XXL Nutrition

Minos Strongman Log

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat 140-170 een te grote sprong is :d

Is inderdaad zo, daar zat ik over te twijfelen. :p

Misschien een beetje te hard maar bon:)

:roflol:

Des te beter.

:sukkeltje:
ik was gewoon overenthousiast vandaag :p

Kan gebeuren!

Je bent aardig op dreef met het maxen. Veel suc6 ermee.

Thanks, gaat lekker ja. Zo lekker dat ik hierna toe ben aan een relaxde deloadje. :cool:

suc6 mino.
en 30kg is wel en hele grote stap op de squat imo
20 is goed lijkt mij

Vandaag maar niet trainen. :mad:
Ik heb een barstende hoofdpijn, heb een paar keer gekotst net. Voor mijn gevoel is mijn al eerder ontstoken amandel weer aan het opspelen. Maandag naar de huisarts, maar voor mij is het vandaag nog rusten.

hmm minder mino, beterschap. heb laatste dagen ook last van koppijn mjaa..

hmm minder mino, beterschap. heb laatste dagen ook last van koppijn mjaa..

Koppijn is geen probleem, maar een ontstoken amandel is echt geen pretje man. :(
Focking barstende koppijn, oren lijken te ontploffen, zere keel, druipende neus, ****ing pijn in me keel tijdens het eten. Net als koorts, alleen net iets erger. :p

beterschap bro

Koppijn is geen probleem, maar een ontstoken amandel is echt geen pretje man. :(
Focking barstende koppijn, oren lijken te ontploffen, zere keel, druipende neus, ****ing pijn in me keel tijdens het eten. Net als koorts, alleen net iets erger. :p

haha jaa is ook, gewoon koppijn is ook geen reden om niet te gaan trainen, maar toch is het niet fijn. ging tijdje geleden ook trainen met vette koorts enzo. word dan steeds erger. met de deadlift bijna nokkie en da heb ik nooit ofzow duss trainen als je ziek bent is geen feest XD maar suc6 anders ma ff na de dokter he..

haha jaa is ook, gewoon koppijn is ook geen reden om niet te gaan trainen, maar toch is het niet fijn. ging tijdje geleden ook trainen met vette koorts enzo. word dan steeds erger. met de deadlift bijna nokkie en da heb ik nooit ofzow duss trainen als je ziek bent is geen feest XD maar suc6 anders ma ff na de dokter he..

Het gaat vandaag in ieder geval beter. :)
Me pijn lijkt grotendeels voorbij maar nog steeds beetje last. We zien het wel of ik maandag weer volkomen genezen ben. :p

hehe okee. komt goed. veel slapen da helpt :P

hehe okee. komt goed. veel slapen da helpt :P

Nee, weinig slapen is beter. Ik verneuk me nachtrust door te lang te slapen en word constant wakker met een barstende koppijn, vandaag maar 5,5 uren geslapen en voelde me stukken beter. :D

En dan de doorbloedingstraining van vandaag:

Bench Press

15x40kg
15x50kg
15x60kg
25x50kg

Cable Cross

3 setjes x wat gewicht x 15

Rackpulls

15x60kg
15x100kg 7 REPS PR
15x120kg 10 REPS PR
15x140kg (met belt) 10 REPS PR

Achja, het zat er altijd wel in, maar nooit echt zin gehad om meer reps dan 8 en 5 reps te doen.

Seated Military Press

15xbarbell
15x30kg
14x40kg (laatste rep fail :mad:)
15x30kg
15x25kg (deuad)

Barbell Curls - 21en

22kg
30kg
32kg

Geen tijd voor triceps, moest haasten naar de AH om kwark te kopen. :p
Done for today.

Niet verkeerd voor een doorbloedingstraining. Ik denk alleen dat je de training daarmee tekort doet, ik zie fails staan, dan ben je toch redelijk diep gegaan? alleen met meer reps en minder gewicht.

Niet verkeerd voor een doorbloedingstraining. Ik denk alleen dat je de training daarmee tekort doet, ik zie fails staan, dan ben je toch redelijk diep gegaan? alleen met meer reps en minder gewicht.

Ja klopt, het hoort eigenlijk heel easy 50% te zijn ofzo. :p
Maar soms kan ik het niet weerstaan om net iets meer te doen. :o

Als je eenmaal door hebt dat je hierdoor minder progressie boekt zul je anders gaan denken. Komt misschien nog wel. ;)

Ik hoef nu geen progressie te boeken eigenlijk, alleen een beetje pompen en hoog in reps te zitten. Dit doe ik even voor 1 week of misschien 2 weken en daarna ga ik weer terug naar 3-5 reps. :D:D

Ik hoef nu geen progressie te boeken eigenlijk, alleen een beetje pompen en hoog in reps te zitten. Dit doe ik even voor 1 week of misschien 2 weken en daarna ga ik weer terug naar 3-5 reps. :D:D
Je begrijpt niet waar ik op doel blijkbaar. Progressie boeken betrek ik op het geheel en niet op een enkele training.

Je begrijpt niet waar ik op doel blijkbaar. Progressie boeken betrek ik op het geheel en niet op een enkele training.

Oh op die manier. :p
Ja klopt, ik verhoog me gewichten alleen niet elke training of heel regelmatig en probeer gewoon te periodiseren. :p

je begrijpt niet waar ik op doel blijkbaar. Progressie boeken betrek ik op het geheel en niet op een enkele training.
+1

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Oh op die manier. :p
Ja klopt, ik verhoog me gewichten alleen niet elke training of heel regelmatig en probeer gewoon te periodiseren. :p
dat lukt precies niet zo goed :D

Terug
Naar boven