Fitness Seller

Minos Strongman Log

Nou dan, dus niet kappen met het schema. Deal!

• Topic Starter Topic Starter
Ben je nog van plan je nieuwe 1RM's up te daten?
Ik denk dat je het stukken lastiger zult krijgen aangezien je andere 1RM's onder je kunnen waren. :p

njah, zo ver onder me kunnen wat het niet.
in november was een1 x 110kg squat all out tegen het randje van failen.

nasty bulken ftw!

Ik moet rekening houden met me wedstrijd in mei en daarnaast doe ik ook veel core- en onderrugwerk tijdens me STM trainingen dus ik wacht nog liever even met me russian routines, ik denk dat ik ze beter kan gebruiken na wat trainingsjaren achter me kiezen. Ik ben nou pas 1,5 jaar bezig dus. :o

Nu knallen veel reps maken paar weken voor de wedstrijd reps naar benede en gewichten omhoog.

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Het klote is dat ik veel reps en sets moet maken terwijl ik juist goed ben in toppen.. Ik kan dus echt geen 4x4 doen met 180, daar heb ik grote twijfels aan. :p
Het verschilt uiteindelijk per persoon en kom je niet over een punt heen dan is een schema misschien handig ja, maar goed aankloten en andere alternatieven zoeken helpt ook. We zijn nog in een leerproces en om klakkeloos schema's aan te nemen van anderen is ook niet echt de bedoeling. :p

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

Thanks, hoort er allemaal bij.
Ik vind het klote want ik krijg de ritme niet op me FSQ te pakken, dus volgende keer minder Deadlift en meer FSQ. :)

Ben je nog van plan je nieuwe 1RM's up te daten?
Ik denk dat je het stukken lastiger zult krijgen aangezien je andere 1RM's onder je kunnen waren. :p

Als je 4x4 180 geen punt gewichten naar benede en toch je setjes afmaken. Of je moet zeggen ik ben te slap voor het schema. En wil nooit de sterkste man van NL worden. Ja dan moet je stoppen en het schema laten winnen. Powerliften en sterkste man doe je niet alleen me je lichaam maar ook mentaal.

Tuurlijk iedereen is goed in toppen maar met 1 herhaling bereik je niks ja is lekker voor je echo.
Op een wedstrijd moet je toppen daar zijn wedstrijden voor niet de training.

Laatst bewerkt:
Aardig sterk snorremans! Tijdje niet gekeken en je gaat als el snorro! :eek:

njah, zo ver onder me kunnen wat het niet.
in november was een1 x 110kg squat all out tegen het randje van failen.

nasty bulken ftw!

Op zekers, hehe. :p

Nu knallen veel reps maken paar weken voor de wedstrijd reps naar benede en gewichten omhoog.

Als ik me aan me schema hou dan is het:
DL 6x6x160, 5x5x170, 4x4x180, 3x3x190, 2x2x200 en 1x210. 210 valt precies op me wedstrijdweek. :p
SQ 6x6x135, 5x5x145, 4x4x152,5, 3x3x160, 2x2x170 en 1x1x177,5. Zelfde als de 210 op de DL, alhoewel ik voor mijn gevoel wel meer als de 177,5 moet kunnen halen.
BP 6x6x82,5, 5x5x90, 4x4x95, 3x3x100, 2x2x105 en 1x110. Hier heb ik gewoon rekening gehouden met me PR van 105, alhoewel die een touch&go was. :p (ik doe nu al me reps met pause)

Laatst bewerkt:
Gaat de vele reps en bijna failed attempts geen invloed hebben op me wedstrijd dan? :p

Nee tuurlijk niet de vele raps word je sterker van en als je failed doe een stapje terug met gewicht. Probeer het nu maar en je zult gewoon zien dat je sterker ervan word. Ik moet pas toppen van Wim op een wedstrijd niet in een training daar win je niks mee toch?

---------- Toegevoegd om 00:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------

Gewoon proberen ik weet dat het werkt en werkt het niet heb je dat ook geleerd dat nooit meer zo'n Russiesch schema moet gebruiken ;)

EN OOK NOOIT MEER NAAR MIJ HOEFT TE LUISTEREN

Nee tuurlijk niet de vele raps word je sterker van en als je failed doe een stapje terug met gewicht. Probeer het nu maar en je zult gewoon zien dat je sterker ervan word. Ik moet pas toppen van Wim op een wedstrijd niet in een training daar win je niks mee toch?

---------- Toegevoegd om 00:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------

Gewoon proberen ik weet dat het werkt en werkt het niet heb je dat ook geleerd dat nooit meer zo'n Russiesch schema moet gebruiken ;)

EN OOK NOOIT MEER NAAR MIJ HOEFT TE LUISTEREN

Oke ik (probeer) me eraan te houden, maar in principe haal ik nu veel rep pr's aangezien ik niet van de reppen ben, en al helemaal niet met submaxes. :p

Het klote is dat ik veel reps en sets moet maken terwijl ik juist goed ben in toppen.. Ik kan dus echt geen 4x4 doen met 180, daar heb ik grote twijfels aan. :p

Ik zie alleen maar smoesjes. Als je alleen maar topt en lage reps/sets draait stelt je lichaam zich daar op in. Net zoals dat je lichaam zich er op in gaat stellen als je hogere reps/sets gaat draaien. Is de eerste paar weken afzien, maar daarna gaat het steeds beter. Dan gooi je het gewicht maar wat omlaag en bouw je het op los gebaseerd op Russian Routine. Zodra je gewichten en lichaam er gewend aan is weer vol op het Russian Routine verder.

Ik zie alleen maar smoesjes. Als je alleen maar topt en lage reps/sets draait stelt je lichaam zich daar op in. Net zoals dat je lichaam zich er op in gaat stellen als je hogere reps/sets gaat draaien. Is de eerste paar weken afzien, maar daarna gaat het steeds beter. Dan gooi je het gewicht maar wat omlaag en bouw je het op los gebaseerd op Russian Routine. Zodra je gewichten en lichaam er gewend aan is weer vol op het Russian Routine verder.
Hahaha zegt onze dbb luiaard!

jij bent echt mega sterk vent

mzzls

Mino, je hebt vastgesteld dat je core de zwakke schakel is, en daarvoor koos je voor meer volume op de DL (via dat Russian schema). Maar hoe stelde je echt vast dat je core je zwakke schakel was? En specifiek je onderrug, abs?

Mino, je hebt vastgesteld dat je core de zwakke schakel is, en daarvoor koos je voor meer volume op de DL (via dat Russian schema). Maar hoe stelde je echt vast dat je core je zwakke schakel was? En specifiek je onderrug, abs?

Zoek youtube: fawaz medley, u zult zien waarom.

Haha geweldig, die had ik nog nooit gezien.

Terug
Naar boven