XXL Nutrition

Minos Strongman Log

bespeur ik daar nou legdrive bij die mp?

sterke fsq apenzoon

edit: magnum was right!!!! overal 10 kilo af!!!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.643

Thanks CP, ja ik denk het ook wel ja. :)

Dat sowieso, die 70 ging wel easy omhoog.

Hehe, op naar de 75. :)

sterk mino
je bent op een killing spree

Zekers. Thanks Mike. :)

bespeur ik daar nou legdrive bij die mp?

sterke fsq apenzoon

edit: magnum was right!!!! overal 10 kilo af!!!

Nee, dat lijkt zo maar ik beweeg gewoon me benen met de beweging omdat ik me bovenrug wou bollen. Ik dacht eerst ook huh ik heb toch geen legdrive gebruikt? ???

Thanks Kevin. :)

Nee, dat lijkt zo maar ik beweeg gewoon me benen met de beweging omdat ik me bovenrug wou bollen. Ik dacht eerst ook huh ik heb toch geen legdrive gebruikt? ???

jajaajjaajajajajajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

om even crazymo te quoten: TUUUUUUUUUUUUUULIJKKKKKK TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULIJKKKK TUUUUUUUUUUUUUUUUULIJJKKKK!!!

• #1.645
jajaajjaajajajajajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

om even crazymo te quoten: TUUUUUUUUUUUUUULIJKKKKKK TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULIJKKKK TUUUUUUUUUUUUUUUUULIJJKKKK!!!

:roflol:

Volgens mij zijn de farmers echt nog tegen iets anders dan je been aangekomen. :gek:

Tuuuuuulijk opstaan voor je kk moeder :d

ik zeg toch OPSTAAN GEWOON OPSTAAN EN ALS JE NIET OPSTAAT DAN STA JE NIET OP KLAAR

GE-WEL-DIG

jekentmeniet

• #1.651
Heb me gisteren aangemeld voor de Sterkste man van Zevenkamp op 28 augustus. En vandaag bericht gehad dat ik ingeschreven ben. :D

Minpunt is dat ik sinds gisteren een opgezwollen linkerhand heb die 3x dikker was als mijn rechterhand (nu gelukkig wat minder). Grip is zwaar k*t en ik kan niets in me linkerhand vast houden zonder last ervan te hebben. Hoe het komt weet ik niet ik dacht eerst een muggenbult toen het nog niet zo gek groot was maar ik kwam later achter dat het niet echt een muggenbult is. :fuu:
Dus geen Deadlifts kunnen doen, HG 100 voor de grap gedaan en kreeg 2 zeer moeilijke reps eruit met me linkerhand. (PR staat op 21 ofzo)
Ik hoop dat het volledig genezen is voor morgen zodat ik bij RPB langs kan gaan om een flinke training te zetten. :)

Doe er wat ijs op:p

ga je nog wel trainen morgen, zo ja hoe laat trein?

Starter moet niet zeiken, de mp zag er goed uit.:D Haha.
Frontsq. ook sterk!

Nice dat je meedoet aan zevenkamp, kunnen we weer de strijd aangaan:)

Geen Muscle Beach meer Mino?

Mooi man, leuk dat je meedoet met zevenkamp :)

• #1.658

Neuh, gewoon wat rust gunnen.

ga je nog wel trainen morgen, zo ja hoe laat trein?

Weet nog niet man. Ik sta wel vroeg op maar zorg anders dat je op MSN bent zodat ik kan zeggen dat ik wel of niet kom.

Starter moet niet zeiken, de mp zag er goed uit.:D Haha.
Frontsq. ook sterk!

Hehe gezeikt mag er worden indien terecht. :p
Thanks Vladi. :)

Nice dat je meedoet aan zevenkamp, kunnen we weer de strijd aangaan:)

Hell yeah! :)

Geen Muscle Beach meer Mino?

Jawel Muscle Beach is op de 21e en Zevenkamp is 28e.

Mooi man, leuk dat je meedoet met zevenkamp :)

Ja, leek me wel een leuke wedstrijd. :)

volgens mij is Muscle Beach op de 28ste Mino !! Net gecheckt, het was 21 augustus in Vlissingen, en het is nu 28 augustus in Brielle geworden

En sterke training van afgelopen dinsdag vooral na die beuldag van zondag

Laatst bewerkt:
  • #1.660
volgens mij is Muscle Beach op de 28ste Mino !! Net gecheckt, het was 21 augustus in Vlissingen, en het is nu 28 augustus in Brielle geworden

En sterke training van afgelopen dinsdag vooral na die beuldag van zondag

Oh damn you are right. Ik dacht dat het juist op de 21e was en ik keek het op RDP na. Oh dan zal ik er 1 moeten afzeggen.

Thanks in ieder geval. :)

Terug
Naar boven