AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Sterkte op het werk... gaat zwaar worden als ik dit zo lees....
Nette rug hoor, mooie verhouding tussen spieren en vet. Je kan verder cutten, maar ik zou het niet doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Sterkte op het werk... gaat zwaar worden als ik dit zo lees....
Nette rug hoor, mooie verhouding tussen spieren en vet. Je kan verder cutten, maar ik zou het niet doen.
Thanks! Als het echt niet meer gaat en erger dan gisteren dan kap ik gewoon, vond het al triest dat ze mij geen uur eerder weg lieten toen ik het vroeg. Laatste uur was heel rustig, we hadden er nog iemand bij ook. En ze zagen al dat ik heel veel moeite had om een recht gezicht te blijven houden en 8 keer iets heb laten vallen gezien ik m'n balans verlies door de pijn. Nu denk ik ook wel zo iets van dan doe ik het zelf wel als ik moeite heb.

Persoonlijk voel ik mij hier ook erg prettig bij. Maar dat zal met een paar maanden snel weer weg zijn als ik ga bulken, dus toch even strak doortrekken en een stuk lager uitkomen zodat ik kan bulken zonder dat ik m'n bf na een maand of 2 a 3 al weer te hoog vind :p

• #1.043
Vandaag een rustdag op onderhoud. Gelukkig kon ik na 2 uur weg op werk gezien het erg rustig was. De pijn in m'n rug loopt nu uit tot m'n linkerbeen, tis eigenlijk alleen de linkerkant waar ik last van heb. Had vooral last van onderrug/linker glute, maar met al dat lopen begin ik het ook in m'n linkerbeen te voelen. Heb ook echt berehonger vandaag, denk doordat ik de afgelopen dagen zo intensief heb gewerkt dat dat toch best wat kcals heeft verbrand en de honger omhoog schoot.

Kcal behoeftes berekenen met zulke dingen is wel aids. Gezien het altijd zo afwisselend is en er niet echt veel richtlijnen voor zijn. 200-250 kcal/h kan ik erover vinden, klinkt wel reëel voor een aardig intensieve dag. Dat zou dus betekenen dat ik vrijdag en zaterdag boven m'n tekort zo'n 3600-4500 kcals heb verbrand. Min de af en toe rustige periodes/wachten op een dienblad misschien een kcal of 2500-3000 verbrand? In die 9 uur heb ik 1 en met geluk 2 keer 5 minuten pauze, dus dat is te verwaarlozen :o

Voeding morgen zie ik dan nog even. Ik loop elke dag langs een oliebollenkraam en het begint nu toch wel heel aantrekkelijk te worden :D. Gezien ik geen rare uren/vakantie meer heb weer iets strakker aan m'n 'IF' planning. Morgen om 1 uur heb ik m'n sportmedische keuring, en als ik dan zin heb koop ik 2 krentenbollen en een roombroodje op de terugweg:marvin:. 8 uur naar de fysio voor een inloopuurtje om te kijken hoe en wat.

• #1.044
Volgens een 4 puntsmeting 11.7% bodyfat :o. Mag ik mezelf nu officieel bij de <12 groep plaatsen? Ook al vind ik het eerder tussen 13 en 14? Nu een half uur wachten voor een nieuwe ecg omdat de p-top negatief was oid.

Volgens een 4 puntsmeting 11.7% bodyfat :o. Mag ik mezelf nu officieel bij de <12 groep plaatsen? Ook al vind ik het eerder tussen 13 en 14? Nu een half uur wachten voor een nieuwe ecg omdat de p-top negatief was oid.

Heb je een idee hoeveel de huidplooi aan je abs is, naast je navel?

Denk dat 13-14 % wel kan kloppen op basis van je foto's, maar het is altijd moeilijk om dat met zekerheid te zeggen op basis van foto's :) Ik zou nog heel even verder cutten, je bent goed bezig!

• #1.046
Heb je een idee hoeveel de huidplooi aan je abs is, naast je navel?

