MuscleMeat

Minos Strongman Log

goeie speedreps
:D

ziet er pittig uit mino
goed gedaan

matige buikspier definitie.

Wel Sterk!

Wat zie ik nu mino jij cheater. Je hebt een buik! Weer een onderdeel waarin ik in het nadeel ben.

welke cupmaat heb je beest :roflol:

tijd voor een kleine cut na je wedstrijden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.348

:roflol:

Als ik misschien schoenen aan heb wat iets groter zijn dan zouden het potentieel meer speedreps kunnen zijn. Vorige keer met me oly schoenen vlogen de fusten veel vlugger erop.

ziet er pittig uit mino
goed gedaan

Thanks Ove. Pittig is het wel met mijn lengte, maarja ain't nothing to it but to do it.

matige buikspier definitie.

Wel Sterk!

Komt door de verlichting, normaal heb ik een sixpack.

Wat zie ik nu mino jij cheater. Je hebt een buik! Weer een onderdeel waarin ik in het nadeel ben.

:roflol:

Ja inderdaad ik ben zwaar in de voordeel behalve met atlas, powerstairs, fusten op hoogte, laadraces met hoogtes, farmers etc.

:)

haha, ja met het verschil dat je 3 koppen groter bent dan mino

En dat ook nog.. :p

inderdaad. mark het lange eind

Yes sir.

welke cupmaat heb je beest :roflol:

tijd voor een kleine cut na je wedstrijden?

Ik denk B of misschien randje C. :)
Cutten was ik eigenlijk van plan te doen na me powerlift wedstrijd maar bulken is op het moment belangrijk richting Biest-Houtakker, daarna waarschijnlijk cutten en dan hoop ik rond de 95-97 uit te komen. :p

10kg hieraf is niet veel hoor, no offense

• #1.350
10kg hieraf is niet veel hoor, no offense

Wil niet teveel deraf gooien want dan gaat me Squat dalen als een gek. Denk dat 95kg perfect zou zijn want dan gaat me Deadlift omhoog en voorspel ik dat me Squats er niet achteruit op zullen gaan. But we'll see.

onderhoud je squat bench en dl gewoon, we zijn echt niet op zulk hoog niveau dat we 50kg verliezen door kg's te verliezen ;)

no offence maar daar kan wel 15-20kg af imo :)

• #1.353
dude wat heb jij toch tegen dikke mensen? vroeger veel gepest omdat je klein was ofzo?

ik werd eigenlijk totaal niet gepest. always fitted right in door men bijdehante gedrag.

maar dikke mensen zijn over het algemeen een easy target omdat ze lekker snel happen.... en ik hou gewoon wel van een beetje stangen. so dont take it 2 personal.

voor de rest heb ik niet tegen iedereen wat die dik is... maar er zijn een hoop jongens (ik ga geen vingers wijzen) hier in het pl-hok met de instelling "ik ben dik dus ik ga maar powerliften/strongmannen" en flinke gewichten verplaatsen puur door het enorme BF%... ja leuk? impressive? not really... ga is cutten en kijk wat er dan overblijft... een zwakke ecto (inderdaad, net als ik... ik kop em vast in voor je)

maar goed, die trainen teminste nog, dus daar blijven de k*topmerkingen met een knipoog. waar ik wel echt een hekel aan heb zijn alle bankzittende bolletjes die 0,0 doen en al moe worden als ze naar de keuken lopen voor een nieuwe zak chips. dat soort mensen walg ik van, dat mag toch?

Laatst bewerkt:
Je doelt op Jopthelis?

maar goed, die trainen teminste nog, dus daar blijven de k*topmerkingen met een knipoog. waar ik wel echt een hekel aan heb zijn alle bankzittende bolletjes die 0,0 doen en al moe worden als ze naar de keuken lopen voor een nieuwe zak chips. dat soort mensen walg ik van, dat mag toch?

nee dan is het goed! ik dacht dat je bewust een beetje zat af te zeiken uit frustratie ofzo!

• #1.357
ik werd eigenlijk totaal niet gepest. always fitted right in door men bijdehante gedrag.

maar dikke mensen zijn over het algemeen een easy target omdat ze lekker snel happen.... en ik hou gewoon wel van een beetje stangen. so dont take it 2 personal.

voor de rest heb ik niet tegen iedereen wat die dik is... maar er zijn een hoop jongens (ik ga geen vingers wijzen) hier in het pl-hok met de instelling "ik ben dik dus ik ga maar powerliften/strongmannen" en flinke gewichten verplaatsen puur door het enorme BF%... ja leuk? impressive? not really... ga is cutten en kijk wat er dan overblijft... een zwakke ecto (inderdaad, net als ik... ik kop em vast in voor je)

Blijft wel genoeg over naar mijn mening maar goed only 1 way to find out.
Ik walg nog meer van mensen die zichzelf te dik vinden blablabla maar er niks voor willen doen om dunner/leaner te worden.

Ik heb trouwens geen moeite mee met me omvang, sterker nog lach ik vaak om grappen die erover gemaakt worden of verzin ik zelf iets, in the end ben ik gewoon comfortabel met hoe ik erbij sta, hate it or love it. :p

Waar kwam die vandaan? :roflol:

nee dan is het goed! ik dacht dat je bewust een beetje zat af te zeiken uit frustratie ofzo!

Nee, Erwin bedoelde het gewoon als een grap en al was het serieus kan ik nog steeds wel z'n punt begrijpen.

• #1.359
Training van vandaag:

Squat (niet echt de bedoeling geweest vanwege UB training, maar ach I couldn't resist, hiervoor 4 setjes Leg Press gedaan omdat de racks bezet waren)

5x60kg
3x100kg
3x120kg
1x140kg
1x160kg (belt om)
1x170kg (only belt PR :))

Bench Press (paused)

15xbarbell
3x40kg
3x40kg
3x60kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg

Bent over Row (eeuwigheid geleden dat ik deze heb gedaan :p)

8x60kg
5x80kg
5x100kg 4 REPS PR :p

Push Press

12xbarbell (MP)
5x40kg
3x60kg
3x70kg 1 REP PR
1x80kg
0x90kg (na het uitracken draaide de barbell rond en voelde een steek in me polsen, geracked en gelaten voor wat het was)

Comments: K.U.T. explosiviteit, moet er veel aan werken!!!

Dumbbell Curls

8x14kg
8x18kg
5x24kg

Done, geheel kapot. :)
Filmpjes van 160 + 170 Squat ga ik nu uploaden!!!

Jij bent best mollig vriend.

Terug
Naar boven