AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Geen taart en zoetigheid maar gourmet en voor mij light drankjes, vond het een uitstekende keuze om mee te vieren :o. Heb het wel verdomd koud, sta al te rillen bij 4 graden terwijl ik voorheen nog met m'n jas open liep met dit weer. Goede cut wel

Het was gewoon koud door de wind, je bent nog steeds dik:p

Geen taart en zoetigheid maar gourmet en voor mij light drankjes, vond het een uitstekende keuze om mee te vieren :o. Heb het wel verdomd koud, sta al te rillen bij 4 graden terwijl ik voorheen nog met m'n jas open liep met dit weer. Goede cut wel
Herkenbaar, ik heb het tegenwoordig (in mijn cut) ook al snel koud. Zo ook vandaag met 3 graden (volgens de auto).
Doe tegenwoordig met deze temperaturen een trui aan die ik normaal bij -10 aan doe, maar goed ik heb het nu lekker :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
Herkenbaar, ik heb het tegenwoordig (in mijn cut) ook al snel koud. Zo ook vandaag met 3 graden (volgens de auto).
Doe tegenwoordig met deze temperaturen een trui aan die ik normaal bij -10 aan doe, maar goed ik heb het nu lekker :P
Ik moet snel truien inslaan, heb er welgeteld maar één omdat die dingen mij veel te warm waren :roflol::roflol:

• #1.069
Ligt er aan hoe je het bekijkt.
Ik draag ook een L, en wordt nu smaller op me taille waardoor ik een M kan dragen.
Dat is toch enkel gunstig. Zolang de rest maar redelijk in proporties blijft :-P
Das waar, shirtjes zitten wel lekker om m'n waist the wapperen omdat m'n waist een XS is en de rest een M:roflol:

Das waar, shirtjes zitten wel lekker om m'n waist the wapperen omdat m'n waist een XS is en de rest een M:roflol:
Nice, als je dan zo'n shirtje aan doet, denk je "shit dat gaat toch wel goed met cutten". Nadeel is dat je straks weer een paar honderd lichter ben aan nieuwe kleding :P

• #1.071
Nice, als je dan zo'n shirtje aan doet, denk je "shit dat gaat toch wel goed met cutten". Nadeel is dat je straks weer een paar honderd lichter ben aan nieuwe kleding :P
Ben ik verdomme al voor broeken:roflol::roflol::roflol:. 34-36 in de wijdte is me een klein beetje te veel nu.

• #1.073
Wat een verdomd lekkere drive deze tren, niet normaal. Momenteel veel aan m'n hoofd met school, stsge, werk, opkomende minor etc en alles gaat mis. En doordat alles mis gaat, gaat het trainen beter dan ooit omdat ik daar m'n emotie kwijt kan raken :o

Pullups
1x8xbw
2x8x+10kg
1x6x+10kg
Tijd voor extra klikoooo's!!!

Benchpress
1x15x20
1x12x60
2x8x80

Db rows
3x12x32

Incline db benchpress 30°
1x12x20
2x12x22

Voor het eerst weighted pullups gedaan omdat het nu heel makkelijk ging. Ub fb afwisselend, donderdag volgende fb tren met fysiooo

Ja snap ik.
Ik zelf heb nu momenteel 32 waist en die zit soms al wijd.
Op me benen gaat het dan net. Dat is het nadeel.
Die benen zijn een b*ch idd :o. Met stretch slim fit past het bij mij perfect. Regular fit is dan weer debiel wijd bij m'n enkels en knie.

• #1.074
Godver, net bij de kapper en ik begin toch een ingevallen kop te krijgen :o. Van m'n vriendin mag ik snel weer gaan bulken:roflol:

• #1.075
79.8kg (-0.5) & 74.5 cm waist (-0.0), daar zijn de stats weer! Het wisselende voeding vorige week liet het weer een beetje stagneren door grotere verschillen in zout. Gewoon de <80 aangetikt nu. 80kg en 10% op 1m82 zou me wel wat lijken, denk dat dat op dit moment best haalbaar is en er goed uit zal zien. Nog 2-3 kg droppen en dan vervolgens op bulk kcals weer vol glycogeen/IM vocht die 2 a 3kg terug pakken en een vollere look krijgen.

Plan is om een week voor de kerst te kappen, dan gewoon genieten van de feestdagen op bulk kcals en daarna door naar Noorwegen een half jaartje rustig bulken. In 6.5 week de 10% aantikken lijkt me een reëel doel. En als het lager lukt, dan gaan we lager :o. Kcals blijven voorlopig nog op 2250, en vanaf de laatste paar weken cardio toevoegen. Denk niet dat ik überhaupt lager dan 2250 zal gaan en gewoon met cardio zal afmaken. Ik vind cardio echt ruk en te veel tijd kosten, dus dat zal ik echt alleen op het einde gebruiken om het af te maken:roflol:

• Like
Waarderingen: BB_
Laatste loodjes bro, ff doorzetten nog.

• #1.077
Laatste loodjes bro, ff doorzetten nog.
Heb er op dit moment nog steeds vrijwel geen moeite mee. En dan ben ik lager dan dat ik voorheen ben gekomen, wat best een goed gevoel geeft. Heb wel zin om op 3500 kcal te zitten, maar red het nog wel even :p

Heb er op dit moment nog steeds vrijwel geen moeite mee. En dan ben ik lager dan dat ik voorheen ben gekomen, wat best een goed gevoel geeft. Heb wel zin om op 3500 kcal te zitten, maar red het nog wel even :p
maybe wanneer je (vooral mentaal) iets dieper komt, even twee weekjes diet break om laatste maand volgas te geven.

• #1.079
maybe wanneer je (vooral mentaal) iets dieper komt, even twee weekjes diet break om laatste maand volgas te geven.
Zou een optie zijn idd. Maar lijkt me niet nodig, ik heb eens in de zoveel tijd een goed etentje om naar uit te kijken. Volgende week vrijdag lekker een Italiaans 3 gangendiner als afsluiter van mijn tentamens :D. M'n laatste pizza was van pizza hut in China :o. Etentjes doe ik wel bescheiden qua kcals, hooguit op onderhoud.

• #1.080
79.8kg & 74.5cm waist, precies hetzelfde als gisteren. M'n gewicht blijft vaak wel exact hetzelfde een paar dagen, zal vast wel aan m'n weegschaal liggen. Geen 0.1kg er naast :o

M'n voeding voor vandaag:
Ontbijt 14:00:
2 volkoren bollen 250
75g geitenkaas 225
3 mandarijnen 75
550 kcal

16:30 post-workout:
Crunchy protein bar 250
Protein wafer 225
475 kcal

Avondeten 19:00:
200g kipdijfilet 350
570ml tomatensoep 325
675 kcal

Pre-bed 22:00:
Caseïne shake 300
30g nootjes 200
50g lijnzaad 50
550 kcal

Totaal: 2250 kcal

En de tren van net:
Db walking lunges
3x10x12

Leg curls
3x10x70(+2reps)

Db benchpress
1x12x24
3x10x36(+2kg) goeiii

Plate-loaded latpulldowns
1x12x100
1x10x105
1x10x100

Rollebolle met de foamroller
Hams & bovenrug 3x20 sec

Hams stretchen 3x10 sec

Nog een koude shape update van gisterenavond. Ik heb ook nergens echt goede belichting :o

441ca69594ebede6d719dd31f4623e0a.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]
c9ed5bcddaf16dd8eabcf604de2f2faa.png

Terug
Naar boven