Denk dat 13-14 % wel kan kloppen op basis van je foto's, maar het is altijd moeilijk om dat met zekerheid te zeggen op basis van foto's :) Ik zou nog heel even verder cutten, je bent goed bezig!
Ben idd voorlopig nog niet tevreden :D. Ik denk dat ik alle gegevens achteraf meekrijg, dan post ik ze!

• #1.047
Ecg achteraf ook prima. M'n P-top wordt weer positief bij inspanning, wat dus geen probleem is. In rust komt de elektrische impuls niet vanuit de sinusknoop, waardoor de P-top negatief is. Maar bij inspanning neemt de sinusknoop het weer over waardoor het geen probleem is. Iets met een lage hartfrequentie van 59 oid.

Krijg blijkbaar alle gegevens per post, had ze liever digitaal :o. En nu gezien m'n eerste meal uitloopt tot 4 uur, krentenbolleeeeenn!!

Wie is degene die zegt dat het allemaal prima is? Een cardioloog? Ik zou zelf iets meer achtergrond info willen hebben wat de betekenis van het gevondene is.....
Gewicht/vet netjes!

• #1.049
Wie is degene die zegt dat het allemaal prima is? Een cardioloog? Ik zou zelf iets meer achtergrond info willen hebben wat de betekenis van het gevondene is.....
Gewicht/vet netjes!
Dat zei die ook. Iets met dat de impulsen vanuit een ander punt komt in rust, maar dat de sinus knoop dit weer terug overneemt wanneer er lichte inspanning bezig is. Zal geen cardioloog zijn geweest, een wat algemenere arts.

• #1.050
Net inloopuurtje gehad bij de fysio. Mijn beweging met de rug is blijkbaar erg stug. Waar normaal bij het ombuigen de rug het wervel voor wervel buigt, ga ik in één rechte lijn. Zelfde geldt voor de andere manieren van buigen (zijwaarts, achterwaarts iets beter). Morgen beginnen met manuele therapie. Ze verwacht dat het met een paar behandelingen weer goed zal gaan, wat prettig is om te horen.

Vandaag helaas niet de rust gehad om even lekker te trainen. Druk heen en weer, te lang geslapen gezien ik nog uitgeput was van het weekend, extra huiswerk voor morgen bijgekomen. Morgen lekker in rust weer back on track trainen. Maar voorlopig nog even geen squats/deads.

Laatst bewerkt:
  • #1.051
Oh en ik ben toch wel 1m82. Of 1m82.5 om precies te zijn :o. Geen idee hoe er de laatste keer ergens 1m84 gemeten werd:roflol:

• #1.052
Gewicht 80.7 (+0.5), waist 75 (-0.0). Voeding voor vandaag:

Ontbijt 13:00:
Bak kwark 300
Banaan 89
Bolletje pindakaas 225
614 kcal

17:00 pwo:
Whey shake 250
Banaan 89
Bolletje pindakaas 225
564 kcal

Avondeten 20:00:
Nasi 550
550kcal

Pre-bed 22:00:
Caseine shake 300
30g nootjes 200
500kcal

Totaal: 2228 kcal

Na de fysio lekker trennen. Fb maar dan op een lager intensiteit en geen belastende oefeningen voor m'n rug.

• #1.053
Even m'n bloedtest aangevraagd van de huisarts. M'n lymfocyten/leukocyten zien er nogal karig uit.. Ik ben dan wel geen arts, maar het lijkt me dat ik toch wel meer kwetsbaar ben als dit zo aan de lage kant is? Gezien ik zo vaak ziek ben. M'n vitamine D is wel weer lekker on point. 1000 iu in de zomer en 3000 in de winter en ik schommel mooi tussen de 100 en 110.

IMG-20181023-170822.jpg

Verder nog bij de manuele therapeut geweest. Volgende week een dagje trainen met een fysio om te kijken of ik alles goed uit voer. Heb nogal een korte hamstring waardoor ik mogelijk te veel compenseer met mijn rug. Verder moet ik nu regelmatig m'n hamstring strekken en de foamroller gebruiken voor de bovenrug en hamstring. En nog een beetje gekraakt, ben benieuwd hoe het zal gaan.

