- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ho ho..mijn hoofd zit er ook nog op hoor..

Huh, waar zijn de laatste berichten gebleven? Ik zou toch zweren dat ik laatst een update had geplaatst.
Oh, vandaarEr is een soort van crash geweest waardoor ze het forum hebben teruggezet naar de laatste backup (26/11 ofzo).
Berichten sinds die dag zijn verloren...

Wel goede cheatweekend gehad tho, verjaardag gehad. Vanavond pas laat thuis, dus de planning qua training wordt: di, do en zo. December wordt waarschijnlijk een cheat maand, dus let the bulk begin![]()
in!Wel goede cheatweekend gehad tho, verjaardag gehad. Vanavond pas laat thuis, dus de planning qua training wordt: di, do en zo. December wordt waarschijnlijk een cheat maand, dus let the bulk begin![]()
Oh nee ik ga ook gewoon een langere periode bulkeneven een maandje bulken en daarna weer cutten? waarom niet slow bulken?
. Denk tot april, dan heb ik nog 3 maanden over om te cutten voor de vakantie. Met de zomer ben ik waarschijnlijk een ruime maand weg zonder te sporten, dus wil ik niet als een dikke ecto weg ofc.Definieer: laag
Voor mijn doen oke