- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi om te lezen dat er weer liefde is. Doet me echt goed mannen.
Ben je weer helemaal herstelt van de biest Mino?

Lijkt me interessanter om eerst speed deads te doen voordat je high rep conditioning shit doet ?

hey man, waarom pas zaterdag weer trainen? wel een leuke training vandaag trouwens!

lekkere speed training, mijn benen zijn vandaag ook gesloopt....

Welcome to the my legs are so ****ed up I can barely walk club.![]()
haha, I am defenitely a member....Hehe, ofwel is je techniek fel verbeterd ofwel is iedereen opeens vriendelijker omdat je smerig hoge gewichten trekt de laatste tijd.
Anyway, sterk bezig man![]()

Yo thanks.
Ik keek in de spiegel en dacht verdomme wat zien ze er opeens groter uit.. Jawel minstens 2cm groter. I was like wtf.
Lint zo strak mogelijk getrokken en nog steeds 70cm. Kon wel dansen verdomd happy. Na de wedstrijd in Biest wordt het wel eventjes cutten voor mij maar denk wel dat er aardig wat beef aan blijft plakken.
Haha, denk dat maar. 3x raden wat het hardste in cm's inlevert als je vanaf een high bf naar beneden cut.
Mmm.. nog 2cm en je poten zijn dikker dan de mijne. Kun je misschien voorlopig ff rustig aan doen, zodat ik je weer kan inhalen, en weer de wijsneus uit kan hangen omdat ik sterker dan je ben?

Pens. Zit de meeste vet en vocht bij mij in. Bij me benen valt dat nog relatief mee.
Bij mij viel het mee.. maar meeste mensen leveren toch rap veel cm's in op armen en benen in de cut.
Maarja.. bij de meeste mensen keldert hun bench bij BW loss. Mijn bench zit weer in de lift, en sq en dl gaan echt mwah mwah laatste tijd.