MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

• Topic Starter Topic Starter
Zo houden dan..nergens voor nodig om de winter door te gaan als vet varken..:trollface:
Het is wel lekker warm:o. Sinds ik die 15-17kg ben verloren heb ik het weer koud, was al helemaal vergeten hoe het voelde om het koud te hebben:(. Brb even de dnp uit m'n kast pakken

We zitten hier toch niet op een powerlifting forum?

15-16% laag?

:roflol:

Kijk nou eens goed naar wat ik zeg ik zeg tegen nootmuskaat je vet is nu wel redelijk laag, nogmaal redelijk laag.

Je bent toch niet achterlijk? Je kunt toch wel lezen? Daarnaast is het altijd persoonspecifiek ik kijk naar zijn situatie.

Zolang ik me er maar goed bij voel:o. Het belangrijkste momenteel is om m'n zwakke plekken te versterken, en dat gaat een deficit niet doen.

Klopt

Kijk nou eens goed naar wat ik zeg ik zeg tegen nootmuskaat je vet is nu wel redelijk laag, nogmaal redelijk laag.

Je bent toch niet achterlijk? Je kunt toch wel lezen? Daarnaast is het altijd persoonspecifiek ik kijk naar zijn situatie.

Wow rustig bro. Probeer de roid rage te beheersen...

Marvin is een fijn lid, plaagt graag en kan zelf ook tegen een stootje.

Zolang ik me er maar goed bij voel:o. Het belangrijkste momenteel is om m'n zwakke plekken te versterken, en dat gaat een deficit niet doen.

Ik zou zeker niet te hard bulken want je shape ziet er nu echt goed uit maar je moet zeker geen 3% hoger gaan.

Compleet eens met @Tr3nbolon3. Anders nog 2% eraf cutten en vervolgens lichtelijk boven onderhoud.

Is recompen geen idee? Trainingsdagen in een surplus en rest in deficit, of werkt dit alleen met roids?

Er is maar 1 iemand achterlijk op het forum ;)

Verder heb ik Nootmuskaat ook al regelmatig gezegd dat zijn huidige vetpercentage hem beter 'staat' dan zijn oude vetpercentage.

Vind uberhaupt zijn shape meer pleasing..

Is recompen geen idee? Trainingsdagen in een surplus en rest in deficit, of werkt dit alleen met roids?
Werkt ook prima zonder roids..

Heb ik ook lang gedaan en was best fijn...nu hou ik me helaas zelden aan mijn planning qua voeding:marvin:

Er is maar 1 iemand achterlijk op het forum ;)

Verder heb ik Nootmuskaat ook al regelmatig gezegd dat zijn huidige vetpercentage hem beter 'staat' dan zijn oude vetpercentage.

Vind uberhaupt zijn shape meer pleasing..
Denk dat het vooral komt door vocht

Werkt ook prima zonder roids..

Heb ik ook lang gedaan en was best fijn...nu hou ik me helaas zelden aan mijn planning qua voeding:marvin:
Recompen lijkt me iets te strict om vol te houden nu:o. En met de feestdagen nog 2% droppen zie ik ook niet zitten. Met kerst op vakantie en daarna nog de jaarwisseling, dat wordt :marvin::marvins:

Denk dat het vooral komt door vocht
Recompen lijkt me iets te strict om vol te houden nu:o. En met de feestdagen nog 2% droppen zie ik ook niet zitten. Met kerst op vakantie en daarna nog de jaarwisseling, dat wordt :marvin::marvins:
Herkenbaar..ik ben gister en vandaag maar vast begonnen met het typische Marvinnen dieet:roflol:

Wat vocht betreft: klopt. Bij mijn ziet het er ook allemaal een stuk slechter uit wanneer ik vocht vast hou..

Herkenbaar..ik ben gister en vandaag maar vast begonnen met het typische Marvinnen dieet:roflol:

Wat vocht betreft: klopt. Bij mijn ziet het er ook allemaal een stuk slechter uit wanneer ik vocht vast hou..
En met aas houd je toch een hoop meer vocht vast als je niet netjes eet of veel eet:p

Terug
Naar boven