MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Late reactie, maar doorgaans ~800 vóór en ~2400 ná de training. Dit keer komen daar nog eens 1000 kcals bij morgenvroeg, waarna een vast van 60 uur volgt.

Jezus man, van flies ook echt. Brrr schoudergewrichten zijn eng om te blesseren, gelijk ff fysiotje pakken denk?

Dat is wel een moeilijk lange vast, op basis van welke principes doe je dit precies (heb je een link ofzo)?
****ed up van je schouder man![]()
Ik doe zelf incline flyes. Die vind ik beter aanvoelen voor de schouders en train je de bovenkant ook nog eens mee.
Nee die heb ik niet ter beschikking maar ik wil er sowieso nog een keer een paar bestellen..Je kan ook eens Flyes met Bands proberen, als je die ter beschikking hebt. Die doe ik nu en ze voelen wel goed aan!
Als je RC echt stuk is heb je wel een probleem hoor...Sterkte in ieder geval.. Mijn zusje is nu voor de 2e keer aan haar Supraspinatus geopereerd, en dat zijn echt lange herstel tijden.
Maar ga hier zeker mee oppassen in de toekomst want zonder schouders kan je echt helemaal niks qua UB!Thanks! Maat het lijkt mee te vallen dus..
160 fronten is nice! Met of zonder riem?
Weet je je max?

Doe je nog ooit je 'tactiek' waar je 1 zware set doet met allemaal singles?