- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
)
)
lekker geknald Fawaz.
squats gaan erg hard vooruit man

)
Waar kom je uiteindelijk op uit na deze cycle? 180?
Bolle rug bij deadlift. En ik zou meer naar achter trekken ipv naar boven. En langer vasthouden op de lockout. Je wil te snel. Neem de tijd per rep.
Bij de squats.. ellebogen meer onder de bar, dan sta je ook meer rechtop, en dan veranderd het minder in een GM. Diepte is over het algemeen wel oké.
Verder ben ik jaloers op je kuiten. Ballonkuiten ftw.
)
(is ook zonde als je op een competitie dieper gaat naar mijn mening)
Ziet er netjes uit allemaal verder. Het zijn ook allout sets, hoog volume, hoge intensiteit, techniek wordt hoe dan ook, vanzelf wel wat meer sloppy. Zolang diepte maar goed is, en je die bolle rug afleert bij het DL-en.

Naja.. kan aan mij liggen, maar je rug is helemaal bol. Niet alleen je bovenrug.
En daarbij. Proberen te liften als Konstantinov is leuk en aardig, maar je bent konstantinov niet. Probeer gewoon netjes volgens het boekje te liften, en gaandeweg ontwikkel je wel je eigen sT. Een bolle bovenrug is idd geen issue, en misschien zie ik het helemaal verkeerd, maar een bolle onderrug is a big no-no
---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------
Ja als je dit soort sets/reps/gewicht draait, tuurlijk is techniek wat meer sloppy dan normaal, maarja.. dit is wat ik zie, en waar ik op kan reageren.
diepte is prima hoor.

Hmm, ik ga even kijken hoe me 170 gaat, ik dacht dat het nog relatief meeviel. Maar bol is hij wel inderdaad.![]()
film eerst 1 rep ofzo en kijk hoe die was.
je zegt dat het recht aanvoelt, terwijl je op het filmpje duidelijk ziet dat het niet het geval is, dus schijnbaar kan je dit nog helemaal niet aanvoelen (wat opzich niet zo raar is want zo lang train je nog niet). beter nu focussen op goeie techniek en een long term player worden dan proberen je forummatties bij te houden door jezelf te forceren (en uiteindelijk in de kreukels te belanden)
jesaja is right as usual