• #1.054
Simpele tren gehad, prima gegaan. Stuk minder last vsn m'n rug na dat gekraak, alleen is dat maar tijdelijk gezien het een symptoom is en niet de oorzaak.

De tren van vandaag:
Pullups
2x10xbw
1x8xbw

Benchpress
1x15x20
1x12x60
2x8x80
2x10x70

Db walking lunges
4x12x12

Leg curls
4x8x65

Ennn t voedsel voor morgen!:

Ontbijt 14:00:
2 volkoren bollen 250
100g geitenkaas 300
Nakd bar 150
700 kcal

17:00 tussendoortje:
Oppo cookie caramel tub 400
250g aardbeien 75
564 kcal

Avondeten 20:00:
125g zalm 225
200g krieltjes 173
225g doperwten/wortels 110
508 kcal

Pre-bed 22:00:
Bak kwark 250
20g nootjes 130
10g lijnzaad 50
480 kcal

Totaal: 2252 kcal

Die oppo cookie caramel tubs zijn een zegen voor mijn cut. Ik vind ze echt nauwelijks minder lekker dan B&J, alleen de stukjes koek konden beter maar het ijs zelf is prima. Gezien ik gek ben op ijs en ik nu verantwoord een hele tub kan leegvreten zonder schuldig te voelen wint Oppo :o. 400 kcals per tub, 4.7g suiker/100ml van de melk en 17.5g dierlijk eiwit, dat fit wel in m'n macrooooooos!

Oppo vond ik persoonlijk een van de minste, breyers is lekkerder en minder kcal. Halo top moet ik nog proberen.

• #1.056
Oppo vond ik persoonlijk een van de minste, breyers is lekkerder en minder kcal. Halo top moet ik nog proberen.
Heb een klein klote filiaal met erg weinig keuze. En deze was van de week 2e gratis :D

Maar echt, de ah doet wel goed de laatste tijd. Ook crunchy muesli tegenwoordig zonder toegevoegde suikers, 380kcal/100g. Vind die crunchy muesli's ook echt belachelijk lekker. Meer voedsel minder kcals! Maakt het cutten echt veel prettiger.

Heb een klein klote filiaal met erg weinig keuze. En deze was van de week 2e gratis :D

Maar echt, de ah doet wel goed de laatste tijd. Ook crunchy muesli tegenwoordig zonder toegevoegde suikers, 380kcal/100g. Vind die crunchy muesli's ook echt belachelijk lekker. Meer voedsel minder kcals! Maakt het cutten echt veel prettiger.
jumbo heeft ook breyers. Maar ben het met je eens, supermarkten worden echt nice tegenwoordig

• #1.058
De tren van vanmiddag:

Fb 26 okt

Hamstrings stretchen

Db walking lunges
3x10x12

Leg curls
3x8x70

1-legged calf raises
1x12x110
2x12x100

Db benchpress
1x12x24
3x10x34

Lat pulldowns
3x12x55

Hopelijk vanaf volgende week weer squatten en deadliften. Donderdag trennen met de fysio om te kijken of het daar mis mee ging/gaat.

• #1.059
80.3kg de hele week schommelend tussen 80.3-80.7. Waist wel 74,5cm (-0.5). Vandaag een verjaardag, wel helemaal in Maastricht dus dat wordt wss morgen trainen :o.

Verjaardagen hier zullen niet zo bijzonder zijn zoals een verjaardag ala Marvin:marvin:

• #1.060
Geen taart en zoetigheid maar gourmet en voor mij light drankjes, vond het een uitstekende keuze om mee te vieren :o. Heb het wel verdomd koud, sta al te rillen bij 4 graden terwijl ik voorheen nog met m'n jas open liep met dit weer. Goede cut wel

Terug
Naar boven