MuscleMeat

Minos Strongman Log

idd gewicht erop pompen, het is geen cardio verdomme.

goeie training verder

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag nog lekker gezwommen.
8 baantjes achter elkaar kunnen zwemmen tegenover de 6 van vorige keer. :) (2 weken terug een beschamende 2,5 baantjes)
Gaat dus toch steeds beter. :D
Nog een onderwaterzwemmen PR behaald door 30m met 1 stop te doen. (naar boven eventjes stoppen en lucht scheppen)
Aquajoggen ging vrij chill en verzurend zoals altijd.

Ik voel me weer goed en fit. :D

Vandaag een zeer korte training maar wel 1 van de beste sinds tijden. :roflol:

Deadlift

5x60kg
3x100kg
1x140kg
4x170kg 1 REP PR geloof ik

En toen kwam een instructeur, ja zou je alsjeblieft de bar rustiger kunnen laten zakken. Ik zeg ja tuurlijk, hij keek vervolgens nog een keer en vroeg of ik magnesium heb gebruikt. Ik antwoord met een glimlach ja. :)
En toen zei hij iets over blablabla dit waren de afspraken niet blabla, ik zei ik heb geen zin in die afspraken me wedstrijd van binnenkort vind ik veel belangrijker. En toen kreeg ik de beste zin ooit te horen 'we gaan je abbo opzeggen, je kan gelijk vertrekken'. Nice, ik hoef niet meer tot augustus te wachten. :D
Lol'd ze dachten dat ik tot augustus geen magnesium zou gebruiken, lol mooi niet.
Dus dat wordt vandaag nog even rusten en vrijdag me Squats doen @ Kneets in Den Haag, even kijken hoe het daar is. :)

Het is ook schandalig dat je gaat deadliften... en als je dan ook nog magnesium durft te gebruiken, gaat gewoon te ver!

:D

Ja nu je het zo bekijkt had ik ook wat seated rows of lateral pulls kunnen doen.

o beter :) alleen moet je nou wel steeds een teringeind reizen om naar de gym te gaan

o beter :) alleen moet je nou wel steeds een teringeind reizen om naar de gym te gaan

Valt wel mee, denk een minuut of 5 richting de Randstad, en een minuut of 20 met de Randstad. :)
Het is ook iets tijdelijks tot ik wat shit thuis heb staan. En over een jaartje ofzo komt er een Kneets in Zoetermeer. :p

Uit de gym getrapt worden omdat je magnesium gebruikt, heerlijk! Hoe heet die gym, dan zet ik hem gelijk op de lijst van plaatsen waar ik nooit ga komen:p.

Fawaz crimina b0y

Lijkt me sterk dat ze je er daar alleen voor uitgooien ???

Ben je wel aardig tegen je medesportschoolleden? dat helpt altijd :p

Uit de gym getrapt worden omdat je magnesium gebruikt, heerlijk! Hoe heet die gym, dan zet ik hem gelijk op de lijst van plaatsen waar ik nooit ga komen:p.

Haha Sport"gay"club.

JWTZ, bijna iedereen afgeknald met me 9mm jongen.

Lijkt me sterk dat ze je er daar alleen voor uitgooien ???

Ben je wel aardig tegen je medesportschoolleden? dat helpt altijd :p

Ik bemoei me nooit met andere dus jep.

Ik zou een schadevergoeding vragen wegens contractbreuk :D

Kneets gym lijkt me wel een goede gym

Ik zou een schadevergoeding vragen wegens contractbreuk :D

Kneets gym lijkt me wel een goede gym

Ja, maar eerst maar eens vragen of je daar wel magnesium mag gebruiken. Ik wil niet weer bij een gym terecht komen waar je dus echt niks mag. :p
Ik kreeg echt gezeik om de kleinste dingen zoals dat ik MP's deed buiten de Squatrack.. (alsof je daar een Squatrack voor nodig hebt? ???)
Dus ben echt ****ing blij dat me contract stop gezet is, alhoewel ik benchen met me vaste trainingsmaat op maandagen wel zo fijn vond. :p

Ik wil daar wel een keer trainen :)

magnesium = p*ssy

Ik train altijd in de gym zonder magnesium o_O.

liever magnesium dan straps en die troep. zeker met het warmere weer en klamme handen. dan is magnesium super tenzij je met p*ssy gewichten wilt blijven trainen ;)

wel stoer om uit zo'n crappy gym verwijderd te worden. waarom niet gewoon gebleven en eerst je training afwerken puur om ze te zieken.

magnesium is wel fijn opzich, gebruik het sinds ik het heb ook wel regelmatig.

alleen bij bijv een oefening als power shrugs heb ik echt wel straps nodig.. terwijl ik die niet heb (kaputski)

Terug
Naar boven