- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Als het echt niet meer gaat en erger dan gisteren dan kap ik gewoon, vond het al triest dat ze mij geen uur eerder weg lieten toen ik het vroeg. Laatste uur was heel rustig, we hadden er nog iemand bij ook. En ze zagen al dat ik heel veel moeite had om een recht gezicht te blijven houden en 8 keer iets heb laten vallen gezien ik m'n balans verlies door de pijn. Nu denk ik ook wel zo iets van dan doe ik het zelf wel als ik moeite heb.Sterkte op het werk... gaat zwaar worden als ik dit zo lees....
Nette rug hoor, mooie verhouding tussen spieren en vet. Je kan verder cutten, maar ik zou het niet doen.

. Gezien ik geen rare uren/vakantie meer heb weer iets strakker aan m'n 'IF' planning. Morgen om 1 uur heb ik m'n sportmedische keuring, en als ik dan zin heb koop ik 2 krentenbollen en een roombroodje op de terugweg
. 8 uur naar de fysio voor een inloopuurtje om te kijken hoe en wat.Volgens een 4 puntsmeting 11.7% bodyfat. Mag ik mezelf nu officieel bij de <12 groep plaatsen? Ook al vind ik het eerder tussen 13 en 14? Nu een half uur wachten voor een nieuwe ecg omdat de p-top negatief was oid.
Ik zou nog heel even verder cutten, je bent goed bezig!Ben idd voorlopig nog niet tevredenHeb je een idee hoeveel de huidplooi aan je abs is, naast je navel?
Denk dat 13-14 % wel kan kloppen op basis van je foto's, maar het is altijd moeilijk om dat met zekerheid te zeggen op basis van foto'sIk zou nog heel even verder cutten, je bent goed bezig!
. Ik denk dat ik alle gegevens achteraf meekrijg, dan post ik ze!
. En nu gezien m'n eerste meal uitloopt tot 4 uur, krentenbolleeeeenn!!Dat zei die ook. Iets met dat de impulsen vanuit een ander punt komt in rust, maar dat de sinus knoop dit weer terug overneemt wanneer er lichte inspanning bezig is. Zal geen cardioloog zijn geweest, een wat algemenere arts.Wie is degene die zegt dat het allemaal prima is? Een cardioloog? Ik zou zelf iets meer achtergrond info willen hebben wat de betekenis van het gevondene is.....
Gewicht/vet netjes!
. 400 kcals per tub, 4.7g suiker/100ml van de melk en 17.5g dierlijk eiwit, dat fit wel in m'n macrooooooos!Heb een klein klote filiaal met erg weinig keuze. En deze was van de week 2e gratisOppo vond ik persoonlijk een van de minste, breyers is lekkerder en minder kcal. Halo top moet ik nog proberen.

jumbo heeft ook breyers. Maar ben het met je eens, supermarkten worden echt nice tegenwoordigHeb een klein klote filiaal met erg weinig keuze. En deze was van de week 2e gratis
Maar echt, de ah doet wel goed de laatste tijd. Ook crunchy muesli tegenwoordig zonder toegevoegde suikers, 380kcal/100g. Vind die crunchy muesli's ook echt belachelijk lekker. Meer voedsel minder kcals! Maakt het cutten echt veel prettiger.