MuscleMeat

Minos Strongman Log

Begrijp me niet verkeerd, de eiwitten zijn oké, alleen die suikers zijn beetje ****ed vind ik zelf.
Als dat niet zo was zou ik ook wel paar liter drinken :D

2L melk tijdens de training... shit man, moet er niet aan denken. die dikke troep door je strot tijdens het squatten

2L melk tijdens de training... shit man, moet er niet aan denken. die dikke troep door je strot tijdens het squatten

Inderdaad, doe mij maar gewoon water en ook geen chocomel meer, voortaan drink ik tijdens trainingen/wedstrijden AA oid

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag is getrainiert!

Bench Press (alles paused)

20xbarbell
5x40kg
5x60kg
6x82,5kg 1 REP PR
6x82,5kg
6x82,5kg
6x82,5kg
6x82,5kg
6x82,5kg

Squat (alles zonder riem)

5x60kg
3x90kg
1x120kg
2x135kg (geen riem PR, stond nog op 1x130 :p)
2x135kg
2x135kg
2x135kg
2x135kg
2x135kg

Rackpulls (lol'd, kon bijna niks door de Squats)

8x60kg
8x100kg
5x130kg
1x160kg (1e rep nauwelijks los gekregen, 2e rep zat kleine beweging in, maar liet het maar voor wat het is)

Seated Military Press

15xbarbell
5x40kg
5x50kg
5x60kg
2x70kg 1 REP PR of PR.. :dunno:

Tricep Cable Shizzle

Plank Holds

1e set: 1,5 mins.
2e set: 1,5 mins.
3e set was van plan PR van 2:29 te verbreken, maar gleed uit bij 1:49, gelijk geprobeerd weer te doen, maar kwam na 10 seconde weer in contact met de grond omdat ik dus weer uitgleed, vond het dus wel genoeg zo, was sowieso af zien. :p

Ga jij nou eigenlijk Strongman en powerlift doen?

dat is toch ook prima te combineren ?

Het was een vraag, geen beschuldiging/aantijging/aanval.

Lekker getraind weer!

Het was een vraag, geen beschuldiging/aantijging/aanval.

haha sorry zo kwam het ook nie op mu over hoor. bedoelde gewoon van ja dat doet hij ( zo ver ik weet) en dat is toch prima te combineren :P ma alsk het ff terug las kwam het inderdaad wel apart over hoe ik het zij, al week niet hoe ik het anders moest zeggen :P

haha sorry zo kwam het ook nie op mu over hoor. bedoelde gewoon van ja dat doet hij ( zo ver ik weet) en dat is toch prima te combineren :P ma alsk het ff terug las kwam het inderdaad wel apart over hoe ik het zij, al week niet hoe ik het anders moest zeggen :P

Let maar niet op hem, hij is een allochtoon en die reageren altijd zo agressief.

haha en jij bent ? XD

seated MP bestaat niet :P

nette training Mino.
je gaat nog steeds lekker met het schema gelukkig

seated MP bestaat niet :P

nette training Mino.
je gaat nog steeds lekker met het schema gelukkig

Lol'd ja joh zo noem ik het.. Seated OH is ook goed. :p
Thanks, gaat gelukkig nog inderdaad. :D
Denk dat ik met de DL moeite zal krijgen maar de andere 2 iets makkelijker gaan. :p

ik moest ff b**chen op deze dinsdag middag

Nice. :thumbs:
Hoe staat het er mentaal voor bij jou? Klaar om de NCC te ownen?

staat er wel redelijk voor denk ik, ben goed aan het rusten en eten.
ik hoop wat punten te kunnen pakken op de medley(s), stones. en carcircle hoop ik ook positief op te pakken, heb geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen om te doen.

Terug
Naar boven