MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je misschien ergens in je log een opzet van je trainingsaanpak staan? Ik zie UB/LB dagen afgewisseld met fullbody maar hoe ziet een gemiddelde week er dan ongeveer uit?
Trainingen zien er allemaal super uit,ekker no nonsense en goede krachtstats.
Dat ligt er natuurlijk aan wat je laag vindtIk meen me te herinneren dat je al vrij laag in vetpercentage stond toch?
Hier even een stoere flexfoto van de huidige stand van zaken:
Ik probeer dat constant laag te houden, zeg maar onder de 10-12%En laat je dat veel schommelen tussen bulk/cut of probeer je je gewicht redelijk constant te houden?
Ik train bij voorkeur 3-4 keer fullbody met telkens een dag rust tussen de trainingen. Ik hou er alleen wel erg van om te kunnen schuiven met trainingen, bijvoorbeeld als ik een keer een avond op stap ga en geen zin of tijd heb. Als dan het gevolg is dat ik twee dagen op rij 'moet' trainen, dan maak ik er vaak een UB/LB split van.
maar ik vind dit de meest flexibele, prettige manier van trainen die makkelijk in mijn leven is in te passen.
Ik ben bijna 100% tevreden met hoe ik eruit zie (heb geen bigorexia dus en ben niet heel erg ambitieus meer qua training. Ik accepteer dat ik nog maar hele kleine stappen maak qua kracht.
Grote kans!zo hoort het! je staat er ook knetter hard bij.
lager dan dit willen gaat alleen maar ten kosten van je levenskwaliteit.
Ziet er prima uit! Best een flinke frequentie van lifts/spiergroepen, vooral met dergelijke gewichten. Heb je verder nog een bepaald systeem om progressie te maken op je lifts? Of autoreguleer je die 8-12 werksets per training gewoon willekeurig? En laat je de gewichten/repranges gewoon afhangen van hoe je je voelt per training?
Dankje! Binnenkort nog een feestjes pakken?
8-9% is ook mijn schatting inderdaad. Het blijft bij een schatting want ik vertrouw enkel en alleen nog op de spiegel dit keer.Gek ver zit je niet eens van de 6% af hoor. Zou je schatten op zo'n 8%

.