Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hngg. Nice squats!
Ja. Vooral geleerd dat wij het zo slecht nog niet hebben in onze gyms qua 'gymbro's' etc. Ik heb in Azie echt de gekste dingen voorbij zien komen namelijk! Ik liep daar ook enorm in de kijker trouwens. Continu starende mensen etc.
![]()
.Thanks!
Ik denk altijd dat daar in Azie echt alleen maar kleine mensen rondlopen dus voor mijn gevoel zijn daar ook niet echt veel bredere mensen. Zal wel niet zo zijn haha. Dat er in Azie gekke dingen voorbij komen kun je wel aan frank yang zien.

In Taiwan kom je inderdaad heel weinig buffe gasten tegen. Ze hebben er geen aanleg voor en bovendien past het niet in het ideaalbeeld van de perfecte man in die cultuur. Je loopt daar als ecto juist in de picture.
Dat bodybuilding (nog) niet zo populair is, kan trouwens ook komen door het feit dat het in Taiwan is geintroduceerd door de gay-scene..
Dat blijft ook een rare snuiter![]()
.
.
. Qua vorm focus ik nu vooral op het aanspannen van de glutes wanneer ik weer boven ben en om mijn setup voor dat ik begin met de daadwerkelijke squat na elke rep zo goed mogelijk te krijgen.
.
.
.
. Had ook niet veel tijd vandaar de korte training.
.
.Netjes hoor!
Ik moet wel zeggen dat je misschien iets TE zwaar weegt aan je WU man. Dat is een training op zich.
Oke, ik bedoelde ook meer de tijd die je er in steekt. Heb je wel eens geprobeerd om wat minder te doen? Ik denk dat het vooral een placebo effect is namelijk. Correct me if i am wrong![]()
Moet zeggen dat de squats flink zijn voor een 16 jarige. Is er hier ooit eens een filmpje van je lifts voorbij gekomen?
.Ik film om de zoveel tijd om de techniek van een lift te controleren. Zonder te filmen is dat helaas niet mogelijk of je moet met iemand samen trainen die er verstand van heeft.