoppen met het schema want mijn core en onderrug is hier niet voor gemaakt ben ik bang. :p

De volume op de Deadlift is echt niet normaal, klote Russen met hun abnormaal zware schema's. :o
Ik ben bang dat ik dus ga stoppen met het schema want mijn core en onderrug is hier niet voor gemaakt ben ik bang. :p

Gewoon door bijten over een tijdje weet je niet beter en ben je gewend

Gewoon door bijten over een tijdje weet je niet beter en ben je gewend

Ik moet rekening houden met me wedstrijd in mei en daarnaast doe ik ook veel core- en onderrugwerk tijdens me STM trainingen dus ik wacht nog liever even met me russian routines, ik denk dat ik ze beter kan gebruiken na wat trainingsjaren achter me kiezen. Ik ben nou pas 1,5 jaar bezig dus. :o

Ik zou doorknallen. Door dat schema van die klote russen te volgen, weet je dat je zwakke plek wordt aangepakt. Ik zeg doen!

nevermind, was beetje stom gedacht

Laatst bewerkt:
Ik zou doorknallen. Door dat schema van die klote russen te volgen, weet je dat je zwakke plek wordt aangepakt. Ik zeg doen!

Ik ben bang dat als ik het blijf aanhouden ik sowieso in sets ga failen, ben namelijk niet gemaakt voor veel reps, ja ik weet het daarom zou ik het juist moeten aanhouden. Een belangrijkere punt is dat er niks maar dan ook niks van me onderrug overblijft en me pieken niet zo best zullen zijn als dat het geval is ben ik bang. :p

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

In principe kan je nog gainen door aan te kloten en alleen maar hard te werken op de compounds, zonder enig schema.
Ik zie in deze fase ook niet echt het nut in van voorgekauwde schema´s (die wel werken).

Daarom, ik vind het dus ook echt iets voor mensen met meer ervaring en het is ook in principe van belang als je met echte shit bezig bent. (total van op zekers 700+)

Ik ben bang dat als ik het blijf aanhouden ik sowieso in sets ga failen, ben namelijk niet gemaakt voor veel reps, ja ik weet het daarom zou ik het juist moeten aanhouden. Een belangrijkere punt is dat er niks maar dan ook niks van me onderrug overblijft en me pieken niet zo best zullen zijn als dat het geval is ben ik bang. :p

Waar moet je nu voor pieken dan? heb je een grote powerliftwedstrijd? een NK sterkste man? Ga je aimen op een 1000 kg powerlift totaal? niet alleen focussen op de korte termijn.

Waar moet je nu voor pieken dan? heb je een grote powerliftwedstrijd? een NK sterkste man? Ga je aimen op een 1000 kg powerlift totaal? niet alleen focussen op de korte termijn.

Tuurlijk focus ik me op een 1000kg+ totaal. :p
Maar ik heb een beginnerswedstrijd op komst en ik wil wel goed kunnen toppen want dan komen juist me zwakste punten goed naar voren. Als ik alleen maar uitbom dan schiet het ook niet op.

Mwah ik kom er nu al op terug, want een vast schema is wel goed om je aan te houden omdat je dan wel gestructureerd bezig bent.
Doelde eigenlijk meer op wanneer je genoeg ervaring en discipline hebt dat het niet echt nodig is, meer om over een dood punt te raken (denk ik).

Als dit niet zo is hoor ik het graag.

En gewichten zijn relatief, een totaal heeft lijkt mij weinig te maken met een schema wat je aan houdt om op te gainen.

Wat een baas-training met die deadlifts en FrSQ!!!

tis pittig mino. maar zeker te doen :P
ik kreeg al last van me knieën na 4 weken. wel met strongman trainingen erbij gewoon. maar je zult echt wel een stuk sterker worden

Mwah ik kom er nu al op terug, want een vast schema is wel goed om je aan te houden omdat je dan wel gestructureerd bezig bent.
Doelde eigenlijk meer op wanneer je genoeg ervaring en discipline hebt dat het niet echt nodig is, meer om over een dood punt te raken (denk ik).

Als dit niet zo is hoor ik het graag.

En gewichten zijn relatief, een totaal heeft lijkt mij weinig te maken met een schema wat je aan houdt om op te gainen.

Het klote is dat ik veel reps en sets moet maken terwijl ik juist goed ben in toppen.. Ik kan dus echt geen 4x4 doen met 180, daar heb ik grote twijfels aan. :p
Het verschilt uiteindelijk per persoon en kom je niet over een punt heen dan is een schema misschien handig ja, maar goed aankloten en andere alternatieven zoeken helpt ook. We zijn nog in een leerproces en om klakkeloos schema's aan te nemen van anderen is ook niet echt de bedoeling. :p

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

Wat een baas-training met die deadlifts en FrSQ!!!

Thanks, hoort er allemaal bij.
Ik vind het klote want ik krijg de ritme niet op me FSQ te pakken, dus volgende keer minder Deadlift en meer FSQ. :)

tis pittig mino. maar zeker te doen :P
ik kreeg al last van me knieën na 4 weken. wel met strongman trainingen erbij gewoon. maar je zult echt wel een stuk sterker worden

Ben je nog van plan je nieuwe 1RM's up te daten?
Ik denk dat je het stukken lastiger zult krijgen aangezien je andere 1RM's onder je kunnen waren. :p

Tuurlijk focus ik me op een 1000kg+ totaal. :p
Maar ik heb een beginnerswedstrijd op komst en ik wil wel goed kunnen toppen want dan komen juist me zwakste punten goed naar voren. Als ik alleen maar uitbom dan schiet het ook niet op.

kijk je moet het zelf weten hoor. Ik ben ook geen expert. Denk alleen wel dat als je die core van je goed aanpakt (je zwakke punt). Zoals je dat bijvoorbeeld deed met je laatste deadlift sessie, die en zwaar was en veel volume bevatte. Je echt weer flinke gains zult maken. Daarom zou ik er niet mee stoppen. En zeg nou zelf....who gives a **** of je op de wedstrijd 145, 150 of 160 squat. We zijn op dit moment nog maar gewoon een beetje aan het rommelen in de marge. Richt je op de middellange termijn en investeer daarmee in de toekomst

Laatst bewerkt:
kijk je moet het zelf weten hoor. Ik ben ook geen expert. Denk alleen wel dat als je die core van je goed aanpakt (je zwakke punt). Zoals je dat bijvoorbeeld deed met je laatste deadlift sessie, die en zwaar was en veel volume bevatte. Je echt weer flinke gains zult maken. Daarom zou ik er niet mee stoppen. En zeg nou zelf....who gives a **** of je op de wedstrijd 145, 150 of 160 squat. We zijn op dit moment nog maar gewoon een beetje aan het rommelen in de marge. Richt je op de middellange termijn en investeer daarmee in de toekomst

Daar moet ik je wel volledig gelijk in geven, uiteindelijk boeit de wedstrijd mij niet zoveel maar ik wil goeie max efforts neer te zetten in de hoop me zwaktepuntes beter te leren kennen. Me core is allang duidelijk een zwaktepunt. :p

Daar moet ik je wel volledig gelijk in geven, uiteindelijk boeit de wedstrijd mij niet zoveel maar ik wil goeie max efforts neer te zetten in de hoop me zwaktepuntes beter te leren kennen. Me core is allang duidelijk een zwaktepunt. :p

Pak jij je core aan door continu een sterke 1rm te hebben?

Terug
Naar boven