grenzlooz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 551
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mylogenics is wel het overwegen waard voor je denk ik.
Heb dat ook gedaan maar was er zelf niet zo van onder de indruk. Het helpt op de korte termijn klachten te reduceren maar komt helaas toch uit op symptoom bestrijding. Het lost namelijk niet de structurele problemen op die in het lichaam van mensen zitten.Mylogenics is wel het overwegen waard voor je denk ik.

Die overtuiging had ik in het verleden ook maar ben nu tot de conclusie gekomen dat de kleine beetjes je over het algemeen een lange tijd voor de gek kunnen houden en je zo weer een jaar verder bent zonder ook maar iets te zijn opgeschoten. Wanneer je meer dan 5 jaar met fysieke ellende zit zoek je het niet meer in beetjes dan wil je boter bij de vis.
Benieuwd wat je klachten waren en wat je dan precies heeft geholpen van mylogenics.
Is altijd een lastige om de exacte oplossing aan te dragen. Sommige blessures zijn simpelweg niet op te lossen of blijven terugkomen. Best een jarenlange heftige schouderblessure gehad, daar hielp het dus totaal niet. Voor mobiliteitsproblemen en lokale pijn werkt het voor mij weer prima. Dat kon ik dan langdurig merken aan mijn squats in alle opzichten.
Maar ik ben overtuigd van balans, het één heeft het ander nodig, zowel geestelijk als fysiek. Het lichaam is zo complex dat er vaak veel voor nodig is. Ben geen hippie btw.
.Cartman heeft wel rechts-facistische tendenzenVraag dat maar aan Cartman.
Nee niks, ik zit zaterdag in een ijsbad. Ik benijd hippies zelfs.

. Ga gewoon met m'n vader en zus op vakantie, wij zijn wat meer van de omgeving verkennen.
.