AndroidHealthClinic

Minos Strongman Log

Lekker volume man:D

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag:

Squatszz (Squats + chocomelk deze keer :yarly:)

5x60kg
3x100kg
1x120kg
5x140kg 4 REPS PR (belt only, nice)
5x140kg
5x140kg
5x140kg
5x140kg

Bench Press (paused)

20xbarbell
3x40kg
3x60kg
2x82,5kg
2x82,5kg
2x82,5kg
2x82,5kg
2x82,5kg
2x82,5kg

Bent over Rows (tijdje terug :p)

10xbarbell
8x50kg
5x70kg
3x90kg (best easy)

Dumbbell Curlsz

8x12kg
8x16kg
8x20kg

Close Grip Bench Press (touch&go)

20xbarbell
3x50kg
3x70kg
3x90kg 2 REPS PR (ging best goed, zat aardig wat meer in)
1x100kg PR (2e rep nipte fail, moest op het laatste stukje licht gespot worden :p)

Barbell Shrugs

20x60kg
10x100kg (benauwd)
10x130kg (nog steeds benauwd)
10x100kg (nog benauwder)

Done. :)

lekker geknald Fawaz.
squats gaan erg hard vooruit man

lekker geknald Fawaz.
squats gaan erg hard vooruit man

Blij toe zeg, me hoofd staat iedere keer weer op ontploffen.
Vandaag de gelegenheid om al me sets te filmen, die ga ik zo even uploaden. Man man man, wat een klote techniek heb ik ook. :roflol:
Deadlift van woensdag heb ik nog me 2 laatste sets kunnen filmen (1e 3 was de smith bezet en die heeft juist zo'n chille hoek om vanuit te filmen :fuu:)

Als ik het zelf terugzie dan denk ik dat ik nog teveel uit me onderrug til met de Squat en te weinig uit me benen met de Deadlift.

niet gek mino!

Waar kom je uiteindelijk op uit na deze cycle? 180?

Nice.

Bolle rug bij deadlift. En ik zou meer naar achter trekken ipv naar boven. En langer vasthouden op de lockout. Je wil te snel. Neem de tijd per rep.

Bij de squats.. ellebogen meer onder de bar, dan sta je ook meer rechtop, en dan veranderd het minder in een GM. Diepte is over het algemeen wel oké.

Verder ben ik jaloers op je kuiten. Ballonkuiten ftw.

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Ziet er netjes uit allemaal verder. Het zijn ook allout sets, hoog volume, hoge intensiteit, techniek wordt hoe dan ook, vanzelf wel wat meer sloppy. Zolang diepte maar goed is, en je die bolle rug afleert bij het DL-en.

Bolle rug bij deadlift. En ik zou meer naar achter trekken ipv naar boven. En langer vasthouden op de lockout. Je wil te snel. Neem de tijd per rep.

Bij de squats.. ellebogen meer onder de bar, dan sta je ook meer rechtop, en dan veranderd het minder in een GM. Diepte is over het algemeen wel oké.

Verder ben ik jaloers op je kuiten. Ballonkuiten ftw.

Bolle bovenrug ja, onderrug is gewoon recht. (lijkt gauw bol door de vet :o)
Ja ik wil de 1e 4 reps gauw maken om ritme vast te houden en de laatste rep hou ik het vast ala Konstantinovs. (deed het bij de 1e 3 sets, daarna niet want ik verloor gewoon teveel adem en neigde iedere keer te kotsen)
Ik ga even kijken hoe ik dat ga doen met meer naar achteren trekken thanks!

Aha, nooit geweten dat het in de ellebogen zat. :eek:
Diepte is gewoon parallel of ietsjes deronder, ik wil gewoon focussen op parallel en niet dieper op het moment vandaar. :) (is ook zonde als je op een competitie dieper gaat naar mijn mening)

Thanks, kuiten heb ik al een tijdje op die grootte/meeting, ze willen niet echt meer groeien maar ben er meer dan tevreden mee. :)

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Ziet er netjes uit allemaal verder. Het zijn ook allout sets, hoog volume, hoge intensiteit, techniek wordt hoe dan ook, vanzelf wel wat meer sloppy. Zolang diepte maar goed is, en je die bolle rug afleert bij het DL-en.

