- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, ja met het verschil dat je 3 koppen groter bent dan minoWat zie ik nu mino jij cheater. Je hebt een buik! Weer een onderdeel waarin ik in het nadeel ben.
haha, ja met het verschil dat je 3 koppen groter bent dan mino

Wat zie ik nu mino jij cheater. Je hebt een buik! Weer een onderdeel waarin ik in het nadeel ben.

haha, ja met het verschil dat je 3 koppen groter bent dan mino

welke cupmaat heb je beest
tijd voor een kleine cut na je wedstrijden?

welke cupmaat heb je beest
tijd voor een kleine cut na je wedstrijden?
onderhoud je squat bench en dl gewoon, we zijn echt niet op zulk hoog niveau dat we 50kg verliezen door kg's te verliezen
no offence maar daar kan wel 15-20kg af imo![]()
dude wat heb jij toch tegen dikke mensen? vroeger veel gepest omdat je klein was ofzo?

dude wat heb jij toch tegen dikke mensen? vroeger veel gepest omdat je klein was ofzo?
maar goed, die trainen teminste nog, dus daar blijven de k*topmerkingen met een knipoog. waar ik wel echt een hekel aan heb zijn alle bankzittende bolletjes die 0,0 doen en al moe worden als ze naar de keuken lopen voor een nieuwe zak chips. dat soort mensen walg ik van, dat mag toch?
ik werd eigenlijk totaal niet gepest. always fitted right in door men bijdehante gedrag.
maar dikke mensen zijn over het algemeen een easy target omdat ze lekker snel happen.... en ik hou gewoon wel van een beetje stangen. so dont take it 2 personal.
voor de rest heb ik niet tegen iedereen wat die dik is... maar er zijn een hoop jongens (ik ga geen vingers wijzen) hier in het pl-hok met de instelling "ik ben dik dus ik ga maar powerliften/strongmannen" en flinke gewichten verplaatsen puur door het enorme BF%... ja leuk? impressive? not really... ga is cutten en kijk wat er dan overblijft... een zwakke ecto (inderdaad, net als ik... ik kop em vast in voor je)
maar goed, die trainen teminste nog, dus daar blijven de k*topmerkingen met een knipoog. waar ik wel echt een hekel aan heb zijn alle bankzittende bolletjes die 0,0 doen en al moe worden als ze naar de keuken lopen voor een nieuwe zak chips. dat soort mensen walg ik van, dat mag toch?

nee dan is het goed! ik dacht dat je bewust een beetje zat af te zeiken uit frustratie ofzo!
nee dan is het goed! ik dacht dat je bewust een beetje zat af te zeiken uit frustratie ofzo!

)
)