XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Werkt ook prima zonder roids..

Heb ik ook lang gedaan en was best fijn...nu hou ik me helaas zelden aan mijn planning qua voeding:marvin:
En wat waren je gains met recompen? Kreeg je meer spiermassa terwijl je op hetzelfde vetpercentage bleef? En hoe heb je dit gedaan ik doe nu de dagen dat ik niet train in 300 deficit en dan tel ik het totale deficit van de week op en verdeel ik over de dagen dat ik train. Weet niet of dit de juiste manier is though. En hier en daar komt er nog wel is een cheat op de dagen van deficit wat niet de bedoeling is:rolleyes:

Denk dat het vooral komt door vocht

Recompen lijkt me iets te strict om vol te houden nu:o. En met de feestdagen nog 2% droppen zie ik ook niet zitten. Met kerst op vakantie en daarna nog de jaarwisseling, dat wordt :marvin::marvins:
Maar als je recomp volgt en wat cheat tussendoor veranderd het toch in een soort lichte bulk of zie ik dit verkeerd? Als je licht boven je onderhoud eet iedere dag en cheat met de feestdagen ga je veel sneller vet worden denk ik.

En wat waren je gains met recompen? Kreeg je meer spiermassa terwijl je op hetzelfde vetpercentage bleef? En hoe heb je dit gedaan ik doe nu de dagen dat ik niet train in 300 deficit en dan tel ik het totale deficit van de week op en verdeel ik over de dagen dat ik train. Weet niet of dit de juiste manier is though. En hier en daar komt er nog wel is een cheat op de dagen van deficit wat niet de bedoeling is:rolleyes:
Mijn vetpercentge zakte toentertijd..terwijl mijn spiermassa gelijk bleef of zelfs iets toenamen.

Ik hanteerde wel wat grotere tekorten op rustdagen..

3x1900kcals rustdagen (~700kcals < onderhoud) = 5700kcals
4x2600-2800kcals op trainingsdagen (= onderhoud (+200kcals)) = 4x2700 = 10800kcals

Totaal: 16500kcals / 7 = 2360kcals (~1600-1700kcals < onderhoud)

Recomp cut dus..

Je kunt natuurlijk ook op een gemiddeld onderhoud gaan zitten. Dan zou ik de rustdagen nog steeds 500-700kcals eronder gaan zitten en trainingsdagen iets meer erboven.

marvin wat is jouw dieet op slechte dagen?

• Topic Starter Topic Starter
Maar als je recomp volgt en wat cheat tussendoor veranderd het toch in een soort lichte bulk of zie ik dit verkeerd? Als je licht boven je onderhoud eet iedere dag en cheat met de feestdagen ga je veel sneller vet worden denk ik.
Niet echt cheaten of iets dergelijks. Het zou cheaten zijn als ik zou cutten:p. Gewoon licht boven onderhoud, dat is zo'n 3500kcal. De paar dagen dat ik echt veel ga eten zal ik wel lichtjes compenseren uiteraard, moet geen dikke vetklep worden.

ik zou persoonlijk niet recompen maar cutten of bulken.

Niet echt cheaten of iets dergelijks. Het zou cheaten zijn als ik zou cutten:p. Gewoon licht boven onderhoud, dat is zo'n 3500kcal. De paar dagen dat ik echt veel ga eten zal ik wel lichtjes compenseren uiteraard, moet geen dikke vetklep worden.
Ja dat kan ook prima idd, wat is je onderhoud ongeveer?
ik zou persoonlijk niet recompen maar cutten of bulken.
Waarom niet? Zie het best vaak langskomen maar heb er zelf tot nu toe nog niet echt ervaring mee.

Mijn vetpercentge zakte toentertijd..terwijl mijn spiermassa gelijk bleef of zelfs iets toenamen.

Ik hanteerde wel wat grotere tekorten op rustdagen..

3x1900kcals rustdagen (~700kcals < onderhoud) = 5700kcals
4x2600-2800kcals op trainingsdagen (= onderhoud (+200kcals)) = 4x2700 = 10800kcals

Totaal: 16500kcals / 7 = 2360kcals (~1600-1700kcals < onderhoud)

Recomp cut dus..

Je kunt natuurlijk ook op een gemiddeld onderhoud gaan zitten. Dan zou ik de rustdagen nog steeds 500-700kcals eronder gaan zitten en trainingsdagen iets meer erboven.
En hoe lang heb je dit gevolgd ongeveer en veel % vet gedropt of viel het mee?

Waarom niet? Zie het best vaak langskomen maar heb er zelf tot nu toe nog niet echt ervaring mee.
Ik gok zo'n 3200-3300, ik tel alles niet meer zo heel nauw. Maar na 2 jaar nauwkeurig bijhouden en tellen gaat het schatten prima.

Naar mijn mening kun je het best een plan opstellen waarin je oftewel gaat cutten of bulken dit is volgens mij het effectiefste.

En hoe lang heb je dit gevolgd ongeveer en veel % vet gedropt of viel het mee?
Pff, het was wel een iets langduriger proces van zeg een jaar. Maar sindsdien weet ik eigenlijk altijd mijn vetpercentage redelijk laag te houden.

Als mijn gevreet een beetje uit de hand loopt las ik gewoon een serieuze cut week of twee weken in..

Naar mijn mening kun je het best een plan opstellen waarin je oftewel gaat cutten of bulken dit is volgens mij het effectiefste.

Helemaal waar maar wel afhankelijk van je doelen natuurlijk. Genoeg gasten hier die 1.80 bij 80 kg en 12 % een prima streefdoel vinden. Dan kun je rustig recompen.

klopt maar wat is het doel van TS? volgens mij wil hij best groot worden vandaar eerder AAS gebruik.

met zijn stats nu zit er wel nog makkelijk 5kg in

Even een rot week gehad. Nooit meer zin om te sporten als ik me niet goed voel, terwijl het eerder juist voor meer zin zorgde. Vandaag en morgen veel vrije tijd, dus dat wordt ub/lb.
klopt maar wat is het doel van TS? volgens mij wil hij best groot worden vandaar eerder AAS gebruik.
Het liefst wil ik groot worden. Maar nu is het eigenlijk aankloten en zoveel mogelijk behouden, gezien dat niet meer gaat lukken.
Tja..en hij gaat nu natty verder...:roflol:

Dan gaat de gemiddelde bulk ook geen fluit opleveren behalve vocht en vet..
The feels:(

Even een rot week gehad. Nooit meer zin om te sporten als ik me niet goed voel, terwijl het eerder juist voor meer zin zorgde. Vandaag en morgen veel vrije tijd, dus dat wordt ub/lb.

Het liefst wil ik groot worden. Maar nu is het eigenlijk aankloten en zoveel mogelijk behouden, gezien dat niet meer gaat lukken.

The feels:(

Ik merk ook dat als er iets niet goed gaat of ik me niet goed voel, de zin ver te zoeken is om te trainen. Ik train de laatste weken heel weinig (1 - 2 keer).

Aan de ene kant zou je dan denken dat het herstel toch nog niet helemaal in orde is (lage testosteron), aan de andere kant blijf ik qua kracht op niveau ondanks het weinig trainen. Ik denk zelf dat er nog krachtwinst in zit als ik eens een paar weken serieus zou trainen, dat zijn dan weer signalen dat het herstel/testosteronniveau prima is.

Wat denk jij?

Terug
Naar boven