MuscleMeat

Minos Strongman Log

My bad :eek: :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
LB training:

Squat

8x60kg
8x90kg
5x120kg
1x140kg

All beltless, pretty nice.

Conditie shizzle:

10x85kg
10x85kg
10x85kg

Rust tussen de sets: 10-20 secs.
Conclusie: Kapot.

Deadlift (speed shit)

5x60kg
3x100kg
2x120kg
2x120kg
2x120kg

Geen magnesium en belt, was wel vrij kapot door de Squat. Moeite om kracht uit me benen te halen maar de speed zat er nog wel in. :)

Calf Raises

3 setjes van 12 reps.

Done. :)

Beest
volgens mij zijn die 10 x 85 sets ook rete zwaar :D vooral met 10-20 secs rust hahah
zweten als een otter zeker?

• #1.244
Beest
volgens mij zijn die 10 x 85 sets ook rete zwaar :D vooral met 10-20 secs rust hahah
zweten als een otter zeker?

Bet your ass it is. :p

Nja, moet sowieso weer wennen aan het hoge reps dus was vrij snel kapot en kreeg het vrij benauwd. Maar voorlopig blijf ik het nog aanhouden tot ik 5x10x100 kan met zo weinig rust. :thumbup:

En yep ik zweette als de tiefusz, maar het voelde wel nice. :)

Goeie training.

Damn dat is meer metcon dan kt :P

Goede training Mino.

Zou alleen wel singles draaien op de deadlift, helemaal bij speed. Belt zou ik persoonlijk wel lekker omdoen, desnoods gaatje losser, maar das een keuze die ieder voor zich moet maken.

Verder ziet het er toppie uit. All you need is squats en deadlifts.

yup speed deadlifts singles doen, deadlifts hebben geen eccentrische fase bij doubles heb je wel een soort van eccentrische fase ;)

• #1.250
Damn dat is meer metcon dan kt :P

Meer wat? ???

Goede training Mino.

Zou alleen wel singles draaien op de deadlift, helemaal bij speed. Belt zou ik persoonlijk wel lekker omdoen, desnoods gaatje losser, maar das een keuze die ieder voor zich moet maken.

Verder ziet het er toppie uit. All you need is squats en deadlifts.

Ah oke ik doe wel singles dan. 2 reppers is meer speed voor Squat/BP denk ik dan. :p
Ik gebruik liever geen belt met 60% gewichten. :p

yup speed deadlifts singles doen, deadlifts hebben geen eccentrische fase bij doubles heb je wel een soort van eccentrische fase ;)

Ah oke thanks. :)

Nee, maar door een belt te gebruiken leer je wel je core aanspannen tegen je belt aan. Losse belt is ideaal daarvoor. Maar goed, das een keuze die ieder voor zich moet maken.

Standaard westside is:
6-12 singles bij speed deadlifts
8x3 op de bench
10-12 doubles met speed squats

En dan kun je nog met het volume en de intensiteit spelen, en dan cycles van 4 weken draaien. Cycletje chains, cycletje band, cycletje zonder iets.

• #1.252
Nee, maar door een belt te gebruiken leer je wel je core aanspannen tegen je belt aan. Losse belt is ideaal daarvoor. Maar goed, das een keuze die ieder voor zich moet maken.

Standaard westside is:
6-12 singles bij speed deadlifts
8x3 op de bench
10-12 doubles met speed squats

En dan kun je nog met het volume en de intensiteit spelen, en dan cycles van 4 weken draaien. Cycletje chains, cycletje band, cycletje zonder iets.

Zijn weer iets teveel sets dus dat ga ik sowieso niet geheel kopieren uiteraard. Maar inderdaad het helpt wel beter me core aan te spannen maar ik wil liever focussen op me core versterken, supplementaire oefeningen zijn leuk en aardig maar ik wil toch met de compounds de echte verbetering maken.

Goede insteek. Al is er niks mis met beetje smerig pompen naderhand.

• #1.254
Oooh dan zitten we weer helemaal op 1 lijn!

springen is de enige optie

:woot:

Verdomme wat een smerige pomp in me benen, zelfs de trap naar beneden is nauwelijks te doen. :roflol:

Ik ken het.. Hammer strenght hack squat voor het eerst, en goodmornings voor het eerst in paar weken tijd. Ik zit lekker te genieten van de akelige pomp in m'n quads en onderrug achter me laptop.

• #1.260
Ik ken het.. Hammer strenght hack squat voor het eerst, en goodmornings voor het eerst in paar weken tijd. Ik zit lekker te genieten van de akelige pomp in m'n quads en onderrug achter me laptop.

Hehe same here. *high five*
Even douchen en binnenkort maar een afspraak maken met fysio checken of alles okiedokie is. :)

Terug
Naar boven