Is (weet je vast vanzelf) op een gegeven moment niet meer dan logisch, je benen weigeren op een gegeven moment bijna en dan moet je wat techniek inleveren om de lifts te maken.

Bovenrug die bolt is bekend maar geen issue heb ik bevestigd gekregen. :)

Naja.. kan aan mij liggen, maar je rug is helemaal bol. Niet alleen je bovenrug.

En daarbij. Proberen te liften als Konstantinov is leuk en aardig, maar je bent konstantinov niet. Probeer gewoon netjes volgens het boekje te liften, en gaandeweg ontwikkel je wel je eigen sT. Een bolle bovenrug is idd geen issue, en misschien zie ik het helemaal verkeerd, maar een bolle onderrug is a big no-no

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Ja als je dit soort sets/reps/gewicht draait, tuurlijk is techniek wat meer sloppy dan normaal, maarja.. dit is wat ik zie, en waar ik op kan reageren.

diepte is prima hoor.

Naja.. kan aan mij liggen, maar je rug is helemaal bol. Niet alleen je bovenrug.

En daarbij. Proberen te liften als Konstantinov is leuk en aardig, maar je bent konstantinov niet. Probeer gewoon netjes volgens het boekje te liften, en gaandeweg ontwikkel je wel je eigen sT. Een bolle bovenrug is idd geen issue, en misschien zie ik het helemaal verkeerd, maar een bolle onderrug is a big no-no

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Ja als je dit soort sets/reps/gewicht draait, tuurlijk is techniek wat meer sloppy dan normaal, maarja.. dit is wat ik zie, en waar ik op kan reageren.

diepte is prima hoor.

Ik probeer niet te liften als Konstantinovs ik hou alleen bij me laatste rep de bar vast zoals Konstantinovs dat doet dus.
Ik denk dat het verkeken beeld is dat me onderrug bol is, het voelt bij mij goed recht aan in ieder geval.
Nja kijken hoe 4x4x170 gaat, ik ga het in ieder geval gewoon weer opnieuw filmen. :)

Die rug is genadeloos bol man.. komop.

Hmm, ik ga even kijken hoe me 170 gaat, ik dacht dat het nog relatief meeviel. Maar bol is hij wel inderdaad. :p

film eerst 1 rep ofzo en kijk hoe die was.

je zegt dat het recht aanvoelt, terwijl je op het filmpje duidelijk ziet dat het niet het geval is, dus schijnbaar kan je dit nog helemaal niet aanvoelen (wat opzich niet zo raar is want zo lang train je nog niet). beter nu focussen op goeie techniek en een long term player worden dan proberen je forummatties bij te houden door jezelf te forceren (en uiteindelijk in de kreukels te belanden)

jesaja is right as usual

Geen tijd voor, gisteren moet je de 300kg trekken.

film eerst 1 rep ofzo en kijk hoe die was.

je zegt dat het recht aanvoelt, terwijl je op het filmpje duidelijk ziet dat het niet het geval is, dus schijnbaar kan je dit nog helemaal niet aanvoelen (wat opzich niet zo raar is want zo lang train je nog niet). beter nu focussen op goeie techniek en een long term player worden dan proberen je forummatties bij te houden door jezelf te forceren (en uiteindelijk in de kreukels te belanden)

jesaja is right as usual

The legend is right as usual indeed.

Heb je zekers gelijk in, ik ga kijken hoe de 1e rep op 170 gaat, anders maar minderen naar 160 en kijken hoe dat gaat.
Wel jammer op zich want de 190 trok ik nog met correcte techniek. :(

Geen tijd voor, gisteren moet je de 300kg trekken.

:roflol:

Terug
Naar boven