- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel succes met je nieuwe plan. Blijf vooral bezig, dat kan nooit kwaad!
Inderdaad veel succes, ik gun je in elk geval een blessurevrij/pijnvrij leven. Je bent veel te jong voor dit gezeik!
Ja, ik maak dan de basis zeg maar. Welk schema ik welke week draai en mijn doelgewichten zodat ik naar een meet toen kan werken. Ook plan ik mijn progress hierin en sla ik mijn maxen van die week op, mits ik max. Zorgt voor mij voor een beetje overzicht en haalbare doelen.
Update? Hoe gaat het met je herstel en het trainen.
.Waardeloos dat het maar niet weg wilt gaan. Bedankt voor de heads up! Beterschap toegewenst.
Misschien even een kleine recap: wat zijn nu precies je klachten? Je bent inmiddels wel een aardig tijdje uit de roulatie.
Narigheid dus. Maar er is geen diagnose gesteld begrijp ik?Precies hetzelfde als eerst. Ik heb dan nu niet constant steken in mijn rug met door straling naar mijn benen, maar wanneer ik weer zou beginnen met squats en deadlifts begint die pijn langzaam weer te komen. Mijn schouder ook nog steeds hetzelfde verhaal. Toen ik laatst even lichte bench press ging doen voelde ik onderin in mijn linkerschouder ook een soort zure blokkade.
Vorige week had ik even 2/3x machine press gedaan en de steken in mijn schouder begonnen ook alweer op te spelen.
Ik weet wel bijna 90% zeker dat mijn bekken gewoon recht moeten komen te staan (en dan niet de hele tijd weer terugschieten) en dan zal ik weer kunnen squatten en deadliften.
Narigheid dus. Maar er is geen diagnose gesteld begrijp ik?
Tja, dan is het toch wel erg lastig om te bepalen wat nou echt geschikt voor je is. Sommige dingen doen misschien wel helemaal niets voor je, of maken het zelfs erger. Voor wat het waard is, vind ik dit wel een goede video over dit onderwerp:
. Protein shakes zijn meer een tool zodat ik nog wat lekkers kan nuttigen
. Supplementen die ik neem zijn omega 3 en vitamine d3, verder niks.