Fitness Seller

Mudita's rehab

Ik twijfel niet aan het oordeel van de fysio, maar waarom seated OHP? Dat is voor je onderrug anders dan staand.

• Topic Starter Topic Starter
Tegen een rugleuning aan of niet, want als je je schouderbladen echt tegen een rugleuning aanduwt bewegen ze anders dan wanneer ze "vrij" zijn.

Tegen een rugleuning aan of niet, want als je je schouderbladen echt tegen een rugleuning aanduwt bewegen ze anders dan wanneer ze "vrij" zijn.

Ik ga ook zo snel mogelijk staand doen, maar ik voel me wat fijner bij het idee om mijn schouder aan overhead motion te laten wennen. De beweging mag dan wel iets anders zijn maar mijn schouders gaan nog steeds overhead. Zal misschien wel bullshit zijn maar daarom ik ga ook niet weken lang verspillen aan zittend ohp

Klinkt positief, begin is gemaakt. Welke oefeningen voor je bekken moet je doen.

Klinkt positief, begin is gemaakt. Welke oefeningen voor je bekken moet je doen.

Voeten in positie van butterfly stretch maar dan achterover (liggend) 3 minuten, dit moest door middel van de zwaartekracht je bekken weer in de goeie positie drukken.
En een soort lunge achtig idee om mijn glutes te strekken.

Die eerste heb ik ook nog een hele tijd gedaan. Die tweede kan ik me weinig bij voorstellen.

Die eerste heb ik ook nog een hele tijd gedaan. Die tweede kan ik me weinig bij voorstellen.

Die tweede kan ik beter beschrijven; als je de 90/90 hip positie hebt maar dan je ene been helemaal recht naar achteren. Aangezien mijn glutes aardig tight zijn moet ik die oefening doen.

Is om de diepe glute spieren te strekken.

Klinkt als iemand die wel ervaring heeft met fitnessen/krachttraining. Succes met je oefeningen de komende 2 weken :thumb:

Lekker rustig opbouwen weer. De gewichten doen er nu niet veel toe, terug in vorm komen en de problemen aanpakken.

Klinkt als iemand die wel ervaring heeft met fitnessen/krachttraining. Succes met je oefeningen de komende 2 weken :thumb:

Ze waren zelfs met zijn 2 en en je kon aan beide ook wel zien dat ze ervaring hadden :). Ze waren beide ook gewoon bekend met powerlifting en strongman, als ze Jitse Kramer kennen moet dat ook wel :P.

Lekker rustig opbouwen weer. De gewichten doen er nu niet veel toe, terug in vorm komen en de problemen aanpakken.

Precies, vandaar dat ik zelf niet meteen voor de 20 reps ben gegaan maar gewoon mindless een paar reps op vorm gelet. Tot de vorm er echt goed in zit ga ik ook nog niet met heel veel reps klooien.
Flat db press voelen mijn armen ook nog redelijk onstabiel aan dus dat is ook geen goed idee haha.

Ze waren zelfs met zijn 2 en en je kon aan beide ook wel zien dat ze ervaring hadden :). Ze waren beide ook gewoon bekend met powerlifting en strongman, als ze Jitse Kramer kennen moet dat ook wel :P.
Ik ken Jitse Kramer niet eens :p

Ik ken Jitse Kramer niet eens :p

Shame on you!

Prestaties (selectie)[bewerken]
  • 6e plaats Sterkste Man van Nederland (2011)
  • 5e plaats Sterkste Man van Nederland (2012)
  • 1e plaats Sterkste Man van Oost Nederland (2013)
  • 1e plaats Sterkste Man van Nederland (2013)
  • 1e plaats Sterkste Man van Noord-Nederland (2015) (tevens een kwalificatiewedstrijd voor Sterkste Man van Nederland)
  • 1e plaats Sterkste Man van Nederland (2015)
  • 2e plaats Sterkste Man van Nederland (2016)
  • 2e plaats Arnold Classic Zuid-Afrika, (7 mei 2017)
jitse kramer wiki pedia.

Shame on you!

Prestaties (selectie)[bewerken]
  • 6e plaats Sterkste Man van Nederland (2011)
  • 5e plaats Sterkste Man van Nederland (2012)
  • 1e plaats Sterkste Man van Oost Nederland (2013)
  • 1e plaats Sterkste Man van Nederland (2013)
  • 1e plaats Sterkste Man van Noord-Nederland (2015) (tevens een kwalificatiewedstrijd voor Sterkste Man van Nederland)
  • 1e plaats Sterkste Man van Nederland (2015)
  • 2e plaats Sterkste Man van Nederland (2016)
  • 2e plaats Arnold Classic Zuid-Afrika, (7 mei 2017)
jitse kramer wiki pedia.
Ow, sorry. Maar jij kent misschien Edsger Dijkstra weer niet.

Terug
Naar boven