XXL Nutrition

Minos Strongman Log

• Topic Starter Topic Starter
staat er wel redelijk voor denk ik, ben goed aan het rusten en eten.
ik hoop wat punten te kunnen pakken op de medley(s), stones. en carcircle hoop ik ook positief op te pakken, heb geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen om te doen.

Goed grippen, niet te snel gaan (want dan krijg je geslinger), niet te snel beginnen dus uitpakken en eerst goed staan (anders krijg je ook geslinger) en goed achterover leunen.
Misschien wat light weight Axle Zercher Squats, die geven je een idee van hoe en wat. :p

Goed grippen, niet te snel gaan (want dan krijg je geslinger), niet te snel beginnen dus uitpakken en eerst goed staan (anders krijg je ook geslinger) en goed achterover leunen.
Misschien wat light weight Axle Zercher Squats, die geven je een idee van hoe en wat. :p

Heb idd al wat filmpjes bekeken, goed armen er om heen en naar achter hangen, en lopen.
Zal donderdag eens kijken of ik wat lichte zercher squats kan doen, wel met barbell mjah het is iets.

Hopelijk een top15 plaats

Heb idd al wat filmpjes bekeken, goed armen er om heen en naar achter hangen, en lopen.
Zal donderdag eens kijken of ik wat lichte zercher squats kan doen, wel met barbell mjah het is iets.

Hopelijk een top15 plaats

Van de 20? Moet te doen zijn, ik denk dat er een top 10 plaats voor jou wel in zit. ;)

Hoeveel teams doen mee, wat jij dat misschien? :p

I don't know man.
Maar hij vroeg me de vorige keer om ff binnen te komen en te kijken naar de teams, of ik er misschien nog wat mensen van kende.
Maar hij moest weg, dus ik zal de volgende keer is een kijkje nemen.

Gast uit me gym doet ook mee bij biest houtakker in de c klasse (ook 1 in de b klasse), die kerel heeft een log van 115 dacht ik en loopt 60m met 90kg farmers volgens mij :p

Waarom zou je met zulke lifts nog meedoen in de C klasse? :roflol:

eerste wedstrijd misschien

en farmers

maar Paul vertelde mij ook al dat er een in de C meedeed dit jaar, die vorig jaar goed gepresteerd heeft in de B.
Maar iedereen is vrij in zijn keuze, maar hij vond het wel vreemd.

Je weet niet de naam? Zou misschien ze teamgenoot kunnen zijn aangezien 1 van hun trainingsmaatjes vorig jaar de B heeft gewonnen.

hee,
ik vond je log net. ik ga het volgen :)

en farmers

maar Paul vertelde mij ook al dat er een in de C meedeed dit jaar, die vorig jaar goed gepresteerd heeft in de B.
Maar iedereen is vrij in zijn keuze, maar hij vond het wel vreemd.

Dat is best vreemd inderdaad.

Dat kan inderdaad. :p

Nee, ze eerste wedstrijd was sterkste man van midden delfland vorig jaar, wat niet zo´n succes was volgens mij.
Maar de wedstrijd bestaat uit meer dan alleen een log.

Achja, we zien wel he. :)
Het gaat om de xp.

Je weet niet de naam? Zou misschien ze teamgenoot kunnen zijn aangezien 1 van hun trainingsmaatjes vorig jaar de B heeft gewonnen.

:orly:

Vraag me dan al helemaal af wat je op de C te zoeken hebt of je moet een ernstige blessure achter de rug hebben. :p

hee,
ik vond je log net. ik ga het volgen :)

Haha thanks. :)

Ben net terug van zwemmen, was heeeeerlijk.

Baantjes gezwommen, wat aquajoggen/sprinten (verzuring als een mofo, ook best veel coreslooping) en natuurlijk jacuzzien. :cool:
Begin wel te merken dat er iets qua conditie gedaan wordt. :)

Training van vandaag:

Deadlift (besloten om 190 als 1RM te gebruiken in plaats van 200 aangezien ik me wedstrijd PR wil gebruiken en moet verbeteren. Anders zou het een verbetering van 20kg zijn aangezien me 200 niet zo netjes was en had het gevoel dat ik zeer en zeer hard zou failen want 6x5x160 was ook niet echt allemaal nette reps :p)

5x60kg
3x90kg
1x130kg
6x150kg (vanaf hier magnesium, belt en mixed grip)
6x150kg
6x150kg
6x150kg
6x150kg
6x150kg

Powerclean

10xbarbell
5x40kg
5x50kg
5x60kg

Dumbbell Shoulder Press

12x12kg