Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

True natty leven is ingekickt..

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee, heb zo'n beetje nergens zin in wat problematisch begint te worden. M'n werk speelt ook wel een beetje mee, naast school en heel het weekend werken heb ik geen leven meer. Motivatie op 0 voor alles:(

gewoon doorzetten werk en studie is nu het belangrijkste daarnaast trainen.

Vandaag eindelijk fatsoenlijk FB gedaan, voelde toch wel fijn.

Plate loaded leg press
1x12x160
1x12x200
1x12x220
1x12x240
1x10x240

Leg curls
1x12x50
3x12x70

Benchpress
Opwarmen
1x12x60
2x10x80
1x9x80

Lat pulldowns
1x12x55
1x12x60
1x10x60

Hoop het zo vol te houden en weer 3 keer per week te gaan, vandaag wel een heerlijk dagje gehad. Maar gezien m'n stemming snel om kan schieten, juich ik nog niet te vroeg:o

Huh, waar zijn de laatste berichten gebleven? Ik zou toch zweren dat ik laatst een update had geplaatst.

:D Moggu

Wel vervelend maar niet onoverkomelijk

Wel goede cheatweekend gehad tho, verjaardag gehad. Vanavond pas laat thuis, dus de planning qua training wordt: di, do en zo. December wordt waarschijnlijk een cheat maand, dus let the bulk begin :roflol:

Wel goede cheatweekend gehad tho, verjaardag gehad. Vanavond pas laat thuis, dus de planning qua training wordt: di, do en zo. December wordt waarschijnlijk een cheat maand, dus let the bulk begin :roflol:

even een maandje bulken en daarna weer cutten? waarom niet slow bulken?

even een maandje bulken en daarna weer cutten? waarom niet slow bulken?
Oh nee ik ga ook gewoon een langere periode bulken:p. Denk tot april, dan heb ik nog 3 maanden over om te cutten voor de vakantie. Met de zomer ben ik waarschijnlijk een ruime maand weg zonder te sporten, dus wil ik niet als een dikke ecto weg ofc.

Trainingen blijven redelijk matig. M'n spieren hebben nog voldoende kracht, maar elk ander deel van m'n lichaam niet. Voelt bagger om minder te liften dan dat je eigenlijk kunt, omdat je rug of polsen het niet aan kunnen oid.

Jammer man

Eindelijk een lekkere tren vandaag. UB gedaan omdat ik er zin in had, na squatten en/of deadliften voelt het vaak niet zo lekker meer en is de lol er uit.

Military press
1x12x20
1x12x30
1x10x40
1x8x40

Cable flyes
2x12x12,5
1x12x10
1x10x10

Lat pulldowns
1x12x55
3x10x60

Kort en simpel gehouden. Geen zeurtjes gehad, dus daar ben ik bij gestopt. Beter een korte, krachtige en leuke training dan een lange training met vervolgens een zeurende pees, spier of gewricht.

Ik probeer rustig op te hogen en onder m'n gewicht te zitten of bepaalde gewrichten minimaal te belasten. Zoals military press en cable flyes om niet te benchen en m'n pols te veel te belasten bijvoorbeeld.

Screenshot_20171207-201418.png

Terug
Naar boven