MuscleMeat

Minos Strongman Log

Hoop dat je gelijk hebt, bodyweight gaat down dus ga ik zwaarder deadliften

BW+ = BP + SQ up.
BW- = DL up.

Nu: Bench + Squat gaan als een malle.
Na cut: Bench + Squat blijven gelijk of stijgen zeer langzaam en Deadlift gaat weer hard. :p

Is dat de voorspelling? of is dat gebeurd.

Ik vraag me wel af in hoeverre dat klopt voor raw lifters onder de 120kg. Meeste van dit soort info komt toch wel van de heavyweight geared lifters.. die te dikke klauwen en pens krijgen om goed te kunnen deadliften.

BW verlies betekent vaak dat de gear te los gaat zitten, en dan kelderen de lifts.

Zou het werkelijk veel verschil maken dat BW up or down? of is het gewoon het gebrek aan energie door de kcal deficit?

Heeft iemand hier info over?

Dan zeg ik: me = novice.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.285
Hoop dat je gelijk hebt, bodyweight gaat down dus ga ik zwaarder deadliften

Bij mij was me Deadlift veel beter @ 90kg dan nu.

Is dat de voorspelling? of is dat gebeurd.

Ik vraag me wel af in hoeverre dat klopt voor raw lifters onder de 120kg. Meeste van dit soort info komt toch wel van de heavyweight geared lifters.. die te dikke klauwen en pens krijgen om goed te kunnen deadliften.

BW verlies betekent vaak dat de gear te los gaat zitten, en dan kelderen de lifts.

Zou het werkelijk veel verschil maken dat BW up or down? of is het gewoon het gebrek aan energie door de kcal deficit?

Heeft iemand hier info over?

Dit is wat ik bij mijzelf onderneem. Verschil in de Deadlift was abnormaal groot @ 90kg ca. Het was 150-90-200 ofzoiets dergelijks. En toen ik zwaarder werd bleef me Deadlift gelijk en me BP en SQ stegen. Nja, kan ook zijn omdat ik de hitch eruit geflikkerd hebt en nu de attempts veel lastiger zijn. :p
En dat BW theorie klopt bij de meeste lifters toch wel. Je ziet vaak een zeer stevige Deadlift tegenover een mindere Squat bij de meeste RAW lifters onder de 110kg. En wanneer een lifter zwaar (110+) is zie je een veel hogere Squat tegenover de Deadlift.

Dit gaat op voor de meeste top RAW lifters maar er zijn altijd natuurlijk uitzonderingen.

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

Eindbaas. :thumbup:

ik krijg m'n BW uperhaupt niet omlaag dus zou het niet weten :dunno:

Goed bezig Mino.
Je benen waren al giga vond ik. ;)

Die mijlpaal had ik al bereikt om het dikste punt maar bij jou ogen ze helemaal dik :)

ff een totaal andere vraag waar werk jij?

• #1.290
ik krijg m'n BW uperhaupt niet omlaag dus zou het niet weten :dunno:

Goed bezig Mino.
Je benen waren al giga vond ik. ;)

Die mijlpaal had ik al bereikt om het dikste punt maar bij jou ogen ze helemaal dik :)

Door de lengte verschil lijken ze bij mij inderdaad groter maar qua omtrek zijn ze gelijk dus tja. :p

ff een totaal andere vraag waar werk jij?

Zoetermeer is waar ik werk, me "beroep" is Callcenter Agent.
Voor de zomervakantie heb ik nog een baan aangeboden gekregen van ABN AMRO als Infobalie medewerker. Dus dat wordt wel druk hehe. :p

• #1.292
dus je irriteert ook mensen buiten het forum :roflol:

Nee ik word geirriteerd beste Erwin. ;)
Door de lullos die niet weten wat een BESTELLIJN inhoudt en allerlei domme vragen aan mij stellen. :roflol: (heb al vaker mensen gehad die vragen hadden over hun mobiel van T-mobile die bellen dan even vrolijk naar Ziggo :p)

Ok dan lijkt er iemand hier in de buurt beetje op je :p
btw wat zijn de diameters van de 20 kg schijven. Bij kneet?

kom je morgen knallen hier mino?

• #1.295
Dat meen je niet.. Mino!!

Jij.. en ik.. Morgen.. RPB??

Zal 's tijd worden ook haha!

Is dat morgen?

• #1.299
Dat meen je niet.. Mino!!

Jij.. en ik.. Morgen.. RPB??

Zal 's tijd worden ook haha!

Sorry vriend, ik ga trainen @ Biest voor me wedstrijd.
Ik moet en zal die 115 fust erop leggen. :mad:

Awwwwwww yeaaaaaah. :cool:

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Jawel. :)

Tss.. Mike.. doe jij ook mee met biest-houtakker?

Terug
Naar boven