Mudita
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Deadlifts zou ik een stuk lager in reps blijven... maar je fysio weet het normaal wel beter dan mij denk ik![]()
.Kettlebell swings, (pendlay) rows, power clean en hyper extensions = goede carry over naar deadlift (imo)
Het grootste probleem is form breakdown met zulke hoge reps op deadlifts. Ik zou ze op minder reps doen (10 echt de max) en ketllebell swings erbij doen. Die kan je veel gemakkelijker high rep doen zonder dat je techniek eraan gaat en dan doe je toch een hip hinge.
DB swings zijn aardig, maar lang niet zo prettig als met een kettlebell. Gewoon voor jezelf een kettlebell kopen, begin gewoon al met 16 kg, want 10 kg is echt veel te licht. En 16 kg zal je ook snel ontgroeien. Ik zou ze lekker thuis doen, gewoon iets van 50-100 reps in totaal.
Of ervoor, of gewoon op een andere dag. Het maakt niet zoveel uit. Zou het wel even opbouwen in het begin met de reps.Dan gewoon als ik thuis kom uit de training bedoel je? Zal ze eerst nog wel met DB in de gym doen en eens kijken of ik kettlebells kan kopen bij de lidl (volgens mij gaan die maar tot 12kg).
Zou kunnen, verder geen ervaring mee. Je kunt er zo te zien prima mee swingen.
Ik heb zo'n handle, heb er alleen nog niet veel mee gedaan, maar ik denk wel dat het daar prima mee kan.
Je begrijp me niet goed, ik heb hem een paar weken geleden aangeschaft, maar heb hem nog niet gebruikt. Het enige wat ik nu kan zeggen is dat de breedte van het handvat aan de smalle kant is om hem met twee handen vast te houden.
. Dat was dus het probleempje wat mij ook al opviel, dat je vingers dan scheef zouden zitten en geen fijn gevoel zouden hebben tijdens de swings. Een kleine test en mini review van jou word gewaardeerd
.Die van Fitness seller ?Je begrijp me niet goed, ik heb hem een paar weken geleden aangeschaft, maar heb hem nog niet gebruikt. Het enige wat ik nu kan zeggen is dat de breedte van het handvat aan de smalle kant is om hem met twee handen vast te houden.
@Sanca : Waarom is er geen bloos smiley? Die is echt standaard lol..

.