Weer even een update van mijn schema, heb weer wat aanpassingen gemaakt.
Dinsdag:
Squat 5x5 80-90% van zaterdag
Decline dumbell press 3x8 / (balans bal) push ups 3x12
Deadlift 1x5 PR
Face pulls 3x8
Back extension hold 1+ minuut
Abs
Donderdag:
Squat 2x5 80-90% van dinsdag
Chin ups 3x MAX
Push ups 3x12
Glute raises 3x8/10
Turkisch get up 3x8
Abs
Zaterdag:
Squat 1x5 PR, 2x5+ Back off sets
Paused (decline) bench press 3x12 / push ups 3x12
Powerclean 5x3
Yates row 5x5 / Pendlay row 5x5 / Strict hammer grip machine rows 3x12
Abs
1. De squats op volume dag ga ik niet verlagen in volume als het mijn herstel in de weg gaat zitten maar die ga ik verlagen qua gewicht. Doe momenteel 90% maar als ik stall op intensity day verlaag ik het naar 85% en dan naar 80%.
2. Voorlopig hou ik het eerst nog op de machine rows om te kijken of het helpt voor mijn schouder maar dit ga ik later vervangen door één van die andere twee row varianten.
3. Deadlifts ga ik nu op volume dag doen aangezien dit na een squat pr te doen niet echt werkt voor mij.
4. De deadlifts ga ik nu maar 1x in de week verhogen qua gewicht, en dan na 1 verhoging herhaal ik hetzelfde gewicht de volgende week. (Dit gaat pas in als ik weer terug op kracht ben in de deadlifts)
5. Ook voeg ik nu voor heavy day explosive box jumps (5x toe als warming up)
6. Als ik weer begin met normale bench ga ik daar squeeze press & flye supersets als warming up doen voor chest activation. Dit zou ervoor moeten zorgen dat je cns de bench press meer koppelt aan je borstspieren i.p.v. je delts. Wat dus veel voordelen voor mij zal hebben.
Met name de minder ontwikkelde landen begrijp ik. Zeker aan te raden, maar wacht er niet te lang mee. Ik ga binnenkort die kant weer op
Ja klopt. Naar welk land ga je binnenkort? Te lang met reizen wachten is nooit een goed idee, voor je het weet zit je aan allemaal dingen vast waardoor reizen wat moeilijker word

. Hoe doe jij het met je training onder het reizen? Sport je dan gewoon daar bij gyms in de buurt of zo iets?