- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha, ja zeker bij kneet... je kan er wel een sluitveer op doen maar dan rollen ze er alleen maar harder vanaf.
En die anderen op je pak chocomel zeker?Haha ik had ook een x bij een 90PP dat de schijven ervan af vielen, eentje op m'n teen toen ik op sokken trainde :')

. Was ook niet in DJs, want daar donderen de schijven er niet zo simpel af (en hebben we wel sluitingen uiteraard)Gebroken zeker..?Haha ik had ook een x bij een 90PP dat de schijven ervan af vielen, eentje op m'n teen toen ik op sokken trainde :')
5kg gaat nog wel, stel je een 25'er voor...Nope (geloof het niet tenminste), hoewel ik daar wel bang voor was. Het was een 5kg unit. Hij was wel flink blauw geworden en zag er vertyft uit.

Thanks JW. Tot nog toe veel last gehad van ontstoken amandel dus niet echt kunnen trainen. Verwacht volgend week weer aan de bak te kunnen alhoewel het afzien wordt aangezien ik nu 54 uur per week werk.![]()