Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man waardeer ik heel erg al die complimenten!
Ik heb geen flauw idee man![]()
.Als je tijdens je jeugd sportief bent pluk je daar later de vruchten van hoor. Het zal vooral te maken hebben met het feit dat je lichaam gewend raakt aan het presteren en de verhoogde neurologisch efficientie vermoed ik. Al heb ik mij er nooit echt in verdiept
![]()
. Daarnaast was ik altijd wel wat dikker dan gemiddeld (niet echt dik) en daardoor zal ik misschien altijd wel goed hebben hersteld van die HIIT training met voetbal altijd
.Sickening squats door beenspieren van het voetballen8/9 jaar voetbal gedaan, toen ik 4 jaar oud was daarmee begonnen.
.( maar niet heus) Jammer van je schouderblessure man. Daartegenover staat wel dat je al op je 16 deze krachtstats hebt, je komt er wel man.Sickening squats door beenspieren van het voetballen.( maar niet heus) Jammer van je schouderblessure man. Daartegenover staat wel dat je al op je 16 deze krachtstats hebt, je komt er wel man.

Niks is veel gezegd, maar toch vrij weinig ja. Al zal de gemiddelde voetballer wel sterkere benen hebben dat de gemiddelde couch potato.
Idd ja.Heeft er niks mee te maken dat hij gevoetbald heeft. Eerder dat hij aanleg heeft voor krachtsport.
Heeft er niks mee te maken dat hij gevoetbald heeft. Eerder dat hij aanleg heeft voor krachtsport.
. Blij dat ik aanleg heb voor een sport waar ik zowat verliefd op ben
.Door die blessure van mij denk ik altijd dat ik dat juist niet heb haha. Blij dat ik aanleg heb voor een sport waar ik zowat verliefd op ben
.
Edit: Kwam net een theorie op in mijn hoofd.
Zou dat ik sinds mijn vierde jaar al voetbal niet kunnen meehelpen in mijn "aanleg"? Aangezien je rond die leeftijd jezelf nog aardig aan het ontwikkelen bent en ik dat deed in combinatie met sport heeft misschien mijn lichaam zich ook wat aangepast aan sport als het ware?
Ik word een beetje moe van mensen op het forum die dingen roepen zonder gehinderd te zijn door enige vorm van kennis over een bepaald onderwerp. Met andere woorden --> Nee dat zijn slechts aannames van jou, maar gewoon onzin en nergens op gebaseerd. Sorry to burst your bubble, maar iemand ontwikkeld zich ook gewoon motorisch door buiten te spelen en de normale kinder dingen te doen als tikkertje, ergens op klauteren enz. Heeft werkelijk geen reet te maken met al op jonge leeftijd een sport te hebben gedaan die echt totaal geen turn over heeft naar kracht sport.Yes sir.
Ik word een beetje moe van de mensen hier op het forum dat andere sporten niet bijdragen aan 'aanleg' voor krachtsport.
Dat zal misschien komen door al die voetballers die zich hier aanmelden en geen benen trainen?
In Amerika en in veel Aziatische landen word op het merendeel van de scholen een stuk meer aan sport gedaan dan hier in NL. Je ziet dat de kinderen op zulke scholen zich stukken beter lichamelijk ontwikkelen en zich sneller opwerken in het krachthonk.
Ik word een beetje moe van mensen op het forum die dingen roepen zonder gehinderd te zijn door enige vorm van kennis over een bepaald onderwerp. Met andere woorden --> Nee dat zijn slechts aannames van jou, maar gewoon onzin en nergens op gebaseerd. Sorry to burst your bubble, maar iemand ontwikkeld zich ook gewoon motorisch door buiten te spelen en de normale kinder dingen te doen als tikkertje, ergens op klauteren enz. Heeft werkelijk geen reet te maken met al op jonge leeftijd een sport te hebben gedaan die echt totaal geen turn over heeft naar kracht sport.
Je hebt gelijk als je de vergelijking maakt met kinderen die anders de eerste 16 jaar van hun leven zittend en liggend zouden hebben doorgebracht, maar die bestaan niet. Zelfs niet bij deze huidige schermpjes generatie.
Dat is een aanname van jou Bas, dat is het hele probleem in deze discussie. Dat die "jong volwassenen" zich sneller aanpassen is nergens op gebaseerd, jij vind dat blijkbaar. Ik zie het tegenovergestelde net zo vaak.Hoe verklaar jij dan dat de jong volwassenen die in hun jeugd hebben gesport, zich veel sneller aanpassen aan krachttraining dan de mensen die in hun jeugd niet actief zijn geweest op sportief gebied?