Fitness Seller

Minos Strongman Log

Lache!:D

Jorrit doet ook mee zeker?

Ja Jorrit doet ook zeker mee!
Ik doe met Eddine.

Is er uberhaupt iemand die wel naar RPB komt morgen dan?:D

Ik niet, moet werken en ik moet vanalles regelen.

20 juni is Biest-Houtakker pas, maar morgen gaan ze trainen.

ey jor, 20 juni. als ik dan kan kan ik dan met je mee rijden ? staat me alleen iets bij dat ik dan iets heb ma kan me niet bedenken wat..

Ik weet niet zeker man, waarschijnlijk zit bij ons de auto al vol.
Mijn oom, Berend, mijn ma en ik.

hmm.. das k*t ja.. is je pa weg dan ?

Ja man die is voor 7 weken in Canada.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.310
Vandaag een mwa training samen met Eddine.

De allerdroogste cijfers:

Deadlift

5x60kg
5x100kg
3x130kg
1x150kg
2x170kg (no belt PR :))
0x190kg (****, het zat er gewoon niet in, quads waren nog gesloopt van dinsdag want ik kreeg het gewoon niet van de grond)

Conclusie: De lampen waren te fel en ik hield geen lucht over doordat er echt veel planten waren die de lucht wegzogen. Ik heb vanochtend ook nog teenslippers aangehad en dat kwam niet ten goede voor me voeten. En ik heb ook niet eraan gedacht om me favoriete hemd aan te doen!

Front Squat

5x50kg
5x70kg
3x80kg
3x90kg
3x100kg
1x110kg
0x120kg

En verdomme er zat een wijf gewoon 5m verderop te praten, totaal geen concentratie. Volgens mij voelde ik ook me veters tegen me enkel schuren, is niet de bedoeling en dat was dus fataal.

Leg Press

Paar setjes.

Lying Leg Curls

Paar setjes.

Calf Presses op Leg Press

Paar setjes.

En dat was het alweer. De cijfers konden wel veel droger maar ik had veel water gedronken wat me blijkbaar dwars zat om nog droger te gaan.

Laatst bewerkt:
Whahahahahahaha..

Mino. Ik vond je eerst stront irritant, maar met dit soort acties maak je alles meer dan goed hahaha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.312
Conclusie: De lampen waren te fel en ik hield geen lucht over doordat er echt veel planten waren die de lucht wegzogen. Ik heb vanochtend ook nog teenslippers aangehad en dat kwam niet ten goede voor me voeten. En ik heb ook niet eraan gedacht om me favoriete hemd aan te doen!

En verdomme er zat een wijf gewoon 5m verderop te praten, totaal geen concentratie. Volgens mij voelde ik ook me veters tegen me enkel schuren, is niet de bedoeling en dat was dus fataal.

En dat was het alweer. De cijfers konden wel veel droger maar ik had veel water gedronken wat me blijkbaar dwars zat om nog droger te gaan.

:roflol:

hahahahaha gaat ie het nog zo opschrijven ook
filmpjes al geupload?

oh en mino...de baar bij het squatrak is krom getrokken....

oh en mino...de baar bij het squatrak is krom getrokken....

idd, en die bij het powerrack waarschijnlijk ook... k*tmateriaal :D

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

+ zo'n beetje alle sluiters zijn kapot

Die sluiters waren al kapot....

Terug
Naar boven