AndroidHealthClinic

Minos Strongman Log

brielle, bij de vuurtorens :fire:? ****ing beter :D das lekker om de hoek! vlissingen was echt een hoere eind rijden

ben je op vakantie Mino ?

dan we dan eindelijk van waz af?

afwaz, ik wou dat ik van de afwas af waz!

als ik af waz, begon ik gewoon opnieuw

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.666
Ik was inderdaad op vakantie en heb wat internetproblemen opgelopen met me pc, dus vandaar de late update.

Training van maandag:

Push Press

12xbarbell (MP)
5x40kg (MP)
3x60kg
1x80kg
0x90kg (3 fail, 2x omdat de schijven wegschoven en 1x vanwege te weinig explosiviteit)
1x85kg PR
0x85kg (2 fails omdat ik geen kracht meer overhad)

Comment: Met een goede barbell en sluitveren zit de 90 er wel in.

Squat

5x60kg
3x100kg
3x120kg
3x140kg

Sluitingstijd. :p
90 PP zit er sowieso in, kreeg hem tot boven me hoofd en toen gingen de schijven constant schuiven. :fuu:

Filmpje van 3x140 komt er nog aan.

Die 90kg pp is een crime ik had hem ook meerdere keren boven mijn hoofd

The legend is back.

Sluitveren zijn overrates man :p

Haha ik had ook een x bij een 90PP dat de schijven ervan af vielen, eentje op m'n teen toen ik op sokken trainde :')

Op basis van de 5kg ervaring kan ik wel vertellen dat hij redelijk kapot zou zijn:p

Ik wil er niet eens goed over nadenken eigenlijk... :eek:

nice PP pr !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.679
Thanks JW. Tot nog toe veel last gehad van ontstoken amandel dus niet echt kunnen trainen. Verwacht volgend week weer aan de bak te kunnen alhoewel het afzien wordt aangezien ik nu 54 uur per week werk. :p

Thanks JW. Tot nog toe veel last gehad van ontstoken amandel dus niet echt kunnen trainen. Verwacht volgend week weer aan de bak te kunnen alhoewel het afzien wordt aangezien ik nu 54 uur per week werk. :p

aha klote man, en ik heb de afgelopen weken ook 60 uur per week gepakt en ook nog ik de nacht !! maar succes !!

Terug
Naar boven