AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Lever: tudca / nac / mariadistel
Hart: citrus bergmot / coq10

Omega 3 wat hoger
Ashwaganda voor je stress
Melatonine voor je slaap
Multi vit pil indien je voeding minder is
Zou je die lever supps ook nemen voor een test only blast/kuur? Lijkt me wat overbodig nee?

Voor hart heb ik nu bloeddruk medicatie, low dose statine en wat coq10.

Ashwaghanda is wel topspul. Neem het eigenlijk al lang maar recent de KSM versie aangeschaft en zeer tevreden van.

Zou je die lever supps ook nemen voor een test only blast/kuur? Lijkt me wat overbodig nee?

Voor hart heb ik nu bloeddruk medicatie, low dose statine en wat coq10.

Ashwaghanda is wel topspul. Neem het eigenlijk al lang maar recent de KSM versie aangeschaft en zeer tevreden van.
Ik merk door KSM dat ik vrij vlak wordt qua emoties en dat ik alles makkelijk van me af laat glijden.

Wel meer ontspannen.

Is je bloeddrukmedicatie voorgeschreven of zelf besloten?
Beide. In overleg eerder.

Die statine heb ik gisteren gewoon gevraagd omdat de rode gist rijst duurder is geworden en lager in werkzame stof. Kost mij 5euro voor 100dagen aan een middel dat 1) werkt en 2) de stof en hoeveelheid heeft die op de doos staat.

Mijn LDL was net boven de range. Dokter heeft niet eens naar m’n oude bloedtesten gekeken maar het gewoon voorgeschreven:dunno:

• Like
Waarderingen: Onit
Beide. In overleg eerder.

Die statine heb ik gisteren gewoon gevraagd omdat de rode gist rijst duurder is geworden en lager in werkzame stof. Kost mij 5euro voor 100dagen aan een middel dat 1) werkt en 2) de stof en hoeveelheid heeft die op de doos staat.

Mijn LDL was net boven de range. Dokter heeft niet eens naar m’n oude bloedtesten gekeken maar het gewoon voorgeschreven:dunno:
Wat neem je dan voor bloeddruk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.587
  • Like
Waarderingen: Onit
Geen idee of ik het zo goed uitleg, ik ben biologie docent en geen wiskunde. Maar ik weet wel dat die vergelijking niet opgaat.
Precies. Die 5.5 kg kip is uitgeplet tot een laagje van misschien 3-5 mm over de gehele oppervlakte van je armen, benen, schouders en romp. En een deel zal als glycogeen en water in het 'oude' spiervolume zitten omdat je uit een cut kwam.
Al een beetje tot rust gekomen in de vakantie?

Laatst bewerkt:
  • #2.590
Vandaag pull en benen gedaan bij de meet. Alle gewichten daar waren anders, dus niet bijgehouden. Ook nog wat extra triceps gedaan omdat er nog wat tijd was. Gisteren niet gered om te trainen, dus vandaag samengevoegd. Was op een duur espressomachine aan het wachten, helaas aan het einde van de levertijd bezorgd. Moest een uur daarna door voor een verjaardag. :p Had gehoopt dat die 's ochtends kwam om 's middags te sporten.
Al een beetje tot rust gekomen in de vakantie?
Zeker! Was wel snel voorbij. Ik hoop vooral dat ik na volgende week weer goed slaap en minder last heb van 's avonds laat sporten, als de testosteron weer flink zakt.

• #2.591
Niet meer zo veel zin om te loggen. Ben gewoon nog trainende. :p M'n motivatie is wel laag tot niet bestaand, deels te danken aan het matige slaap de laatste tijd. Merk wel dat ik mezelf veel minder vermaak als ik alleen ben. Op werk en met anderen ben ik mentaal prima, maar eenmaal alleen ben ik een hoopje stront. Ook niet echt zin in om andere dingen te doen buiten het sporten. Al langer last van tijdens de cycle, dus het komt niet doordat ik nu muv de hCG off ben. Merk wel dat m'n hartslag flink terug zakt. Gisteren ineens weer rond de 55 gezien in rust en 45 aangetikt tijdens het slapen, wat altijd rond de 50 zat. Nog 5-7 rpm omlaag en ik zit weer op m'n pre-cycle waarden.

M'n gear was ook niet vervuild met micro organismen, dus dat is ook handig. Kon m'n gear inleveren voor een onderzoek naar biologische vervuilingen, zijn ze ook naar aan het kijken. Gezien men nog wel eens abcessen krijgt, maar het in de literatuur onbekend is of het nou aan de gear ligt of het handelen van de persoon.

Niet meer zo veel zin om te loggen. Ben gewoon nog trainende. :p M'n motivatie is wel laag tot niet bestaand, deels te danken aan het matige slaap de laatste tijd. Merk wel dat ik mezelf veel minder vermaak als ik alleen ben. Op werk en met anderen ben ik mentaal prima, maar eenmaal alleen ben ik een hoopje stront. Ook niet echt zin in om andere dingen te doen buiten het sporten. Al langer last van tijdens de cycle, dus het komt niet doordat ik nu muv de hCG off ben. Merk wel dat m'n hartslag flink terug zakt. Gisteren ineens weer rond de 55 gezien in rust en 45 aangetikt tijdens het slapen, wat altijd rond de 50 zat. Nog 5-7 rpm omlaag en ik zit weer op m'n pre-cycle waarden.

M'n gear was ook niet vervuild met micro organismen, dus dat is ook handig. Kon m'n gear inleveren voor een onderzoek naar biologische vervuilingen, zijn ze ook naar aan het kijken. Gezien men nog wel eens abcessen krijgt, maar het in de literatuur onbekend is of het nou aan de gear ligt of het handelen van de persoon.
Ik ken echt nada mensen die ooit een abcess hebben gehad, op winstrol inject op water basis na.

En ik ken een lab wat meerdere mensen gebruikt hebben en weet hoe hun steriliseerden (wat ze dus niet deden). Zelfs daarvan niemand met abcessen :')

Een verdikking na het zetten komt 99x van de arachide olie in sust of deca, ook hg.

Klinkt als crashed oestrogeen?
M'n motivatie is wel laag tot niet bestaand, deels te danken aan het matige slaap de laatste tijd. Merk wel dat ik mezelf veel minder vermaak als ik alleen ben. Op werk en met anderen ben ik mentaal prima, maar eenmaal alleen ben ik een hoopje stront. Ook niet echt zin in om andere dingen te doen buiten het sporten. Al langer last van tijdens de cycle, dus het komt niet doordat ik nu muv de hCG off ben

• #2.595
Train je nog steeds elke dag?

• #2.599
  • Like
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven