- Waardering
- 23.840
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Kijken hoe lang dat gevoel zo blijft. Misschien in de toekomst eens een geplande diet break doen op 3/4e van de cut oid.Succes vanmiddag!
Bij mij gaat 's morgens leren altijd een stuk beter dan 's avonds![]()
Thanks herenSucces vanmiddag. Ik zou toch maar een dosis glucose naar je hersenen sturen voor die tijd. Jammer dan van eventueel niet bereikte shreds.![]()
. Heb nog een overvloed aan glucose van dit weekend
. En voor de toets m'n nasi.
Netjes. Zijn wel bekende vakken voor mijZal waarschijnlijk nog een voldoende zijn ook. Enkel ecologie bagger gemaakt, maar 3/4e van de toets was celbiologie, moleculaire genetica en biochemie. Ben wel veel vergeten van de vorige 2 jaren
![]()
Heb in een vorig leven biologie gestudeerd. Wat doe jij?Tweedegraads biologie docentNetjes. Zijn wel bekende vakken voor mijHeb in een vorig leven biologie gestudeerd. Wat doe jij?

ecologie haalde m’n cijfergemiddelde op de middelbare altijd omhoog omdat dat het enige was wat ik begreepZal waarschijnlijk nog een voldoende zijn ook. Enkel ecologie bagger gemaakt, maar 3/4e van de toets was celbiologie, moleculaire genetica en biochemie. Ben wel veel vergeten van de vorige 2 jaren
![]()

En zo 9/10 van iedereen. Ik heb nog nooit een ecologie toets de 1e keer gehaald, en was de eerste die de algemene toets in het 2e jaar nog moest herkansenecologie haalde m’n cijfergemiddelde op de middelbare altijd omhoog omdat dat het enige was wat ik begreep![]()
. Doe mij maar lekker wat processen in het lichaam, hormoonsystemen, celfysiologie etc. Al was ik best wat vergeten 
Yes, deed überhaupt altijd slechtste kant eerst. Zelfs als er maar weinig verschil is, is dat belangrijk. Deed een tijdje een set extra aan m'n slechte kant, maar dat begint al redelijk gelijk te trekken nu.Hoe moet ik je 1-legged oefeningen lezen? 1x12 is 12x rechts + 12x links?
En 'slechte' been eerst nu?![]()

. Dacht slim te zijn om voor de officiële feestdagen te stoppen, maar eigenlijk is het gewoon een feestmaand
. En dan kan ik cutten in Noorwegen, misschien wel fijn voor m'n portemonnee ook.
Dat was de bedoeling, maar niet vanaf dit bf. Wil echt goed lean zijn voordat ik eens een lange periode ga bulken.2maanden bulken en daarna weer cutten zou ik toch afraden.
ik zou een wat langere periode bulken min 6maanden
Yes, klein overschot van 250 kcal per dag en dan met 2 maand weer verder cutten.je hoeft niet te bulken kan ook rustiger aan slow bulk maar dat ben je denk ik ook van plan.
. 3 sets, nog geen isolatie voor de armen. Volgende ub isolatie toevoegen en daarna 4 sets ipv 3.Yesss, is ook een beetje te zien in de oefeningen. Ik kan 3 sets hebben op hetzelfde gewicht en reps. Meestal is het de eerste 2 wel te doen, maar verlies ik een rep of 2 op de 3e set of moet ik het gewicht verlagen.Voelt het meteen beter met een beetje meer voedsel in je lijf?